Miten vegaanit voivat juoda vettä? Sehän on kalojen koti.
Niin
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
miks ei lihan syöjät voi syödä koiria ja kissoja
Huono saatavuus täällä Suomessa. Sinänsä minusta olisi hyvä idea, jos koira- tai kissalemmikin voisi pitkän elämänsä päätteeksi myydä teurastamolle, vähän niin kuin lemmikkihevosetkin. Mutta täytyy sanoa, että en kyllä ylipäätänsä pidä lemmikkien pitämistä ekologisena.
Minusta teidän kaikkien pitäisi siirtyä valoravintoon. Havahduin aikanaan tuon Kaunon tarinasta (ks. linkki ylempänä) ja siirryinkin pysyvästi valoravintoon. Sen jälkeen olen voinut sijoittaa kaikki ravintoon käyttämäni rahat esimerkiksi hyväntekeväisyyteen. Olen voinut myös jättäytyä pois työelämästä ja ryhdyin shamaaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miks ei lihan syöjät voi syödä koiria ja kissoja
Niissä on huono liha.
Ei varmasti ole. Koira kuulema on todella hyvää. Ja kissanpentu ja koiranpentu on varmasti yhtä mureaa, kun kanapojanlihakin. Jos voit syödä kanan lapsen, lampaan lapsen, (karitsan lihaa) lehmän lapsen jne lihaa voit samantien syödä kissan/koiranpennun lihaa. Ei se sen pahempaa ole. Et vain pysty syömään. Mutta mieti, poikasia ne broileritkin on samoin karitsat ja hyvin maistuu. Kaksinaamaista sanon minä, syödä yhtä eläintä ja sen lasta, mutta toista sitten ei ja silti vinkua, että miksi joku ei syö joidenkin eläinten lapsia tai toisia eläimiä (possua, lehmää) Ei eläimiä ole pakko syödä, jos ei halua, eikä se ainakaan sinulta ole pois. Jokunen eläin vain säästyy kärsimykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaan ettei vegaanit syö mitään, eikä juo. Eikö? Koska niiden pitää olla täydellisiä.
Käy kurkkaamassa fb:ssä "sipsikaljavegaani" ryhmää ja tulet yllättymään. Kyllä vegaani syö ja juo. Tämä ryhmä on vannoutunut mättöruuanystävä. Sitäpaitsi aika moni sinunkin jokapäivä käyttämä ruokatarvike on täysin vegaania. Kukaan vegaani ei yritä olla mikään "täydellinen" ja miksi yrittäisikään. Ja mihin täydellisyyteen ne vegaanit pyrkisivätkään. Tavallisia ihmisiä, jotka ei halua syödä ystäviään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta teidän kaikkien pitäisi siirtyä valoravintoon. Havahduin aikanaan tuon Kaunon tarinasta (ks. linkki ylempänä) ja siirryinkin pysyvästi valoravintoon. Sen jälkeen olen voinut sijoittaa kaikki ravintoon käyttämäni rahat esimerkiksi hyväntekeväisyyteen. Olen voinut myös jättäytyä pois työelämästä ja ryhdyin shamaaniksi.
Et kai vaan haltialassa?
Miksi ap ei syö menehtynyttä lastaan lihanhimoissaan? Kakara pannulle paistumaan! Paistettuina maistuvat!
Jospa vegaanit juovat vain pohjavettä. Siellä ei polski minkään sortin silakat, jotain muita ötököitä kenties. Jos vesi kerran tulee hanasta, niin samalla logiikalla toimiva vegaanihan voisi hyvällä halulla juoda myös maitoa, koska sehän tulee purkista.
No miten itse voit syödä lihaa vaikka ne possut ja lehmät huutaa suoraa huutoa kun niitä lahdataan ja niillekin rahdataan vaikka mitä rehua toiselta puolelta maapalloa? Mutta minä en syö lihaa ihan sen takia, että tykkään eläimistä. muuta vakaumusta minulla ei ole. En syö koiraani, koska pidän siitä liiaksi, että voisin syödä sen. Samoin pidän liikaa niistä ihanista töpselinenistä(possuista) jotta voisin syödä niitä. Tuskin itsekään syöt kissoja tai koiria tai esim lemmikkipupuasi. Ei siihen lihansyömättömyyteen muuta syytä tarvita kuin se, ettei halua sitä syödä. En minäkään saa siitä ravaria jos sinä et syö lanttua. omapahan on asiasi. Ihmee, että joitakin vaivaa se, että joku ei halua olla suupielet veressä? Eläinet ovat kehittyneempiä kuin kasvit. Eläinten avunhuudot voit sinäkin kuulla kun kurkkua vedetään auki. Eikä se olekkaan siitä kiinni mitä syö, että onko se kehittynyt vai ei se sinun ruokasi. Syitä voi olla monia. Minä syön kasviksia sen takia koska vihaan niitä ja yritän tuhota ne syömällä.