Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä sama toistuu aina vaalien alla: valtava persujen trolliarmeija ryntää keskustelupalstoille.

Vierailija
04.04.2017 |

Ehdokkaita ja heidän tukijoitaan kannustetaan aktiiviseen palstailuun oman agendansa puolesta ja vastustajia parjaten.
Tämän kertui eräs persuehdokas ihan itse.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vihreiden populistista propagandaa ei yläpeukuta juuri kukaan, tässä keskustelussa on toisin. Onko joku parempi ihminen oppinut multipeukuttamisen jalon taidon? Pitäiskö sun hakea opiskelemaan, kun noin fiksu olet, ja lopettaa ne sossu-anarkistin hommat?

Sulla on se harha että luulet että joku lukee vihapostauksiasi vihreitä jne vastaan, muut kuin pari peukkumanipulointia harrastavaa kaveriasi. Minäkään en lue koskaan, nyt tein poikkeuksen.

Osaisitko ihan asiallisesti ja rauhallisesti (hengitä syvään, ajattele kivoja asioita) kertomaan, miten tuo oli VIHApostaus? Viittaatko tällä oudolla sanalla vihapuheeseen, vai mihin?

En mä ole yhtään vihainen ainakaan, lähinnä naurattaa, kun pari puoluejohtajaa on tehnyt itsestään eilen pellejä, ja nyt niiden alamaiset valkopesee niitä netissä.

Hups, suuruitko nyt tästä? Kuule, jos sinä tulet vihaiseksi siitä, mitä minä kirjoitan, sinähän se vihainen olet, en minä. Mutta vastaa toki kysymykseen, jos vihaltasi kykenet.

Vierailija
22/23 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarit voisivat laittaa jo sen korkin kiinni tältä päivältä, ja laittaa bonginsa piiloon.

Spämminne on ollut varsinkin tänään harvinaisen säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ne on notkuneet täällä edellisvaaleista lähtien. Täällä kun on naisia, toisin kun persujen omilla foorumeilla...