Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2016/2017 Intiassa käyneet (viisumiasiaa)

Vierailija
04.04.2017 |

Pirukaan ei ota selvää paljonko perus turistiviisumin hinta on. Eri puolella on eri tietoja ja toisaalta vaikuttaako hintaan jos ei hae viisumia suurlähetystöstä vaan hakee sähköisen ETA - maahantuloluvan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hakemaan viisumin ihan lähetystöstä, Intiassa asioiminen on aivan erilaista kuin täällä. Itse en todellakaan lähtisi millään sähköisellä versiolla liikkeelle. Viisumi maksaa alle satasen, jos matkan kynnyskysymys on viisumin hinta niin suosittelen jotain toista kohdetta. Olen käynyt Intiassa 3 kertaa, viimeksi 2015 ja suosittelen varautumaan siihen, että asioiden hoito siellä laahaa vuosikymmeniä perässä ym.

Vierailija
2/6 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja helvetin vaikeaksi se viisumin haku on tehty, monta kertaa piti käydä lähetystössä, kun joku leima puuttui jostain. Ja paskatauti tulee satavarmasti sitten tuliaisena Intiasta, joten kandeisko mennä kuitenkin johonkin muualle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. eTA lupa haetaan sähköiseti ja tulostetaan mukaan, ei siis haeta mistään Intiasta. Mistään ei vain käy ilmi että onko se saman hintainen kuin suurlähetystöstä haettu viisumi. AP

Vierailija
4/6 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu menee vapaaehtoisesti intiaan.

Vierailija
5/6 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti ottaisin itse ihan normiviisumin, en mitään eTaa. Käykö se edes siellä? Muuten kohteena Intia, etenkin Goa, on ollut ihana sen jälkeen kun toivuimme ensimmäisen reissun kulttuurishokista. Suosittelen lämpimästi, etenkin jos on yhtään halua tutustua johonkin aivan erilaiseen kulttuuriin kuin Suomi. Itselläni on nytkin kova kaipuu Goalle, jotain siinä on sellaista.

Vierailija
6/6 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti ottaisin itse ihan normiviisumin, en mitään eTaa. Käykö se edes siellä? Muuten kohteena Intia, etenkin Goa, on ollut ihana sen jälkeen kun toivuimme ensimmäisen reissun kulttuurishokista. Suosittelen lämpimästi, etenkin jos on yhtään halua tutustua johonkin aivan erilaiseen kulttuuriin kuin Suomi. Itselläni on nytkin kova kaipuu Goalle, jotain siinä on sellaista.

Mä kävin kanssa Goalla vuonna 2015 ja joo se fiilis kun lähti Goan lentokentältä oli erikoinen. Paljon kerjääviä ihmisiä, joka paikassa roskaa ja liikennekulttuuri mielenkiintoinen! Ihmisten "asunnot" näytti aika mielenkiintoisilta myös. Tuohon kun tottui ja pääsi hotellille niin fiilis parani todella nopeasti ja jälkikäteen harmitteli sitä että tuli varattua vain viikon loma, olisi ehdottomasti pitänyt ottaa kaksi viikkoa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän