Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laurin Talot - Millä rahalla Valavuori rakentaa???

Vierailija
03.04.2017 |

Eiks sillä ollut nollatulot? Vai maksaako verot ulkomaille?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti turkulaiset mammat. Kuka siellä talossa asuu vai onko myynnissä? Entä Valavuoret? Asuvatko vielä eri osoitteissa?

Vierailija
22/41 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika karsea toi Valavuoren vaimo.

Kuinka niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naapuri kirjoitti:

Meillä olisi paljon hyviä juttuja 7-lehteen Aleksi Valavuoresta.

No kerro?

Vierailija
24/41 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naapuri kirjoitti:

Meillä olisi paljon hyviä juttuja 7-lehteen Aleksi Valavuoresta.

Jos näin on, miksi retostelet asialla Vauva-palstalla? Miksei ne ole siellä Seiska-lehdessä jo?

Vierailija
25/41 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikasta sukua vaimo. Aleksin muuttaessa tämän luo Turkuun hommasivat suhteilla kivan työpaikan Naantalin lomaosake -golfbisneksen markkinointi-joain-päällikkönä. Mietin jo silloin,että.mitenköhän kauan tuota jaksaa.

Vierailija
26/41 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikasta sukua vaimo. Aleksin muuttaessa tämän luo Turkuun hommasivat suhteilla kivan työpaikan Naantalin lomaosake -golfbisneksen markkinointi-joain-päällikkönä. Mietin jo silloin,että.mitenköhän kauan tuota jaksaa.

Vaimon suku bisnes- vai virkamieseliittiä?

Vierailija
27/41 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy hummusta Dubaissa.

Vierailija
28/41 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin tällä viikolla myös Valavuoren viime vuoden verotiedot puhuttivat, ja hänen runsaan kuukauden takainen twiittiinsä nostettiin esille. Twiitissä Valavuori kritisoi verotusta ja kertoi 25 prosentin kansasta maksavan "työllään koko paskan".

Valavuoren verotietojen perusteella hän ei kuitenkaan maksanut euroakaan veroa viime vuonna, sillä hänen tulonsa näyttivät nollaa. Tiistaina esiin tulleen faktan noteerasi muun muassa vanhasta twiitistä muistututtanut vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Andersson.

- Mä arvostan kuittailua erittäin paljon, ennen kaikkea, jos se perustuu faktoihin eikä median väitteisiin. Tämä kertoo, että mun yksi huono luonteenpiirre on se, että mä olen huono pienissä asioissa, todella huono, ja isoissa asioissa ehkä vähän parempi.

- Kaksi kertaa 2010-luvulla mä olen unohtanut palauttaa mun veroilmoitukseni määräajassa, ja mun 2015 vuoden tulot olivat noin 57 000 euroa - palkkatulot siis. Tämäkin virhe on korjattu, eipä mulla ole siihen sen enempää ole kommentoida, Valavuori sanoi.

Vierailija
29/41 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asuvatko yhdessä siinä uudessa talossa? Se on valmistunut jo.

Vierailija
30/41 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin tällä viikolla myös Valavuoren viime vuoden verotiedot puhuttivat, ja hänen runsaan kuukauden takainen twiittiinsä nostettiin esille. Twiitissä Valavuori kritisoi verotusta ja kertoi 25 prosentin kansasta maksavan "työllään koko paskan".

Valavuoren verotietojen perusteella hän ei kuitenkaan maksanut euroakaan veroa viime vuonna, sillä hänen tulonsa näyttivät nollaa. Tiistaina esiin tulleen faktan noteerasi muun muassa vanhasta twiitistä muistututtanut vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Andersson.

- Mä arvostan kuittailua erittäin paljon, ennen kaikkea, jos se perustuu faktoihin eikä median väitteisiin. Tämä kertoo, että mun yksi huono luonteenpiirre on se, että mä olen huono pienissä asioissa, todella huono, ja isoissa asioissa ehkä vähän parempi.

- Kaksi kertaa 2010-luvulla mä olen unohtanut palauttaa mun veroilmoitukseni määräajassa, ja mun 2015 vuoden tulot olivat noin 57 000 euroa - palkkatulot siis. Tämäkin virhe on korjattu, eipä mulla ole siihen sen enempää ole kommentoida, Valavuori sanoi.

Siis eihän kukaan itse niitä palkkatulojaan verottajalle ilmoita, vaan työnantaja. Ei sillä ole palkkatulojen kannalta mitään merkitystä onko täyttänyt veroilmoituksen vai ei, joka kuukausi menee palkasta verot. Mitä tuo Valavuori oikein selittää?

Vierailija
31/41 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiks tämä tyyppi esittänyt Ossia salkkareissa? Niillä on aika kovat liksat työmäärään nähden, aikaa riittää muihinkin projekteihin.

Vierailija
32/41 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä ainakin Vala ja joku lapsi on näkynyt siellä talossa ohi kulkiessa. En ihan kauheasti sielläpäin liiku niin eipä oo tullut tarkemmin stalkattua.

Vierailija
33/41 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boooooring ohjelma. Koska ne pääsee asiaan? Ihan vedätystä jorinoineen.

Todella joutavaa jorinaa ja vatulointia varmaan monta jaksoa vielä joten ei kiinnosta katsoa. Katson ehkä loppua ja lopputulokset millaisia taloja tuli.

Vierailija
34/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se vaimo ole juristi? Ehkä hänen rahoilla?

Vaimo valmistui vasta vuonna 2016 ja on lähinnä tehnyt pelkkiä lyhyitä lakimiesharjoittelijan tehtäviä...

Vierailija
36/41 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Valavuori asu Tampereella?!?

Vierailija
37/41 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa?

Vierailija
38/41 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkuutta on monenlaista mutta voisin sanoa että aika varakkaasta perheestä allu on:

3 kerroksinen iso talo kivenlahden merenrannalla amfeissa + kodinhoitaja jne... Aina merkkivaatteet päällä ala-asteelta lähtien  jne.

Vierailija
39/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis noilla hopealusikoilla syötettyjä!!

Vierailija
40/41 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi on Suomen suosituimpia Twitch-ohjelman vetäjiä, tuhansia maksullisia seuraajia ja runsaasti mainosmyyntiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi