Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki kilpirauhasen vajaatoiminnan oireet, mutta hikoiken ihan älyttömän herkästi

Vierailija
04.04.2017 |

Ei varmaan voi olla vajaatoimintaa, koska runsas hikoilu ei kai voi kuulua siihen, vaan pikemminkin liikatoimintaan?
Vai onko jollain runsaasti hikoilevalla diagnosoitu kilpirauhasen vajaatoiminta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samat oireet, kaikki arvot ok. Lääkärin mielestä masentunut, omasta mielestäni stressaantunut ja ahdistunut maailman tilasta, työstä ja perhetilanteesta.

Hiikoilu liittyy myös kuukautiskiertoon.

Koitan nukkua tarpeeksi, rentoutua ja pysyä välillä erossa uutisista ja Facebookista.

Vierailija
2/9 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on vajaatoimintaa jos hikoilee paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut lääkitty vajaatoiminta 15 vuotta. Lääketasapainon ollessa huono, hikoilen kuin sika.

Vierailija
4/9 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoileva vajaatoimintainen täälläkin. TSH oli lääkityksen saadessani päälle neljäkymmentä.

Vierailija
5/9 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus liika- ja vajaatoiminnan oireet voivat mennä ristiin. Tiedän ihmisen, jonka leposyke oli luokkaa 150 ja hikoili hirveästi vaikka arvot olivat todella pahasti vajaatoiminnan puolella.

Vierailija
6/9 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot liikaa kahvia tai colaa tai energiajuomia tai mountain dewiä. Ja syöt liikaa suklaata

Vierailija
7/9 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia vain aamulla. Energiajuomaa en ole kuin kerran maistanut hörpyn vuosia sitten. Mountain dewistä en tiedä mitä se onkaan.

En tunne itseäni masentuneeksi. Masennustestin mukaankaan en ole masentunut.

Kiitos kovasti vastauksista. Kannattaa siis varata aika lääkäriin.

Ap

Vierailija
8/9 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla todellakin ristikkäisiä oireita! Minulla oli myös hikoilu runsasta vaikka olin vajaalla.

Vierailija
9/9 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisämunuaisen vajaatoiminta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi