Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seitsemäs flunssa loppuvuodesta laskien. :(

Vierailija
04.04.2017 |

Alan uupua tähän sairasteluun. Labrassa munuaiset, maksa, sokerit ja hempparit hyvät 147, ei mykoplasmaa. Talossa ei sisäilmamittauksen mukaan ole homeongelmaa, ollaan muutenkin asuttu tässä vuosia. Mikä ihme voi olla? Terveydenhuolto on haluton jatkamaan tutkimuksia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta, syön deetä, beetä ja sinkkiä, pari desiä marjoja päivässä, vihanneksia ja lihaa. Ei merkittävää ylipainoa.

Ap

Vierailija
2/13 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten viimeisen vakiduunin jälkeen seitsemän vuoden aikana yksi flunssa.

Sitä ennen kaksi kertaa vuodessa saikuttaja.

Mitä ihmettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuoteen ei oo lunssaa ollu kertaakaan

Vierailija
4/13 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu pari viime vuotta sama. On vedetty miljoonat antibioottikuurit ja jätetty vetämättä. On tutkittu ja hutkittu ja saikutettu ja oltu saikuttamatta.

Viimeisin erikoislääkäri epäili stressistä johtuvaksi. Kuulema oikein stressaantuneet ihmiset ovat alttiimpia flunssatartunnoille. Tämän teorian puoleen alan itsekin kallistua.

Vierailija
5/13 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi yleislääketieteen erikoislääkäri viime käynnillä, kun vitamiineista sun muista oli puhe, ettei sinkkiä pidä nautiskella ylenmäärin koska se vaikuttaa suolistobakteerikantaan epäsuotuisalla tavalla. Eli heikentää vastustuskykyä.

Vierailija
6/13 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä muutoksia? Allergiaa? Katupöly?

Kokeile ainakin näitä: syö jatkuvasti antihistamiinia ja maitahappobakteereita. Kokeile monivitamiinia ja d-vitamiiniä. Sinkkiä ja magnesiumia.

Onko töissä maalattu, laitettu uusi muovimatto tai paahtaako ilmastointi liian kovalla? Entä auton ilmastointi? Ilmastointi kuivattaa limakalvot ja altistaa infektioille sitä kautta.

Vierailija
7/13 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vain löytää se aiheuttaja. Kokeile vaikka maitohappobakteereita ym. Itsellä auttoi maidon poisjättö kokonaan, 10 kertaa vuodessa tapahtuva flunssa väheni kahteen samantien.

Vierailija
8/13 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain muualla missä oleskelet säännöllisesti joku sisäilmaongelma? Milloin asunnon sisäilma on kartoitettu? Onko ruokavaliossa muuttunut jokin? Onko voinut esimerkiksi puhjeta joku allergia? Onko mitään perussairauksia? Minulla tuli homeesta astma ja olen nykytään aikalailla jatkuvasti sairas vahvoista lääkityksistä huolimatta. Ei löydetty edes keuhkopolilla mitään ratkaisua tähän, joinain vuosina olen paljon enemmän sairaana kuin mitä ehdin terveenä olemaan. Vastustuskyky muuttui pysyvästi huonoksi homeen ja astman takia. Kannattaa olla tarkkana ettei ole juuri joku perussairaus tulossa. Vaadi tarkempia tutkimuksia.

Vierailija
9/13 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkät silmämääräiset mittaukset tai kosteusmittarilla mittaaminen eivät usein ikävä kyllä paljasta homeongelmaa asunnossa. Homekoira on varmempi keino päästä ongelmista jyvälle, osa koirista haistaa myös voc-päästöt tai rakenteiden ilmavuodot, osa oireilee niillekin.

Vierailija
10/13 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.wikipedia.org/wiki/Primaari_immuunipuutos  pyydä vaikka IG G, Ig a ja ig m arvot. ei ole kallis tutkia ja voi paljastaa paljon

Vierailija
11/13 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta viljojen syönti. Mulla loppui nuhat ja flunssat siihen, ja samoin loppui siitepölyallergia. Aiemmin olin joka toinen kk kipeänä ja keväät yhtä he*vettiä.

Vierailija
12/13 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas kannatan lämmintä pukeutumista ja erityisen huolellista pään ja kaulan suojaamista, pitkiä yöunia, pölytöntä kotia, kaikki lisäravinteet pois paitsi d-vitamiini, runsaasti hedelmiä ja muutenkin terveellistä luonnollista ruokaa.

Ja käsien pesu. Aina ja jokapaikassa.

Vierailija
13/13 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on aika paljon ravinnosta kiinni toi sairastaminen. Toki harva sitä uskoo. Viljat on yksi pahimmista sairastuttajista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän