Onko kukaan täällä inhonnut omaa lastaan?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Entäs ap, inhoatko omaa lastasi?
Tällä hetkellä sen käytöstä kyllä. Ei käy koulua. ap
Ainoastaan tiedän tällaisen henkilön joka inhoaa lastaan. Olisi halunnut antaa jollekin lapsen ollessa vuoden ikäinen. Olen epäillyt omien vanhempieni inhonneen meitä lapsia. Varmaan yleistä? Omaa lastani rakastan sydämeni pohjasta.
Äitihullu vissiinkin inhoaa omiaan.
Kyllä minä inhoan useinkin. Mutta ensi viikonloppuna olen menossa katsomaan näytelmää naapurikaupunkiin ja sitä ennen ravintolaan syömään. Olen poissa n. 6 tuntia mutta silti ihan hiessä että mitenköhän mummi ja lapsi pärjäävät vaikka tulevat toimeen tosi hyvin. Se siitä inhosta. :D
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan tiedän tällaisen henkilön joka inhoaa lastaan. Olisi halunnut antaa jollekin lapsen ollessa vuoden ikäinen. Olen epäillyt omien vanhempieni inhonneen meitä lapsia. Varmaan yleistä? Omaa lastani rakastan sydämeni pohjasta.
Kyllä minäkin rakastan lastani, kuitenkin. Mutta käytös saa inhoa aikaan. Kolme lasta ja yksi on haastava tapaus. Kaikki on yhtä toivottuja olleet ja rakkaudella saatu. Lapsen luonteelle en mahda mitään. Mitä isommaksi on kasvanut, sen häijymmäksi mennyt käytös. Epätoivoinen olen ja en uskalla jättää lapsia keskenään yhtään. Vaikka nuorin on jo toisella luokalla. Pelkään aina että jotain peruuttamatonta sattuisi. Lapsi on esim. suuttunut siskolleen jostain ja ottanut veitsen käteen ja näytellyt sitä siskolle. Sisko koki sen uhkaavana ja itsekin pelästyin. Psykologi vain suurin piirtein silitteli uhkailevaa lasta tapahtuneen jälkeen ja sanoi että kyllä lapsi ymmärsi että se oli väärin tehty.
Terveisin 2 vastaaja
En varsinaisesti inhoa, mutta lapsi ei ole kyllä mukava. Tai inhottaa kyllä joskus. Selittelee kaikki asiat muiden syyksi, kiroaa, lyö sisaruksiaan, kiroaa ja näyttää keskaria opettajalle, tönii koulukavereita, rikkoo omat ja kavereiden tavarat ja vaikka mitä. Lapsi on yksin ja omasta syystään. On käyty psykologit, kuraattorit sun muut. En osaa tehdä asioille oikein mitään tällä hetkellä. Ja saa neuvoa, jos joku osaa..