Isoin turnoff miehessä?
Tummansiniset vaatteet, etenkin farkut ja tylppäkärkiset vakosamettikengät.
Penkkiurheilu.
Kommentit (262)
Sovinistinen, itsensä muiden yläpuolelle asettava, omaisuudellaan kerskaileva, epäsiisti, pahan hajuinen, selkäkarvat, tossukka mammanpoika, rasisti, tai täynnä muita foboita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- persu, suomi-ensin, rasisti
- sovinisti
=tyhmä
Mutku mensa sanoi mua fiksuksi?
Meinasi unohtua: mensa-kortilla leveily. Erityisesti, kun ei tee elämällään mitään älyllistä, ei ole minkäänlaisia saavutuksia, ei sivistä itseään ja ulosanti on ala-arvoista.
Konservatiivisuus, katkeruus, itsekeskeisyys ja "minulla on oikeus"-mentaliteetti.
Päihteettömyys
Liika työstä välittäminen (ei valittaminen, vaan välittäminen)
Haluaa lapsia
Tylsä
Liian siisti pukeutuminen/tyyli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva osaasi vastata kysymykseen. Kysyttiin isointa turn-offia eli yhtä.
Tähän on tullut upeita vastauksia.
En pyytänyt erikseen "vain yhtä".
Pikkumaista nalkutusta.
Et taida olla se pesän pörröisin mehiläinen.-ap
Pesän pörröisin mehiläinen! Ihana, tätä mäkin alan käyttää. Onko oma keksimä vai muilta kuultu?
Minäkin alan käyttää tätä. Hauskan söpö.
Viinaan menevät miehet ehdoton ei.
Seuraavaksi sellaiset jotka ovat neuroottisia huumorintajuttomia sovinisteja.
Sellaiset perse autonpenkkiin kiinni kasvaneet eivät viehätä. Heissä varmasti mukavia ihmisiä, mutta itse arvostan sitä, että liikkuukin itse välillä...
Vierailija kirjoitti:
Kommenttien perusteella kaljuuntuminen näyttäisi olevan yleisin turn-off miehellä. Ei siis mikään ihme miksi kaljuuntuvat miehet ovat usein epävarmoja ja ilman naisia. Tai miksi hiustensiirto on kasvava bisnes.
Tämä varmasti jakaa naiset. Monet naiset pitävät kaljuista miehistä.
Sovinismi
Rasismi
Muu yleinen tyhmyys ja typeryys
Moukkamainen käytös
Huono hygienia, epävarmuus ja amatöörimäisyys, ei mistään mitään mielipiteitä, lihavuus, ei osaa pukeutua, ei kiinnosta-asenne kaikkea kohtaan, vähättelee naisia tai ketä tahansa tai toisten arvoja jatkuvasti, kehuskelu, ei osaa keskustella
Vierailija kirjoitti:
Hidasälyisyys.
Skemma heitä femma!
Se että on elossa ja on mies saa minut juoksemaan karkuun.
Olen kauhean ujo.
Sellanen tarkotuksella typeräksi itsensä tekeminen. Yksikin mies kerran kehui kun ei sanaakaan puhunut "Lontoota". Okei..?
Vierailija kirjoitti:
Sellanen tarkotuksella typeräksi itsensä tekeminen. Yksikin mies kerran kehui kun ei sanaakaan puhunut "Lontoota". Okei..?
Missähän tuo on tapahtunut? Itse puhun englannista lontoona ja en osaa lontoota.
Tosikkomaisuus on paha. Ja omaa naista vois myös välillä kehua eikä miettiä miten itsensä erinomaisuutta vaan tuo esille.
Äkkipikaisuus, huumorintajuttomuus, sikailu, selfiet, liika kontrollointi/mustasukkaisuus, pikkutarkkuus, tyylitajuttomuus.
Naiselle turn off on kotitöihin osallistuva hyvin käyttäytyvä mies. Tosin vasta sormuksen jälkeen. Sitä ennen kyllä kelpaa hyvin.
Mies joka lähtee naisen kanssa kaupungille, käy Alkossa, eikä sen jälkeen jaksa odottaa, että nainen valitsee kirjan vaan vikisee, että tuu jo mä en jaksa odottaa tän pussin kanssa.
Katkeruus, huono itsetunto. Jokaviikonloppuiset kännit ja krapulat.
Tosikkomaisuus. Tilannetajun puute. Ettei kehitä itseään eikä lue.