Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni ensimmäinen työhaastattelu huomenna- vinkkejä?

Vierailija
04.04.2017 |

Heips!

Olen lähihoitajaopiskelija ja olen menossa elämäni ensimmäiseen työhaastatteluun päiväkodin kesätyötä varten. Koskaan aikaisemmin en ole ollut, koska olen päässyt aina töihin ilman haastatteluita mutta huomenna se olisi edessä ja jännittää ihan hirveesti ! En ole mikään maailman puheliain tyyppi joten pelottaa jos jäädyn joissakin kysymyksissä. Onko täällä ketään joka olisi ollut työhaastattelussa päiväkotiin? Millaisia kysymyksiä siellä saattaisi olla? Ja lisäksi minua mietityttää se, että kuka on haastattelijana. Hain kyseistä paikkaa kuntarekryn kautta ja siellä oli vaan "kaupunki X varhaiskasvatus".

Kiitos etukäteen vastauksista, kaikki viime hetken vinkit ovat tervetulleita!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi. Älä esitä mitään. Älä mollaa mitään. Korosta vahvuuksiasi ja kerro edellisistä työpaikoista ja mieti valmiiksi vastaus kysymykseen, miksi juuri sinut pitäisi valita?

Vierailija
2/16 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi! Muista, että ei ole paha asia jos sekunnin tai kaksi pohdit vastaustasi ennenkuulumaton avaat suusi. Kaiken ei tarvitse tulla kuin apteekin hyllyltä!

Sellainen vinkki myös, että itse tein ensimmäisissä työhaastatteluissani sen virheen että pukeuduin "liian hienosti". Eli vaatteet oli todella siistit mutta liian epämukavat ja hiostavat jne. Pukeudu siisteihin arkivaatteisiin, ei liikaa meikkiä koska sekin voi tuntua epämukavalta. Kannattaa jo valmiiksi näyttää vähän päiväkodin tädiltä niin näytät siltä että kuulut jo joukkoon! Ja muista hymyillä ja kättele kunnolla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.04.2017 |