Nolottaa.. pieraisin koulun ruokalassa..
En oikeen tunne ketään ja oon aika yksinäinen.. Oon pitkään yrittänyt etsiä ja saada kavereita, mutta ei ole tärpännyt pahan ujouteni takia.
Tänään hain ruokalassa ruokaa ja juuri kun olin istuutumassa pöytään, niin pieraisin vahingossa kovan ja napakan pitkän pierun. Koko ruokala kääntyi ja kaikkialla oli täysin hiljaista, lukuunottamatta muutamaa naurukohtausta ja supinaa.
Nousin suoraan tuolilta ja juoksin koulusta ulos ja ajoin kotiin.. En enää koskaan kehtaa näyttää mun naamaa koulussa. Sinne meni viimeisetkin mahikset saada uudia ystäviä, koko koulu varmaan nauraa mulle..
Mitä teen? Nolottaa aivan tajuttoman paljon.. :( Voinko enää edes saada kavereita? Kuka tämmöisen ystävä enää haluaa olla..
Kommentit (26)
Tepä aikasin ruokailette. Taisit nähdä vaan unta.
Käännä tämä voimavaraksi ja vahvuudeksi. Kailota seuraavan kerran koulussa, kun siis uskallat mennä sinne kouluun, että kuka muuten uskaltaa tehdä perässä, pieraista koulun ruokalassa!
Toivottavasti muut oppilaat on saaneet jo kriisiapua.
Meillä oli aikaistettu ruokailu opettajien kokousten vuoksi..
Ap
Voi jumalauta oikeesti!!! Iiiik on ihan hirveän noloa. Miten vitussa jaksat noin nolostella ei helvetti.
Jotain varmaan kiinnostaa loppujen lopuksi ihan helvetisti sinun pierusi.
Vaikuttaa, että olisitte jtn pikkulapsia.
Mutta puhuit ajamisesta?
Oletko jossain erityisryhmässä?
Siinä kohtaa ymmärrän nolotuksesi.
Se haju ei lähde sieltä ikinä pois ja nyt se koulu joudutaan purkamaan.:(
No sun pitää tuoda itsestäsi esiin jotain muutakin kuin se pieru, antaa hyvä kuva itsestäs. Sen voi tehdä ihan vaan silleen että sanot jotain yleismukavaa ja reilua.
Uskon että löytyy vielä mies, joka itsekin pieree.
Paskan haju on raikas luonnollinen katku.
Oletpas taas ehtinyt kakata, piereskellä ja ripuloida useita aloituksia tänne.
Tuntuu suakin katku kiinnostavan.
Varaa aika kouluterveydenhoitajalle ap.
Ei se ole mikään maailmanloppu ap. Tsemppiä
Tunnen puolestasi myötähäpeää, vaikka asumme todennäköisesti eri puolella maapalloa...:´(((