Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä yhden lapsen yh äiti voi saada lapsettoman miehen

Vierailija
04.04.2017 |

Ei siis kannata tyytyä mieheen jolla on lapsia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä munkin ex otti reilusti yli 10v vanhemman naisen jolla 2 lasta. Sillä nyt aina olikin hullu milf pakkomielle niin ehkä antaa uudelle enemmän seksiä kuin minulle kun on eukko lähempänä ihannetta :D

Vierailija
2/6 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en todellakaan olisi ottanut miestä jolla on lapsia. Ei siinä olisi tulevaisuutta kun en pidä lapsista. Mitä jos sillä on ihan eri kasvatustavat ja kohtelee lapsia erilailla?

En ota jalkoihin toisten lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin monta lapsetonta ottajaa, mutta en huoli heistä ketään. Haluan miehen, jolla itsellään on ennestään myös vähintään yksi lapsi.

Vierailija
4/6 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 3 valmista lasta kun lapseton nuorempi mies halusi koko paketin. Tuosta tulee nyt 21v:)

Vierailija
5/6 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 5- ja 7-vuotiaat lapset kun tapasin mieheni. Mies oli silloisen vaimonsa kanssa yrittänyt lasta vuosia tuloksetta. Rakastuimme ja lopulta päädyimme yhteen ja olemme nykyään naimisissa. Mies rakastaa lapsiani kuin omiaan ja on hyvä isäpuoli heille vaikka lapsillani on myös hyvä oma isä. Kaikkien todennäköisyyksien vastaisesti tulin raskaaksi ja ensimmäisen yhteisen lapsemme laskettu aika on heinäkuussa.

Myös miehen exä tapasi hieman heidän eronsa jälkeen uuden puolison ja he saivat viime vuonna kaksoset.

Vierailija
6/6 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tämän, kun serkkuni kahden lapsen äitinä erosi. Erosta ei ole kuukauttakaan, kun lapsilla on jo isäpuolena helvetin kovan elämänkoulun käynyt lapseton mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi