Soittaisitko itse kiireiselle esimiehelle, joka kirjoitti sähköpostin loppuun "ollaan yhteyksissä"?
Nojoo ehkä tyhmä kysymys, mutta teen kausiluontoista työtä ja seuraavan työrupeaman alkuun on enää muutama viikko. Esimieheni siis laittoi asiasta viime viikon lopulla s-postia, jonka lopetti lauseella "ollaan yhteyksissä, soitellaan" ja tiedän, että hän on hyvin kiireinen, mutta siis jäisittekö te vielä odottelemaan, että soittaako hän itse vai soittaisitteko saman tien hänelle? Puhelun tarkoituksena olisi siis sopia työkuvioiden yksityiskohdista ja itse haluaisin nämä tietty mahdollisimman ajoissa saada omaan tietooni, että voin ilmoittaa työkkäriin ja tarvittaessa tilata uuden verokortin ajoissa ym.
Kommentit (6)
En soittaisi saman tien viestin saatuani vaan odottasin pari päivään.
Niin, totta, eli kumpi on siis yhteydessä kumpaan?
Jep, niin ajattelin tietty itsekin, että hän ei sitten vastaa, jos ei ehdi ja soittaa paremmalla ajalla takaisin, mutta silti jotenkin tuntuu, että olen kauheen tungetteleva, kun tiedän hänen olevan tosi kiireinen ja silti soittelen hänelle... Ja tosiaan pari päivää (jos lauantaita ja sunnuntaita ei lasketa mukaan) tästä sähköpostista nyt onkin aikaa. Ehkäpä siis nyt "rohkaistun" ja soitan hänelle :)
Vierailija kirjoitti:
Niin, totta, eli kumpi on siis yhteydessä kumpaan?
No tätäpä juuri jäin miettimään, että tarkoittiko hän soittavansa sitten kun ehtii vai halusiko, että osoitan aktiivisuuteni (vaikka ei tämä enää mikään uusi työsuhde olekaan ja tunnemmekin jonkun verran toisiamme) ja soitan hänelle päin...
Vierailija kirjoitti:
Jep, niin ajattelin tietty itsekin, että hän ei sitten vastaa, jos ei ehdi ja soittaa paremmalla ajalla takaisin, mutta silti jotenkin tuntuu, että olen kauheen tungetteleva, kun tiedän hänen olevan tosi kiireinen ja silti soittelen hänelle... Ja tosiaan pari päivää (jos lauantaita ja sunnuntaita ei lasketa mukaan) tästä sähköpostista nyt onkin aikaa. Ehkäpä siis nyt "rohkaistun" ja soitan hänelle :)
Ota yhteyttä itse. Hölmöähän se on jättää tuollainen tärkeä yhteydenotto viime tinkaankaan, kerro että tarvitset näitä tietoja itse nyt. Ja seuraavalla kerralla jämptimpi meininki, että kuka, mitä, missä vaiheessa ja miten.
Soita vaan, kyllä se esimies varmaan sitten ehdottaa jotain toista aikaa puhelulle jos ei just nyt ehdi puhumaan.