Taapero sanoo, että taivaassa ollessaan hän valitsi minut äidikseen
Taapero on puhunut minulle myös edellisestä äidistään aiemmassa elämässä.
Miten suhtautua? Onko muille sattunut tällaista?
Kommentit (55)
soita seurakuntaan ja tiedustele manaajaa. Ei ole ihan normaaleita lapsen puheita.
Käske vain napakasti lapsen lopettaa tuollaiset puheet, koska muuten tuo henkiperseily menee aina vain pidemmälle, ja lapsestasi tulee aikuisena joku enkeliterapeutti-yksisarvishoitaja.
Normaalia jälleensyntymisen kiertokulkua. Ei tuossa ole mitään outoa.
Jaahas. Ilmeisesti sitten taipumus maskosmiinkin löytyy jo pieneltä lapselta, joka valitsee äidikseen narkkarin. Näinkö se toimii, että ihan itse saa äitinsä valita? Uskotko oikeasti mitä lapsesi sulle höpisee?
Millasia iltasatuja olet lukenut taaperolle? Tai onko taapero ollut hörhöanopilla yökylässä?
No meidän lapsi sanoi, että me vanhemmat ollaan ollut edellisessä elämässä kakkakikkaroita. Sen takia ollaan kuulemma nykyäänkin kakkapäitä.
Ihme sekopäitä on lähinnä vastaajat. Henkimaailma on totta, mutta niin on myös se, että lapsilla on mielikuvitusta. Aikaa myöten noi jää.
Telkkari? Satukirja? Eli keksikö itse?
Luulen, että jonkun päättelyketjun lopputulos tuo on joka tapauksessa. On käsittänyt jonkun sanomisen väärin ja logiikka johtaa tuohon.
Minkä ikäsistä nykyään puhutaan taaperoina?
Tämä kammottava lässysana ei sovi kenellekään, mutta jos sitä on pakko käyttää, niin rajataan edes alle kolmivuotiaisiin.
Jos lapsi tuollaista on puhunut on hän vähintään neljä.
Kyllä pikkulapset muistavat entisiä elämiä. Kysy taaperolta, kyllä se vastaa.
Eiköhän tämäkin ole anopin vika, nyt kunnon anoppiprovo pystyyn ap.
Kyllä meillä ainakin kaikki lapset ovat puhuneet tuohon tyyliin, että "silloin kun minä en ollut vielä syntynyt, niin minä olin..." En enää edes muista mitä tarkalleen puhuivat, mutta tuota se oli. Kuuntelin aina kiinnostuneena, annoin puhua rauhassa, en ohjannut puheita tai ajatuksia mihinkään tiettyyn suuntaan. Olen pitänyt sitä lapsen omana näkemyksenä / kokemuksena, joka hänellä saa olla. Viisivuotiaina eivät ole enää noita juttuja puhuneet.
Vierailija kirjoitti:
No meidän lapsi sanoi, että me vanhemmat ollaan ollut edellisessä elämässä kakkakikkaroita. Sen takia ollaan kuulemma nykyäänkin kakkapäitä.
Toivottavasti lapsesi oppii ajan myötä kaunistelemaan faktoja hieman, jos aikoo esim. käyttää kykyjään joku päivä työskentelemällä meediona.
Ap:n lapsesta tulee aikuisena kannabiskonsultti ja piraattipuolueen jäsen.
Taapero joka puhuu edellisestä elämästä kuulostaa pelottavalta. Onneks meidän taaperolla oli vaan mielikuvitus kaveri, joka sekotti talon ja teki pahojaan.
Jaaha sitä on näemmä katottu (liikaa?) finntopin videoita 😄
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi tuollaista on puhunut on hän vähintään neljä.
Tiedoksi sinulle, että aika moni lapsi oppii puhumaan vuoden ikäisenä ja puhuu kaksivuotiaana erittäin hyvin.
Meillä lapsi kertoi olleensa edellisessä elämässään sinitiainen ja vielä jossain sitä aiemmassa Ranskan hovissa palvelusneitona.
Sinuna en vielä järkyttyisi,