Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosi luotettavia noi naiset

Vierailija
03.04.2017 |

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201704032200096484_ul.shtml

Aina kannattaa oikeasti ottaa selvää seurustelu kumppanistaan kaikki mahdollinen. Ainoastaan tyhmä luottaa jonkun sanaan

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on liian suuri luottamus toisiin ihmisiin. Siksi ihmisiä kerta toisensa jälkeen kusetetaan. Pitää uskoa vain ne asiat mitkä itse on nähnyt.

Vierailija
2/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Heppuhan se hienosti suhtautui pettymykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt klikannut tuota, mutta toinen voi käyttäytyä ja olla toisen seurassa eri tavoin kuin jonkun muun seurassa.

Ja esim. jos jonkun miehen uusi naisystävä kysyisi miehen exältään että millainen tämä mies on, niin mitäpä siihen osaisi ex vastata. Täysi paska ja ihana hurmaaja, ja siltä ja väliltä eikö?

Vierailija
4/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän että 99% miehistä käyttäytyisi samoin. Se että nainen jonkka kanssa on pitkääns eurustellut ja josta pitäisi tulla sinun vaimosi paljastuukin huoraksi on aika hemmetin iso asia.

Vai kuinka monta miestä oikeasti kestäisi sekoamatta sen että yhtäkkiä paljastuisi että oma vaimo on vuosia nussinut lukemattomia miehiä rahasta?

Yleensä ihmiset suuttuu jo siitä jos heitä pettää(nussii toista). Mutta että sen tekee kymmenien tai satojen ihmisten kanssa? Entä kun vielä tietää että se on tehty rahasta kenelle tahansa jolla on rahaa?

Vierailija
5/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt noin kääntyi? Palstamiesten mukaan on ihan ok käydä maksullisissa, mutta hierontalaitoksessa työskentely naiselle ei olekaan ok.

Vierailija
6/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen, että mulla on yks tuttu (entinen opiskelukaveri), joka on ilmeisesti myyny itseään useamman vuoden. Luulen, että sillä on muutama varakas vakioasiakas, mutta siis kuitenkin tehnyt pitempään noita hommia. Tällä naisella on taas vaihteeksi uusi poikaystävä, ja mietin vaan, että jos te miehet saisitte tietää, että teidän tyttöystävä on myyny itseään pidempään (ei parisuhteen aikana) niin loppuisko seurustelu siihen?

Vierailija
7/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko upmarket paikka kuvasta päätellen.

Vierailija
8/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helou, onko tämä nyt joku ihme turnoff kanssa? 

Vierailija
9/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen, että mulla on yks tuttu (entinen opiskelukaveri), joka on ilmeisesti myyny itseään useamman vuoden. Luulen, että sillä on muutama varakas vakioasiakas, mutta siis kuitenkin tehnyt pitempään noita hommia. Tällä naisella on taas vaihteeksi uusi poikaystävä, ja mietin vaan, että jos te miehet saisitte tietää, että teidän tyttöystävä on myyny itseään pidempään (ei parisuhteen aikana) niin loppuisko seurustelu siihen?

Kyllä loppuisi seurustelu välittömästi

Vierailija
10/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se nyt noin kääntyi? Palstamiesten mukaan on ihan ok käydä maksullisissa, mutta hierontalaitoksessa työskentely naiselle ei olekaan ok.

Ymmärrätkö mikä on ero sinkulla ja suhteessa olevalla?

Sinkku saa nussia ketä vaan ja se saa aivan vapaasti myydä seksiä.

Mutta ei parisuhteessa oleva.

Vierailija
11/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko tätä edes kysyä,raketilla kuuhun tollaset lähtis :)

Vierailija
12/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee myös niihin miesasiakkaisiin?

Vierailija
13/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän että 99% miehistä käyttäytyisi samoin. Se että nainen jonkka kanssa on pitkääns eurustellut ja josta pitäisi tulla sinun vaimosi paljastuukin huoraksi on aika hemmetin iso asia.

Vai kuinka monta miestä oikeasti kestäisi sekoamatta sen että yhtäkkiä paljastuisi että oma vaimo on vuosia nussinut lukemattomia miehiä rahasta?

Yleensä ihmiset suuttuu jo siitä jos heitä pettää(nussii toista). Mutta että sen tekee kymmenien tai satojen ihmisten kanssa? Entä kun vielä tietää että se on tehty rahasta kenelle tahansa jolla on rahaa?

Mä sit taas toivon että 1% miehistä käyttäytyy noin. Järjetöntä väkivaltaa, totaalista itsekontrollin menettämistä... aivan kakara touhua. Mua on petetty, ketään en hakannu, ei tehny edes mieli hakata. Ainoa asia mitä halusin oli keskustella suhteen tilasta, miksi ollaan oltu yhdessä.

Vierailija
14/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetteliköhän tää mies koskaan sängyssä tyttöystävänsä taitoja?

Vierailija
15/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä loppuisi seurustelu välittömästi

Joo oon miettiny, että ehkä sen poikaystävät vaihtuu sen takia melko usein. Suomessa on kuitenkin pienet piirit. Mun tuttu ei edes tiedä, että mä tiedän sen touhuista, niin ehkä se ei edes tajua kuinka monet tietää.

Vierailija
16/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee myös niihin miesasiakkaisiin?

Jos mies joka on naimisissa menee maksullisiin niin silloinhan hän petää vaimoaan. Joten tietenkin se on paha juttu.

Vierailija
17/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies tuhosi Britanniassa hieromalaitoksen kun selvisi, että hänen tyttöystävänsä työskentelee siellä"

"Tyttöystävä juoksi alasti karkuun."

:DDDDDdDDDDDDDd

Vierailija
18/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa taas loistaa miesten kaksinaismoraali. Rakettina kuuhun lentää nainen joka on työskennellyt hieromalaitoksessa ja heti seuraavassa lauseessa itketään miksei maksullisella käyminen ole ok ja miksei ole ilmaisia bordelleja jajaja..

Vierailija
19/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa taas loistaa miesten kaksinaismoraali. Rakettina kuuhun lentää nainen joka on työskennellyt hieromalaitoksessa ja heti seuraavassa lauseessa itketään miksei maksullisella käyminen ole ok ja miksei ole ilmaisia bordelleja jajaja..

Mitä kaksinaismoralismia tossa on?

Minä en ikinä seurustelisi mustan naisen kanssa, en naisen joka toimii hierojana (oli se vaikka sitä perinteistä hierontaa), naisen kanssa joka toimii lääkärinä (en halua että vaimoni tutkii toisten ihmisten perseitä, pilluja tai kiveksiä jne), jne.

Mutta en yritä kieltää ihmisiä noita asioita tekemästä työkseen enkä jätä tse käyttämättä noita palveluja.

On myös täysin eri asia jos joku tekee sinkkuna jotaina sioita kuin jos sitä tekee parisuhteessa.

Vierailija
20/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP