Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle ei löydy miestä, koska kriteerini ovat liian tiukat

Vierailija
04.04.2017 |

Sellaista miestä ei olekaan. Toivoisin tapaavani 55+ miehen, nörttityyppisen. Tai jonkn raksamiestyyppisen, mitään hoitajia en enää tapaile. Pituus min 175 cm, painolla ei väliä. Miehen tulisi tykätä oluesta ja polttaakin saisi. Mut jos ei, niin pitäisi hyväksyä naisensa ottavan toisinaan kaljaa, kalsarikännnit ja polttavan vihreetä röökiä. Ja miehen tulisi asua mieluiten itä-Helsingissä. En käy baareissa, joten mistä löytäisin tällaisen miehen? Mission impossible :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on sitten tasan kaksi vaihtoehtoa, höllennät kriteerejäsi tai olet ilman miestä.

Vierailija
2/8 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mitään hoitajia en enää tapaile"

miksi?

t. hoitajamies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mitään hoitajia en enää tapaile"

miksi?

t. hoitajamies

Eksäni oli lähihoitaja, ja itsekin olen joskus hoitanut. Voisin mä hoitajaakin tapailla, jos hän vain täyttäisi nuo muut kriteerit ;) Mut ei sellaisia itä-Helsingistä löydy :(

Ap

Vierailija
4/8 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kaikki kriteerisi mutta asun Malmilla. No. Aina ei voi voittaa.

Vierailija
5/8 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on sitten tasan kaksi vaihtoehtoa, höllennät kriteerejäsi tai olet ilman miestä.

Kiitos. Koska itä-Helsingistä ei löydy on siis pakko olla ilman. En tingi näistä kriteereistä, En enää ala seurustelemaan rapajuopon kanssa, mutta en kelpuuta raivoraitistakaan. Ja en edes tajua miksi tein aloituksen. Itä-helsinkiläiset miehet ei näitä lue, ne on jo häppärillä klo 9 alkaen eikä vauvapalstalla :D

Ap

Vierailija
6/8 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaajamies kirjoitti:

Täytän kaikki kriteerisi mutta asun Malmilla. No. Aina ei voi voittaa.

Tässä kohtaa mä voisin hiukan tinkiä, ei Malmi kaukana oo. Tule bussilla 560, tavataan tuossa torilla ;)

Ap

Vierailija
7/8 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteereistä ei sovi tinkiä. Itse haluan alle kolmikymppisen, vähintään DD tissit, nätin ja huom. älykkään naisen. Olen työtön, kouluttamaton yli 50 mies.

Vierailija
8/8 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan löytää tuon Malmin miehen, mutta ei se tietty lue tätä enää. Joten help please! AV-mammat hallitsee kaiken ja on kunnon Sherlockeja. Jos joku hänet löytää ja päästään treffeille niin lupaan tarjota pizzan ja kaljan. Ja laittaa teille kuvia treffeistämme ;)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi