Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exhibitionistit miehet

Vierailija
03.04.2017 |

Naisilla on isot kaula-aukot, ihomyötäiset ja läpikuultavat vaatteet jne. Mutta miten te miehet harrastatte tätä lajia? En hae mitään julkirunkkausta, vaan miten miehet harrastaa hienovaraista paljastelua?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varustusta olisi kiva laittaa vähän esille ja pitää tiukkoja housuja, mutta siinä jännittää se, jos tulee stondis. Ja nimenomaan väärässä paikassa. Onko muilla tästä kokemuksia? 

On tullut stondis monta kertaa niin, että sen pystyy selvästi huomaamaan. Jos pukeutuu kevyesti niin pitää ottaa se riski, että stondis voi tulla ja sitten toimitaan tilanteen mukaan. Tilanteesta riippuen pyrin peittelemään, poistumaan paikalta tai sopivassa tilanteessa annan näkyä. Joskus on ollut vähän nolojakin tilanteita, mutta se on osa hupia ja se täytyy kestää. :)

Piti vielä sanoa, että vaatii hyvää tilannetajua harrastaa exhibitionismia niin, ettei häiritse ihmisiä ja aiheuta turhaa pahennusta.

Vierailija
22/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jäin kerran pahasti kiinni, kun katselin kadulla kävellessä miesten etumuksia. Yleensähän sitä yrittää vähän salaa katsella, tai pistää nyt ainakin aurinkolasit päähän. Katsoin liian kauan ja liian suoraan ja vastaantuleva mies huomasi. Iski silmää ja naureskeli, ja minä vähän nolostuin. ;-)

Salaa ei tarvitse katsella, saa katsella ihan suoraan ;) Jos joku mies on laittanut jalkaan sellaiset housut, joissa etumus pullottaa selvästi, niin yleensä se ei ole vahinko. Jokainen näkee itseään sen verran peilistä.

Jos mies pitää vaikka juoksutrikoita, niin kyllä hänessä on iso ripaus exhibitionistia. Niissä housuissa kullin koko ja muoto ei jää epäselväksi, eikä mikään muukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uin aina mieluiten alasti, koska se vaan on niin paljon mukavempaa ja luonnollisempaa kuin joku vaate päällä. Kesällä mä uin metsäisellä järven rannalla omassa rauhassa ja aina alasti. Joskus harvoin joku on sattunut paikalle kävellen tai veneellä ja katsellut vähän uteliaasti. Joskus joku tuli juttelemaankin niitä näitä. Parasta kesässä!

m32

Vierailija
24/48 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten paljastelu on usein aika suorasukaista, hienovaraisesti vihjailevaa pukeutumista näkisi mielellään.

Vierailija
25/48 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee kyllä aseteltua vehje tiukkojen farkkujen sisällä niin, että pussit ja varsi ovat lyhyiden alushousujen lahkeesta ulkona ja  muodothan ei silloin jää epäselväksi.

Vanhemmat rouvasihmiset ovat kaikkein ahnaimpia silmineen.. noo mikäs sen kiihottavampaa!

Vierailija
26/48 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä nakurannoilla on hauska käydä heiluttelemassa kikkeliä, kiinnostuneita katseita saa ihan riittävästi. :)

Vierailija
27/48 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesän oon antanut etumuksen pullottaa kevyissä vaatteissa ja uikkareissa. Kivaa seurata kiinnostuneita katseita. :) Suosittelen kaikille, jos rohkeus riittää ja varsinkin jos kroppa on vähänkään katseenkestävä.

Vierailija
28/48 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen keski ikäinen parisuhteessa elävä nainen ja minulle paljastelu on omasta mielestäni ihan normaalia

ja tunnustan että esim  käydessäni mieslääkärillä tai yksityisellä miesgynellä  minulla on jonkinverran seksi

mukana   en ole vielä kertaakaan selvinnyt  tarkastuksista ilman kiihottumatta joskus jopa pieni orkku on

karannut. minä todella nautin että voin esitellä itseäni miespuolisille gynekologeille. onhan se väärin miestäni kohtaan mutta en pysty mitenkään muuttamaan käytöstäni. ja eiköhän se ole kaikilla naisilla vähän sama juttu  nämä lääkäreillä käynnit. kyllä siinä väkisinkin tulee seksi mieleen ainakin meille exhibitionisteille näin se vain on.

Vierailija
29/48 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko mies on nähnyt vaimon siskon alasti tai vaimon tai tyttöystävän kavereiden pilluja? mulla kiihottas pirusti jos sekasaunasn tulis vaimokkeen kavereita ja kyllä siinä silmänruokaa olis jos kahdestaan hetkeksi jäisi saunaan :D samalla se olisi aika kiusallista koska moni vaimokkeen kavereista näyttää siltä että seisokkia pukkaa. Tuo juuri et miehet heiluu usein alasti niin eihän se naisissa juuri aiheuta samanlaisia viboja mitä miehellä jos kaikki naiset juoksee mökillä alasti uimaan :D se ois unelma

Vierailija
30/48 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä jatkokysymys: miten moni teistä on esitellyt vehkeitään suoraan tai ns. "puolivahingossa" suvun ja lähipiirin naisille? En nyt puhu mistään häirinnästä, insestistä tms. , vaan kun mm. oman lähisukuni naisten kanssa on juteltu, että käytännössä meistä kaikki on nähneet kaikkien miespuolisten vehkeet. Kun ne on kaikki vähän exhibitionisteja? ;-)

Vaimon siskolle on tullut näyteltyä. Kerran oltiin reissussa perheen kanssa ja hän oli yksinäisenä mukana.  Aamuisin on usein kova seisokka ylös noustessa. Iso ja paksu kaluni seisoo vielä aika pystyssä, joten näyttävyyttä riittää. No tilanne oli sellainen, että olin juuri nousemassa sängystä. Nukun aina alasti. Olin vetämässä alushousuja jalkaan, kun kuulin, että sisko tulee mökin komerolta hakemaan vaatteita. Komero oli meidän oven kohdalla ja ovi sopivasti raollaan. Odotin siinä hetken housut nilkoissa muka vetämässä housuja jalkaan. Siskon ilme oli näkemisen arvoinen, mitä sivusilmällä kattelin. En ollut huomaavinani mitään, eikä hänkään mitään kommentoinut.  Mutta sen olen kyllä huomannut muutenkin, että vaimon lähipiiri on tiennyt, että minulla on iso kalu. Katseet on kummasti hakeutunut haaroväliin nuorempana.

Vierailija
31/48 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käyn nudistirannoilla. annan vanhojen mummojen ihailla vartaloani.

Sama, ja kaikkein hauskinta on, kun nuo katseet aiheuttaa pientä heräilyä... :)

Vierailija
32/48 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienovarainen exhibitionismi on hauska harrastus. Kuten aiemminkin todettiin, niin vaatii herkkyyttä ja tarkkuutta, ettei tule häiriköineeksi. Kun osaa tulkita pieniä signaaleita siitä, että joku vähän katselee, niin siitä voi edetä pikku hiljaa. Aina tietenkin sen mukaan, että huomaa toista kiinnostavan. Kesällä, kun on vähän päällä, niin se on helppoa. Rannalla joku nainen vähän vilkaisee, niin etumus kasvaa helposti itsestään ja sitten ne katselee vielä tiiviimmin. Kun sitten vaihtaa pyyhkeen alla uikkareita pois, niin ihan vahingossa vähän pyyhkeen sivusta saattaa vilahtaa paljasta ihoa. Pari kertaa on tässä kohtaa tullut katsetta jo ihan avoimesti posket punoittaen. :)

Toinen hauska ryhmä on puutteessa elävät tai muuten uteliaat miehet, jotka tuijottelee. Useammankin kerran jossain hiljaisesta pukkarissa on naapurikaapilta tai naapurisuihkusta tuijoteltu mukamas huomaamattomasti etumusta. Ja kun terhakka kulli ponnahtaa esim. uikkareista, niin tyyppien silmät on naulittuna. Tällaiselle pikku-exhibitionistille hauskaa huvia.

Vierailija
33/48 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä missä vain paikoissa, joissa ollaan alasti. Olen kuin en olisikaan, mutta salaa nautin jokaisesta katseesta, jonka sporttiseen kroppaani saan. Nakurannat, saunat, kylpylät jne. Ulkomailla on paljon enemmän arkisia nakuilupaikkoja kuin Suomessa, mikä on tietysti harmi.

m33

Vierailija
34/48 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin näyttää lihaksikasta vartaloani naisille uimarannalla ja uimahallissa jossa käytän tanga- mallisia uikkareita. Katselevat todella pitkään kun on noin  5 cm leveä vyötärönauha uikkareissa verrattuna perinteisiin leveämpiin jotka peittävät kaiken. Katseet johtuvat etenkin ukkareista jotka paljastavat ja korostavat strategisia mittoja, nykyään saa myös muita värejä kuin pelkän mustan, erityisesti kiiltävät värit ja jopa hiukan valkoista väriä monivärisiin uikkareihin. Kaikki naiset hymyilevät ja nuoremmat vovat keskenään kikatella ja osoittaa sormella tyyliin "kato tota"

Vierailija
35/48 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko mies on nähnyt vaimon siskon alasti tai vaimon tai tyttöystävän kavereiden pilluja? mulla kiihottas pirusti jos sekasaunasn tulis vaimokkeen kavereita ja kyllä siinä silmänruokaa olis jos kahdestaan hetkeksi jäisi saunaan :D samalla se olisi aika kiusallista koska moni vaimokkeen kavereista näyttää siltä että seisokkia pukkaa. Tuo juuri et miehet heiluu usein alasti niin eihän se naisissa juuri aiheuta samanlaisia viboja mitä miehellä jos kaikki naiset juoksee mökillä alasti uimaan :D se ois unelma

En alasti, mutta tiukoissa trikoissa niin että pikkarit on näkynyt läpi. Sekä stringibikineissä.

Vierailija
36/48 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokas naisetkin, millaista itsenne esittelyä harrastatte!

Minulla on tällaisia mm. tiukat housut ja korkkarit. Käyttäydyn muka viattomasti mutta oikeasti käyn kuumana ja nautin salaa huomiosta. Kuntosali on parhaita paikkoja vilautella "vahingossa". Tiukat trikoot joiden alla stringit, toppi josta saattaa vilahtaa nänni läpi. Treenaan muina naisina, mutta voin välillä pyllistää tai venytellä vielä toisenkin kerran jos huomaan miehen katsovan. Myös naisen hienovarainen huohotus puntteja nostellessa kiinnittää aina miesten huomion.

Vierailija
37/48 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän tarkoituksella viilat auki minun rikkinäisistä ja likaisista farkuista, siinä on minun paljastelut.

Vierailija
38/48 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokas naisetkin, millaista itsenne esittelyä harrastatte!

Minulla on tällaisia mm. tiukat housut ja korkkarit. Käyttäydyn muka viattomasti mutta oikeasti käyn kuumana ja nautin salaa huomiosta. Kuntosali on parhaita paikkoja vilautella "vahingossa". Tiukat trikoot joiden alla stringit, toppi josta saattaa vilahtaa nänni läpi. Treenaan muina naisina, mutta voin välillä pyllistää tai venytellä vielä toisenkin kerran jos huomaan miehen katsovan. Myös naisen hienovarainen huohotus puntteja nostellessa kiinnittää aina miesten huomion.

Ketjun otsikko on ”Exhibitionistit miehet” eli jos sua kiinnostaa naisten paljastelu, niin aloita nyt ihmeessä uusi ketju.

Vierailija
39/48 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä jatkokysymys: miten moni teistä on esitellyt vehkeitään suoraan tai ns. "puolivahingossa" suvun ja lähipiirin naisille? En nyt puhu mistään häirinnästä, insestistä tms. , vaan kun mm. oman lähisukuni naisten kanssa on juteltu, että käytännössä meistä kaikki on nähneet kaikkien miespuolisten vehkeet. Kun ne on kaikki vähän exhibitionisteja? En meinaan muista kuitenkaan, että anoppiehdokas olisi pimppiään esitellyt vävyehdokkaalle suunnnilleen ensimmäisenä viikonloppuna kun tämä on käynyt? Tai esitteleekö ne (ehkä en ole huomannut naisena)?   Meidän perheissä ei harrasteta sekasaunoja eikä ole edes järveä/jokea siinä pihasaunan lähellä, joten uimisesta kesällä ei ole kyse.

