Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitfarm simple?

Vierailija
03.04.2017 |

Kellään kokemuksia tuosta dieetistä? Itse käyn lenkillä joka päivä (noin tunti), mutta muuten en ehdi/jaksa mitään nyt harrastaa. Kesäkuun puoleen väliin pitäs saada pois 5-7kg! Jeesaisko tuo? syön aika hyvin nytkin, mutta paino vaan nousee, kun ikä (44v), hitto! ja viini, se on se mun ongelma, juon liian paljon, lihottaa. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/4 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain tekosyy. Tottakai tuo dieetti (tai joku muu) auttaa pääsemään tavoitteesesi, mutta viininlipitys pitää jättää. Jos et suostu karsimaan sitä, niin mikään ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on jostain treenistä, joka ei ota huomioon sinua yksilönä, vaan saat vain jonkun valmiin ohjelman, joka on kaikille sama, niin ei tuosta kannata mielestäni maksaa. Toki se on varmaankin toimiva jos on sinulle sopiva ohjelma ja yleensähän nuo ovat. Saat kuitenkin vastaavan ohjelman ihan maksuttomasti, kun menet kysymään vaikkapa kehonrakennusfoorumilta tai etsit sieltä itse jonkin ohjelman.

Näissähän on kyse aina siitä, että kuinka paljon haluaa käyttää aikaa vai haluaako vain ostaa tiedon muilta. Sanoisin, että jos maksamaan alat, niin ota sitten heti kunnolla henkilökohtaista ohjausta, jolla pääsee hyvin alkuun. 

Vierailija
4/4 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin superdietin. Kyllä voin suositella. Itse ole oppinut syömään järkevästi ja terveellisesti. Sokerin himo on laantunut huomattavasti. Kilojakin on muutama lähtenyt. Suurta painonpudotusta en ole hakemassa vaan elämäntaparemonttia tekemässä. Monipuolisesti saa syödä ja ainesosia voi korvata itselleen sopiviksi ohjeiden mukaan. Itse en juurikaan ole treenannnut muuta kuin lenkkeillen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme