Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän lapsillamme ei ole mitään järjestettyjä harrastuksia. Kertokaa mitä meistä ajattelette?

Vierailija
03.04.2017 |

Lapset ovat 16-, 14-, 10-vuotiaat. Kaikki pärjäävät koulussa loistavasti. Vanhin on lukion toisella IB-linjalla ja pärjää erinomaisesti. Keskimmäinen on menossa samaan lukioon ja nuorin aloitti painotetun luokan syksyllä.

Lapset haluavat satsata kouluun, kielten ja matematiikan opiskeluun sekä harrastuksiin perhepiirissä. Vanhin harrasti lentopalloa vuoden mutta ei tykännyt. Emme ole sen jälkeen yrittäneet tuputtaa mitään harrastuksia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksua porukkaa olette.

Vierailija
2/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Kukin tyylillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samikset! Itse olin samanlainen ja niin on oma lapsikin. On kyllä saanut kokeilla halutessaan ohjattujakin harrastuksia (kuten minäkin aikoinaan), mutta mikään ei ole jäänyt pidemmäksi aikaa.

Vierailija
4/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä perhepiirin harrastaminen on? Ensimmäisenä ajatuksena käy sääliksi lapsia, sillä koen itse kärsineeni siitä etteivät vanhempani laittaneet minua lapsena harrastamaan jotain.

Vierailija
5/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on OK. Jos lapset tarvitsevat opiskeluihin paljon aikaa ja yhteiset harrastukset riittävät niin mitä sitä miettimään mitä muut ajattelevat. Kun se itselle sopii noin.

Vierailija
6/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viikonloppuna ihan sairaasti vanhempia jotka oli raahanneet lapsia tonne luistelun MM-kisoihin koska "oma laji", hyvin kävi keskustelusta ilmi ketä se tuntikausien viikottainen treeni kiinnosti. Parempi teillä kuin heillä, mielestäni.

Vierailija
7/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiletteko tai muuta?Teettekö perheenä asioita?Ei mikään pakkkoharrasraminenkaan hyvä ole,mutta lasten terveyden kannalta muutakin kuin kirjat pitäisi olla.

Vierailija
8/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin vanhempia jotka laittavat lapset perfektioneiksi. Harrastamaan koulua. Pahempaa ei voi lapselle tehdä

Vierailija
9/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä perhepiirin harrastaminen on? Ensimmäisenä ajatuksena käy sääliksi lapsia, sillä koen itse kärsineeni siitä etteivät vanhempani laittaneet minua lapsena harrastamaan jotain.

Musiikki on hyvin tärkeä. Kaksi lapsista soittaa jotain omaksi ilokseen. Mieheni on ammattimuusikko, joten voi opastaa ja ohjata.

Sitten harrastamme retkeilyä ja veneilyä. Meillä on aika suuri moottorivene.

Yhdessä opiskellaan myös kieliä. Tällä hetkellä opiskelemme italiaa.

Matkailu on myös tärkeää ja vanhojen kirjojen ja karttojen keräily.

Isä ja kaksi lasta harrastavat ohjelmointia ja tietokoneita. Rakensivat syksyllä oman pelikoneen.

Vierailija
10/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika harrastaa, tytärkin kokeillu, mutta ei oo halunnu jatkaa. Riittäähän tuota tekemistä ilmankin. Nytkin ovat pihalla leikkimässä

Vierailija
11/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakensivat syksyllä oman pelikoneen.

Vie pari tuntia

Vierailija
12/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Kyllä ne kertoo, jos innostuvat jostakin.

Vierailija
13/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana perhe teillä! Ei tosiaan oo mikään pakko olla mitään erityisiä järjestettyjä harrastuksia. Varsinkaan jos ajatus ei ole lapsesta itsestään lähtöisin. Tuo perheen kanssa yhdessä vietetty aika on ihan parasta! Lapsenne ovat tosi onnekkaita!

Vierailija
14/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musiikki on hyvin tärkeä. Kaksi lapsista soittaa jotain omaksi ilokseen. Mieheni on ammattimuusikko, joten voi opastaa ja ohjata.

Sitten harrastamme retkeilyä ja veneilyä. Meillä on aika suuri moottorivene.

Yhdessä opiskellaan myös kieliä. Tällä hetkellä opiskelemme italiaa.

Matkailu on myös tärkeää ja vanhojen kirjojen ja karttojen keräily.

Isä ja kaksi lasta harrastavat ohjelmointia ja tietokoneita. Rakensivat syksyllä oman pelikoneen.

Hmmmm... Kai tajuat, että olette aika erityisasemassa, koska pystytte itse opettamaan lapsille kieliä, soittamista/ musiikkia ja esim. ohjelmointia?

Jos itselläni olisi taito opettaa lapselleni ratsastusta ja mahdollisuus pitää hevosta, niin en todellakaan kuskaisi häntä viikoittain ratsastustunneille! Näin esimerkkinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme