Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sydäntä korventava ikävä ihastuksen lähelle </3

Vierailija
03.04.2017 |

Olen todella rakastunut yhteen ihanaan naiseen, ja tuntuu todella vaikealta unohtaa häntä. Sain ihan pienen hetken olla hänen lähellään ja hän tuntui niin käsittämättömän hyvältä, hyväntuoksuiselta, miellyttäväntuntuiselta ja suloiselta, etten voi unohtaa sitä varmaan enää koskaan. Koskaan aiemmin en ole tuntenut niin voimakasta halua ketään kohtaan. Hän on suorastaan jumalaisen ihastuttava.

Miten ihmeessä mä pystyn unohtamaan hänet? Mitä mun pitää tehdä? Useampi kuukausi on jo kulunut ja mä en vain pysty unohtamaan häntä. Unelmoin hänestä lähes jatkuvasti, vaikka toki hoidan velvollisuudet muuten hyvin. Auttaako tähän muu kuin joku vahva lääkitys tms. tai toisen ihmisen löytäminen kumppaniksi sitten jossain vaiheessa ehkä? Ainakaan raskas liikunta, kirjoittaminen, piirtäminen/maalaaminen tai musiikin kuuntelu eivät auta riittävästi. :( Tämä on raastavaa, piinaavaa tuskaa...kunpa tämä ikävä ja kaipuu lakkaisivat jossain vaiheessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on etunimesi alkukirjain?

Vierailija
2/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta muu kuin aika jos sekään. Saako kysyä mikset ole ollut enempää tekemisissä kanssaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasi tai naisen etunimen alkukirjain? ☺️ Minulla on ihan samat fiilikset yhdestä miehestä voivkunps olisin hänen mielessään myös. ❤️ Ei taida mikään auttaa tähän... vain suora toiminta auttaisi mutta kun ei ole uskallusta 😔

Vierailija
4/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta muu kuin aika jos sekään. Saako kysyä mikset ole ollut enempää tekemisissä kanssaan?

Niin kerroppa?

Vierailija
5/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole valitettavasti voinut olla hänen kanssaan tekemisissä. Ja hän on sormuksen perusteella varattu. Tämä kuulostaa hassulta ehkä, mutta mun mielestäni mun ja hänen välillä on joku sellainen yhteys, jolle siltikin haluaisin antaa mahdollisuuden, vaikka hän onkin varattu. Jokin hänessä tarvitsisi rakkautta, välittämistä ja hellyyttä vielä enemmän ja haluaisin antaa sitä kaikkea hänelle.

Vierailija
6/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä yrittää ottaa hänestä selvää. Osut samoihin paikkoihin, kyselet kuulumiset viestillä tai jotain. Tunnustelet. Ehkä vaistosi on oikeassa? Tai jätät tähän ja kieriskelet.

Vierailija
7/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasi tai naisen etunimen alkukirjain? ☺️ Minulla on ihan samat fiilikset yhdestä miehestä voivkunps olisin hänen mielessään myös. ❤️ Ei taida mikään auttaa tähän... vain suora toiminta auttaisi mutta kun ei ole uskallusta 😔

Toivottavasti kohtaat ihastuksesi ja saisitte olla yhdessä. :) Ei se minun ihastukseni täällä palstaile. Voisin melkeinpä lyödä vetoa siitä jopa. Mutta hänen etunimensä _viimeinen_ kirjain on i.