Kun rakastettusi ex on ihan erilainen kuin sinä itse
Häiritseekö asia sinua?
Minulla on ihana mies joka rakastaa minua ja on minulle täydellinen, mutta minua vaivaa se, että hänen ex-vaimonsa on sekä ulkoisesti että sisäisesti lähes vastakohtani.
Mietin aina, että miten voi minusta tykätä kun on valinnut joskus tuollaisen...
Lapsellistahan tämä on, tiedän.
Kommentit (10)
Voihan se olla niinkin että miehesi on huomannut kuinka epäsopiva exä oli ulkoisesti ja luonteelta. Olet parempi match.
Tuollaiset ajatukset eivät kerro mitään miehesi naismausta, mutta sitäkin enemmän oman itsetuntosi huonoudesta.
Ja jos ex olisi hyvin samannäköinen ja oloinen, mitä ajattelisit silloin..?
Ehkä hän on vaan rakastunut teihin molempiin omina itsenänne.
Jos olisitte kovin samanlaisia pelkäisitkö että on ottanut sinut exän korvikkeeksi? Mies tietää jo ettei halua exän kaltaista naista.
Miehellesi todennäköisesti kelpaa kuka nainen tahansa. Hyvin yleinen ilmiö.
Vaihtelu virkistää tai luulee että täysin erilaisen naisen kanssa synkkaisi paremmin, mikä ei pidä paikkaansa.
No jos mietin vaikka vain omia eksiä, niin jokaisessa ne piirteet johon on ensisijaisesti ihastunut, ovat olleen erit. Jotain yhteistäkin voi löytää jos kaivelemalla kaivelee. Mutta paljon on eroja ja toki vielä jossain asioissa toistensa vastakohtia.
Joskus olen kyllä ohimennen miettiny, että mikähän on ollut se kaikissa rakastettavin piirre, mihin mies eksässään aikoinaan on rakastunut. Toisaalta onko sillä taas väliä , kun ero on kuitenkin tullut. Paljon enemmän huolissaan olisin, jos olisin joku eksän kopio. Silloin tulisi ennemmin mieleen, että mies ei olisi rakastunut minuun omana itsenäni vaan jonain objektina tai korvikkeena.
Vierailija kirjoitti:
Miehellesi todennäköisesti kelpaa kuka nainen tahansa. Hyvin yleinen ilmiö.
Olipa harvinainen typerä kommentti. Jos eri ihmisessä ihastuu eri asioihin, on se aika kaukana siitä että kelpaisi kuka vain ja huomattavasti terveempää kuin suhteet kloonista klooniin.
Aika ikäviä suhteita on tainnut olla sulla. Olen pahoillani puolestasi.
Ei häiritse erilaisuus, koska nykyisessä suhteessa kumpikaan ei enää siedä exiensä (eikä muidenkaan) katteettomia lupauksia.
Koska joillakin nyt vain on laajempi skaala.