Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MUNASOLUN LUOVUTTAMISESTA

Vierailija
22.03.2006 |

Kokemuksia, kiitos! Missä olette luovuttaneet? Paljonko vaatii aikaa ja energiaa, kuinka usein pitää käydä vastaanotolla? Paljonko korvaussumma on?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Felicitaksen. Googleta.

Olen luovuttanut, mutta en jaksa taas kerran selittää näitä samoja vanhoja juttuja. Kokemuksena suosittelen lämpimästi, itselläni hyvä mieli vielä 6,5 vuoden päästä luovutuksesta.

Vierailija
2/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jossain puoliksi sun lapsi saattaa elää vaikka kuinka kurjaa elämää.

Mä en ikinä luovuta, sillä haluan MUN jälkeläisille niille kaikille samat lähtökohdat.

Ja luonto on päättänyt, ettei joku voi saada lapsia niin miksi piiskata luontoa vatsaan, ei ihme, että se antaa takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmaan lapsia joilla ei ole mitään tietoa omista biologisista juuristaan??

Vierailija
4/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ erittäin arveluttavaa eettisesti. Lasten puuhastelua! Jos nainen ei voi saada lasta niin adoptoikoon tai päästäköön miehensä suosiolla lisääntymään toisen kanssa!

Vierailija
5/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pyydän vastauksia alkuper. kysymykseen, kiitos. Mielestäni kukaan, joka ei ole kokenut lapsettomuuden tuskaa, ei voi kertoa mikä on oikein ja mikä väärin.

t.ap

Vierailija
6/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille lapsettomuus ei ole aivoja ja etiikkaa sumentava tuska.

Vierailija
7/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutetusta munasolusta ei synny minun lastani, koska lapsi on muutakin kuin solubiologiaa.

Vierailija
8/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja jossain puoliksi sun lapsi saattaa elää vaikka kuinka kurjaa elämää.

Mä en ikinä luovuta, sillä haluan MUN jälkeläisille niille kaikille samat lähtökohdat.

Ja luonto on päättänyt, ettei joku voi saada lapsia niin miksi piiskata luontoa vatsaan, ei ihme, että se antaa takaisin.

No tuolla logiikalla lapsen adoptioon antaminen on myos todella syntistä!

Vierailija
9/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kestä neuloja ja itsesi piikittämistä, voit unohtaa koko jutun. Munasoluja kasvattavaa hormonia pistetään ja loppuvaiheessa ovulaatiota jarruttavaa. Pari ultraa on välissä joissa tutkitaan miten munasolut kasvaa.

Soita esim. Ava-klinikalle, siellä kyllä kerrotaan tarkemmin. Ekalla luovutuskerralla oli myös psykologilla käynti ennen koko operaatiota.

Onhan se jännä ajatus että jossain voi olla puolet minua (sitähän ei kerrota onnistuuko tuleva raskaus vastaanottajaparilla). Ja paljon muuten menee kuulemma ulkomaalaisille pareille...

Vierailija
10/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma hommansa siinä kyllä on. lääke suihkeet ja piikit(kova pala omaan mahaan) irrotus on kivulias. tutulla oli sellanen vaikeampi. sinne soitto tai email antaa lisää tietoa. haastattelevat tarkkaan

Vierailija
11/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen tietenkin noinkin ajatella. Itse en ajattele.

Meillä ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia saada lasta ilman luovutussiittiöitä, joten miksi en vuorostani auttaisi sitä, jolle ei lapsen saaminen ole mahdollista ilman luovutettua munasolua.

2+3

Vierailija
12/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan arveluta, ei pätkän vertaa.

Saattaa olla, että omatkin lapseni joskus tulevaisuudessa haluaisivat tietää oman alkuperänsä, mutta heidän on tyytyminen siihen, että me olemme heidän vanhempansa ja biologisen isän henkilöllisyys ei koskaan tule julki.

En usko, että asia tulee olemaan suuri ongelma, heillä on hyvä koti ja rakastavat vanhemmat.

2+3+13

Vierailija
13/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia sinä et todennäköisesti edes olisi sopiva luovuttaja numero 4. Ne eivät ole " puoliksi omia" lapsia, joita siinä luovutetaan. Ne ovat vain soluja. Lapsella on omat vanhemmat, luovuttajan osa tässä roolissa jää tavallaan siihen kohtaan, jossa luovutus on tapahtunut.

Itse olin kysellyt luovutuksesta ja kaikki oli muuten valmista luovutukseen, mutta mies löi jarrua päälle. Hänenkin mielestä minulla olisi " lapsia" jossain. Joten siirsin luovutusta tulevaisuuteen. Ehkä mieheni joskus ottaa asian helpommin ja pystyy ajattelemaan asiaa toiseltakin kannalta.

Alkuperäiselle tietoa sen verran, että kannattaa ehdottomasti ottaa yhteyttä johonkin klinikkaan. He osaavat kertoa kaikkein parhaiten mistä on kyse! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi