Äitini haluaisi että tulisin huoneestani juttelemaan sille
Mutta luottamus on mennyt. Silti säälittää hieman äidin puolesta. :/
Kommentit (10)
Joten juttelet AV-palstan vajakkien ja trollien kanssa mieluummin. Meille riittää luottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei asiat huoneessa mököttämällä selviä
Tiedän, mutta vihaan näyttää tunteitani yli kaiken. :/
Vierailija kirjoitti:
Joten juttelet AV-palstan vajakkien ja trollien kanssa mieluummin. Meille riittää luottamusta.
Mistä sitä tietää vaikka äitini olisikin palstan pahin trolli?
Munkin äiti ihmetteli miksen puhu sille ja Kerro asioistani. Kaikki asiani kertoi eteenpäin, vaikka vannotin ettei saa. No, sen jälkeen puhuin vaan säästä.
Sä oot varmaan mun pikkusisko 22v asuu yhä vanhempien kotona ja tykkää murjottaa. Luottamus äitiin on mennyt varmaan jostain sellaisesta asiasta kuin "äiti toi väärää suklaata kaupasta".
Mottosi: Minulla on oikeus!
Vierailija kirjoitti:
Munkin äiti ihmetteli miksen puhu sille ja Kerro asioistani. Kaikki asiani kertoi eteenpäin, vaikka vannotin ettei saa. No, sen jälkeen puhuin vaan säästä.
Vähän sama juttu mulla.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot varmaan mun pikkusisko 22v asuu yhä vanhempien kotona ja tykkää murjottaa. Luottamus äitiin on mennyt varmaan jostain sellaisesta asiasta kuin "äiti toi väärää suklaata kaupasta".
Mottosi: Minulla on oikeus!
Luottamus on mennyt ihan oikeista syistä. Ja ei, en ole siskosi.
Olisit mennyt kouluun niin ei tarttis jutella äidin kanssa. Miksi se muuten on kotona keskellä päivää eikä töissä?
Vierailija kirjoitti:
Olisit mennyt kouluun niin ei tarttis jutella äidin kanssa. Miksi se muuten on kotona keskellä päivää eikä töissä?
En jaksanut mennä sinne. Koska se opiskelee kotona ainakin tämän päivän, muulloin yleensä koulussa.
Ei asiat huoneessa mököttämällä selviä