Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastasyntyneen nostaminen

Babybelly
05.04.2017 |

Hei, olen 1 vkon ikäisen vauvan äiti ja minua hirvittää noin pienen vauvelin nostaminen ja tähän asti suurimmaksi osaksi isi on tehnyt sen. Niskan tukeminen jännittää kovasti että teen kaiken oikein ja aikaisempaa kokemusta minulla ei vauvoista ole. Tunnen olevani puutteellinen äiti tämän takia.. Onko antaa vinkkejä ja jos löytyisi hyviä videoita vauvan nostamisesta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rohkeasti opettelemaan, tuet vaan niskaa ettei pää retkahda. Hyvin pärjäät varmasti!!

Onnea vauvasta!

Vierailija
2/5 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen käsi niskan taakse ja toinen pyllyn alle ja varovasti nostat rintaa vasten. Se tulee ihan luonnostaan kyllä kun koitat vaan, kädet hakevat oikean paikkansa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostat vain mahdollisimman nätisti ja kyllä se sieltä tulee se oikea ote. Ja vaikka välillä nostaisikin vähän huonommin niin ei se lapsi siitä vahingoitu kunhan ei reuhdo.

Vierailija
4/5 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrä vauvaa vähän kyljelleen ja tue kädellä niskan takaa, helpompi nostaa makuuasennosta näin kuin ihan suoraan

Vierailija
5/5 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille suositeltiin vastasyntyneen nostamista "kyljeltään". Eli ei suoraan selältään ylös vaan ensin pieni kieräytys kyljelle ja siitä ylös (toki käsi pään takana).