Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pågenin täytemuffinsit - mitä ihmettä on tapahtunut?

Vierailija
05.04.2017 |

Mitä Pågenin täytemuffinseille oikein on tapahtunut?! :o

Maku on nykyään aivan kauhea, reseptejä on varmasti muutettu.
Myös paketin pahviosa on korvattu jollakin huteralla muovihäkkyrällä, jonka ulosottaminen ja takaisin laittaminen on vähintäänkin hankalaa.
Mitä järkeä on korvata toimiva ratkaisu huonommalla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman eilen huomasin kun pitkästä aikaa söin pågenin suklaamuffinsseja. Maku oli paljon esanssisempi kuin yleensä. Ihan kuin kokokin olisi ollut pienempi kuin aiemmin? Ja se pahvitarjotin oli korvattu muovisella vastaavalla, ei mitenkään hyvä uudistus.

Vierailija
2/5 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, Pågenin sitruunatäytemuffinssit olivat yhteen aikaan vakio-ostos ja tosi hyvää ja raikasta naposteltavaa kahvin kera. En ole syönyt niitä hetkeen (koska yliannostus..) joten en ole huomannutkaan tällaista muutosta. Voi ei jos ovat menneet pilaamaan mun herkkumuffarit ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes syö muffinsseja koska olen karpannut jo pitkään, mutta suutuin teidän puolesta Pågenille silti. Vituttaa kun hyviä reseptejä muutetaan huonoiksi.

Vierailija
4/5 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut itse tehtailla ihan samanlaisen aloituksen! Valtava pettymys kun maistoin piiiiitkästä aikaa Pågenin kaakaoisia cremetäytemuffinseja. Jotakin outoa maussa ja koostumuksessa oli. Ja se pakkaus on kokenut epäonnistuneen kasvojenkohotuksen, mikä järki on korvata pahvi muovilla?!?

Vierailija
5/5 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, ne on aina maistunu ihan kammottavalle esanssille :S