Olen duunari (raksamies)
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Arvostan. Olette myös aika sexyjä.
Kiitos.
Arvostan raksaduunaria, joka osaa hommansa. Niitä ei liikaa Suomessa ole.
Raksamiehet ihania, työhaalarit seksikkäät.
Kiitosta vaan. Tuo merkkaa paljon ja saa kyllä hymyn huulille taas töissä huomenna kun muistelen sinun kommenttia.
Arvostan työtänne ja varsinkin niitä, jotka tekevät työnsä kunnolla ja laadukkaasti. Isäni on raksamies, nyt jo eläkkeellä tosin ja hän kertoi minulle aina, millaista se työ on - raskasta ja vaativaa ja aina säiden armoilla. Ilmeisesti kuitenkin ihan kohtuullisesti palkattua, vai miten asia on nykyisin?
Juu kyllä isäsi totta puhui. Raskasta on riippuen tietty työvaiheesta. Säiden armoilla ollaan, välillä pitää raataa rankkasateessa vaatteet märkänä ja välillä kovassa pakkasessa. Onneksi on kuitenkin lämpimää ja vedenpitävää vaatetta, vaikka kylläkin tympii välillä siitäkin huolimatta niillä näillä työstää.
Sanoisin, että ei palkka mikään erityinen ole ainakaan vasta valmistuneelle, mutta kun kokemusta tulee ja jos johonkin hyvään urakkaporukkaan pääsee mukaan, niin kyllä sillä itsensä ja vaikka perheenkin tarpeen tullen elättää.
Arvostan todella paljon. Olette arvokkaita työntekijöitä. Vaikka olen jo vanha eukko (50), niin te olette mielestäni komeimpia miehiä ikinä. Teette rehellistä, fyysistä työtä, joka ansaitsee kaiken kunnioitukseni. Verrattuna johonkin toimistorottaan, te voitatte mennen tullen. Kiitos ja kumarrus teille!😊
Raksamies on hyväkuntoisen näköinen, pelkkää positiivista tulee mieleen. Rakennatte Suomea, kiitos siitä.
Arvostan! Sitäpaitsi raksamies on kuumempi kuin poliisi + palomies yhteensä <3
Se mikä olet ihmisenä on tärkeintä,ei se mitä teet työksesi. Kunhan työ on rehellistä, teet sen rehdisti. Ketään ei huijata ja ei edesauteta pahaa niin hyvä.
Käsillä tekemisen taito on arvostettavaa.
Arvostan. Olette myös aika sexyjä.