Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eteenpäin kun saa treffeillä pakit ja on oikeasti tosi kiinnostunut siitä ihmisestä

Vierailija
03.04.2017 |

Kauan odotettujen treffien saldo oli siis pakit enkä oikein ymmärrä että miksi ja mitä tapahtui... Miten tästä nyt eteenpäin?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köysi?

Vierailija
2/34 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittää vaikeasti tavoiteltavaa. .

Vierailija
4/34 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu aika kai siihen auttaa, mutta en tiedä, miten paljon sitä tarvitaan. Itsellä kulunut melkein kolme kuukautta, eikä vielä toivoakaan unohtamisesta, vaikka olen kahden muun miehen kanssa tänä aikana käynyt treffeillä.

5/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, jotka deittailevat saavat joskus pakkeja. Eipä siinä mitään kummempaa ole. Jos kyseessä oli jotkut ensimmäiset treffit, niin ei tuota kannata ottaa turhan henkilökohtaisesti. 

6/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köysi?

Vitsinä oikein huono.

Ja muuten on kyllä tampio ohje. Tai tampion.

Ap. Olet ollut rohkea ja ilmaissut itsesi. Se on hienoa ja tärkeää. Samalla avoimella mielellä kelata sen ihmisen..hänellä on ollut elämässäsi hyvä merkitys ..., mutta ei voi pakotttaa

Sitten pikku hiljaa uusiin haasteisiin. Se vaan on niin arvokasta, että ihailtavia ihmisiä löytyy ja pääsee ja uskaltaa sen ilmaista.

Vierailija
7/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hänen mielestään tarpeeksi hyvä hänelle, joten älä haaskaa aikaasi.

Vierailija
8/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku joka sua rakastaa ja muuta maan päälle pilvilinnakuvitelmistasi

Vierailija
9/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua kiinnostaa ihminen, joka on torjunut sinut? Eikö jo itsetunto laita unohtamaan tyypin, jolle ei kelpaa?

Vierailija
10/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvat aikuiseksi

Vierailija
11/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja lopeta sen toisen ihmisen kyylääminen! Kaltaisesi takiaiset ovat ihan karmeita tyyppejä. Jos toinen ei ole sinusta kiinnostunut, niin hän ei ole ja tuskin tulee koskaan olemaankaan. Hän on antanut tilaisuuden ja huomannut, että se riitti, joten anna toisen elää ja olla rauhassa. Olisi sairasta sinulta yrittää tässä vaiheessa enempää.

Vierailija
12/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua kiinnostaa ihminen, joka on torjunut sinut? Eikö jo itsetunto laita unohtamaan tyypin, jolle ei kelpaa?

Kaikki eivät yllä tuon tason itsepetokseen, että suljetaan mielestä kaikki negatiivinen.

Vierailija
13/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla ja lopeta sen toisen ihmisen kyylääminen! Kaltaisesi takiaiset ovat ihan karmeita tyyppejä. Jos toinen ei ole sinusta kiinnostunut, niin hän ei ole ja tuskin tulee koskaan olemaankaan. Hän on antanut tilaisuuden ja huomannut, että se riitti, joten anna toisen elää ja olla rauhassa. Olisi sairasta sinulta yrittää tässä vaiheessa enempää.

Millä perusteella sanot, että ap kyylää ja on karmea takiainen? Kai sitä nyt saa olla pettynyt.

Vierailija
14/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään roikkunut hänessä, kiinnostus oli treffeihin asti molemminpuolista. Juteltiin aktiivisesti ja tultiin tosi hyvin juttuun, tuntui että kaikki arvot ja kiinnostuksenkohteet osui hyvin yhteen ja hän jopa ehdotti että mentäisiin kesällä yhdessä reissuun. Itse ainakin olin hyvin ihastunut ja luulin että hänkin on... Nyt tuntuu niin tyhmältä. :(

Ap

Vierailija
15/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ne treffit oli? Pakit siis tuli, jatkotapaamisen vai minkä suhteen? Ehdottelitko sinä suoraan seksipuuhia, menittekö suoraan sänkyyn (jos se toinen säikähti eikä ollutkaan valmis sellaiseen, vaan olisi halunnut tutustua sinuun ensin enemmän ?)? No anyway onko toivo ihan heitetty?

Vierailija
16/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mitenkään roikkunut hänessä, kiinnostus oli treffeihin asti molemminpuolista. Juteltiin aktiivisesti ja tultiin tosi hyvin juttuun, tuntui että kaikki arvot ja kiinnostuksenkohteet osui hyvin yhteen ja hän jopa ehdotti että mentäisiin kesällä yhdessä reissuun. Itse ainakin olin hyvin ihastunut ja luulin että hänkin on... Nyt tuntuu niin tyhmältä. :(

Ap

Tässä nyt minusta auttaisi se, että saisit selvyyden MIKSI toinen ei haluakaan jatkaa, että et jää epätietoisuuteen asian kanssa. Eli rehellinen vastaus tulisi saada siltä kiinnostuksen kohteelta ja vielä niin, että sinun vielä tulisi se ymmärtää.

Vierailija
17/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tässä nyt minusta auttaisi se, että saisit selvyyden MIKSI toinen ei haluakaan jatkaa, että et jää epätietoisuuteen asian kanssa. Eli rehellinen vastaus tulisi saada siltä kiinnostuksen kohteelta ja vielä niin, että sinun vielä tulisi se ymmärtää.

En ole ap, mutta en ymmärrä, miten tämä auttaisi. Syyhän on useimmiten juuri se, että ei vaan kiinnosta. Ei se auta minua ainakaan yhtään mihinkään päin ja jos niitä syitä vielä tarkemmin lähdetään erittelemään, niin tulee vain paha mieli.

Vierailija
18/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinusta huokui epätoivo kauas. Tai joku ulkonäössäsi ei viehättänyt senkään vertaan että mies olisi halunnut vielä seksiä seuraavilla treffeillä

Vierailija
19/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harrastettu seksiä, käytiin kahvilla ja juteltiin vain, ja minusta vielä siinä vaiheessa kaikki meni ihan hyvin. Sitten treffien lopussa hän sanoi että on miettinyt ja tullut siihen tulokseen että etsitään molemmat varmaan jotain muuta. Olin ihan että mitäh... Osasin vain sanoa että aijaa okei ja sitten jo hyvästeltiin. Mitään ei olla sen jälkeen enää juteltu. En tiedä edes että mitä häneltä kysyisin, vai olisiko parempi vain antaa koko jutun olla. Olen vain tosi hämmentynyt ja surullinen ja mietin että mitä tapahtui, onko syy minussa vai hänessä.

Ap

Vierailija
20/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva kyllä sanoo vasten kasvoja noin. Tosi moni vaan antaa olettaa että joo kiinnostusta on mutta eivät vaan viestitä enää. Ei sun kannata märehtiä enää asiaa kun ei se siitä muuksi muutu. Miestä ei kiinnosta ja thats it.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän