Miehesi hammashygienia
Pitääkö puhtaana vai löyhkääkö kuin rankkitynnyri. Miten on.
Kommentit (10)
^ Eli tulee harjattua ja kurlattua.
Pesee hampaat 1-2 kertaa päivässä niinkuin minäkin. Käyttää ahkerasti hammastikkua ja lankaa, minä harvemmin. Käydään molemmat säännöllisesti hammashoitajalla.
On hyvin tarkka, kuten muustakin hygieniasta. Pesee 2-3 kertaa päivässä, lankaa, käyttää suuvettä, tarkastuttaa ja putsauttaa hammaslääkärissä säännöllisesti.
^ Hyvä! Hampaiden terveys vaikuttaa koko ihmiseen. :)
On hammastyttavan hyva. Harjaa kahdesti paivassa, lankaa joka paiva ja kayttaa semmoista koukkua puhtaanapitoon. Ja osti vasta hammasvaliharjoja. Ja kurlaa suuvedella. Ihan itsea havettaa kun oon perus harjaus kerran paivassa ja lankaus pari kertaa viikossa-tyyppinen. Mutta miehella onkin aika "heikko" hammaslaatu, eli tulee herkasti reikia.
Yleensa tuntemillani miehilla on kylla naisia heikompi suuhygienia.
Harjaa ehkä kerran kuukaudessa. Ja ihmettelee, kun vaimoa ei läheisyys kiinnosta.
Harjaa aamuin illoin. Hammaslääkärissä ei kyllä ole aikoihin käynyt :D
E välitä. Ei ole käynyt hammaslääkärissä 20 vuoteen. Ei lankaa, harjaa vain aamuisin, joten löytää hänen herätessä on järkyttävä. Koko makuuhuone haisee hänen pahalle hengitykselleen. Olen asiasta pari kertaa nätisti maininnut, niin olen kuulemma hullu perfektionisti, sillä käyttäähän hän suuvettä ja kuulemma tosi hyvin huolehtii itsestään.
Miten sä voit pussailla tuollaisen kanssa?
Parempi kuin itselläni, nolla reikää.