Tässä ei nyt siis ole mitään moraalista sivuvärinää, vaan ihan puhdas uteliaisuus ihmisyyden edessä. ;-)

Pitipä poimia tämä vanha kysymys kun sattui silmään. Nyt kun jälkikäteen menneitä vuosikymmeniä ajattelen, niin kyllä muutaman kerran anoppi on vaihtanut vaatteita sillä tavalla, että olen sattunut tissit näkemään, joskus kokonaankin alasti edestä päin. Ei hän mitenkään esitellyt ole, mutta  peilin kautta tai avoimesta ovesta on sattunut vilahtamaan. Oliko sitten tarkoituksella vai ei, en osaa sanoa, mutta ei heidän perheessä kyllä mitään nakuilu-, yhteissauna tms tapoja kyllä ole, aika siveellistä porukkaa. Vaimon sisko on kerran vailahtanut nakuna takaapäin, kun meni miehensä kanssa saunaan yhteisellä Lapin-mökillä parikymmentä vuotta sitten. Pikkareissa ja yöpaidassa saattavat kyllä kaikki kuljeskella ihan vapaasti.

Mitä itseen tulee, niin en erityisesti ole järjestänyt mitään showta, tyyliin kävellyt heppi heilahdellen talon läpi tms. Jos nyt kuitenkin on tarvinnut vaatteita vaihtaa tai vaikka saunaan mennä, niin en nyt mitään niin piilotellutkaan ole, katsokoot jos katsoo. Kotona meidän kylppäri on esimerkiksi sillä tavalla sijoittunut, että jos käyn nakkaamassa kalsarit kodinhoitohuoneen pyykkikoriin saunaan mennessä, niin kyllä siinä käly on jonkun kerran meikäläisen alasti nähnyt, jos on keittiön pöydän ääressä istuessaan katsettaan kohottanut.

Pienen ekshibitionismin halun itsessäni kuitenkin tunnistan, joten tuollaiset pienet viattomat vilautukset ovat kyllä itselle ihan ok, mutta ehdoin tahdoin en tietenkään lähde kenellekään (paitsi vaimolle) esittelemään. Se esim jää fantasian asteelle, että vaikka kylässä siskonpetillä olisin nukkuvinani, peitto sopivasti sivussa paljastaen aamuseisokin koiraa ulos vievälle kälylle. Kiihottava ajatus, mutta vain fantasia.

Vierailija
40/48 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet tunnistavat tuon "väärän paikan erektio" -ongelman, vähintään nuoruudesta kun elin pomppasi kahdessa sekunnissa ja ilmoittamatta juhlakuntoon. Ehkä siitä johtuen minä saan nyt aikuisena suurimmat sävärit juuri siitä kun saan olla seksuaalinen, eli erektiossa, muiden ihmisten läsnäollessa. Sehän on juuri sitä mikä nuorempana pelotti että mitä jos se tapahtuu vahingossa. Nykyään hakeudun tietoisesti sillon tällöin julkisiin tilanteisiin joissa saan "vapauttaa" erektion, hengittää syvään ja olla avoimesti seksuaalinen. Se tuntuu taivaalliselta. Puitteita tähän ovat olleet mm. kotivideoiden kuvauttaminen ulkopuolisella, vierailut nudistirannoilla ja aikuisten kerhoissa eli seksiklubeilla ulkomailla.

En näe itseäni pyöräilyshortseissa tai pillifarkuissa, mutta on minullakin housu/alushousu -yhdistelmiä jotka valitsen tietoisesti sellaisina päivinä kun oma vireystaso aiheuttaa sellaisen koko päivän puoliheijarin ja haluan sitä hiukan esitellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi