Isoin turnoff miehessä?
Tummansiniset vaatteet, etenkin farkut ja tylppäkärkiset vakosamettikengät.
Penkkiurheilu.
Kommentit (262)
Suomalaisilla naisilla onkin paljon varaa valittaa ja vaatia. Kiitos mgtow-aatteen passiivisesta mainostamisesta ketjuun osallistuneille naisille.
Epäkiltti luonne ja älyn puute, sekä epähygieenisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- persu, suomi-ensin, rasisti
- sovinisti
=tyhmä
Mutku mensa sanoi mua fiksuksi?
Meinasi unohtua: mensa-kortilla leveily. Erityisesti, kun ei tee elämällään mitään älyllistä, ei ole minkäänlaisia saavutuksia, ei sivistä itseään ja ulosanti on ala-arvoista.
Se on muuten jännä juttu, että jos erehtyy edes sivulauseessa mainitsemaan että tuollainen kortti löytyy niin heti se tulkitaan leveilyksi tai vähintäänkin on ihan pakko alkaa vähättelevään sävyyn todistelemaan kuinka se nyt ei mistään mitään kerro.
Itse en ole viitsinyt kertoa asiasta enää kenellekkään koska huomasin hyvin nopeasti että ihan fiksuinakin pitämäni ihmiset kehittivät asiasta ongelman itselleen.
En pysty päättämään kumpi on pahempi:
itaruus vai iso ego
-tyhmyys/ajattelun mustavalkoisuus. Ettei halua kehittää itseään tai kykene kyseenalaistamaan omia käsityksiään selkeän faktatiedonkaan valossa
- uskonnollisuus (ei vaan oo mun juttuja...)
-partainen miesten mies, oikea karju joka juo kaljaa, syö makkaraa ja on kuin mikäkin tynnyri lihaksineen (hyh joku tässä vaan ällöttää ...kullekkin omansa)
-Se että joka kerta tuottaa minulle useita orgasmeja suuseksillä ja sormin, eikä jätä minua pettyneeksi.
-Varakkuus
-Viisaus
-Terävä äly
-Tyylikäs kasuaali pukeutuminen
-Siisteys ja puhtaus
-Tyylikkyys yleisesti
Haluan sellaisen täysin tyylittömän, saastaisen, perseaukisen tyhmän äijän, joka ei nuole tai sormeta, vaan kurnuttaa kurkustaan räkäklimpin ja räkäisee sen ryppyreiälle ja polkaisee menemään minun nautinnosta piittamaatta.
Kyllä. Minulle turnoff on todellisuudessa turnon!
Vierailija kirjoitti:
-ilkeä luonne
-riippuvuus (mistä tahansa)
-kaksoisleuka
-rumat silmät
Rumat silmät? Aiai, tästä syntyi nyt minulle pakkomielle. Onkohan minulla rumat silmät? Mistä saan tähän vastauksen?
Elämäm koululaisuus. Veltto ja flegmaattinen habitus. Jatkuva puhelimen selaaminen. Ylipaino. Negatiivisuus ja huumorintajuttomuus. Älyllinen laiskuus.
Näitä kommentteja kun lukee, niin olen ihan onnellinen että olen yksin viihtyvä persoona. Ei aikanaan tarvitse oleskella noin hankalien ihmisten kanssa.
Mutta onneksi maailmasta löytyy rennompiakin naisia, jotka ymmärtävät olla vaatimatta omaa tasoaan enempää...
Laiha lompakko, ei ole herrasmies, ei akateemista koulutusta ja lyhyt pituus. Siinäpä ne.
Huonot hampaat, tupakointi ja räkiminen.
Vierailija kirjoitti:
Laiha lompakko, ei ole herrasmies, ei akateemista koulutusta ja lyhyt pituus. Siinäpä ne.
Toivottavasti tää oli provo. Noin pinnallinen ihminen ansaitsee vain oman itsensä loppuelämäkseen. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- persu, suomi-ensin, rasisti
- sovinisti
=tyhmä
Mutku mensa sanoi mua fiksuksi?
Meinasi unohtua: mensa-kortilla leveily. Erityisesti, kun ei tee elämällään mitään älyllistä, ei ole minkäänlaisia saavutuksia, ei sivistä itseään ja ulosanti on ala-arvoista.
Se on muuten jännä juttu, että jos erehtyy edes sivulauseessa mainitsemaan että tuollainen kortti löytyy niin heti se tulkitaan leveilyksi tai vähintäänkin on ihan pakko alkaa vähättelevään sävyyn todistelemaan kuinka se nyt ei mistään mitään kerro.
Itse en ole viitsinyt kertoa asiasta enää kenellekkään koska huomasin hyvin nopeasti että ihan fiksuinakin pitämäni ihmiset kehittivät asiasta ongelman itselleen.
Miten mensa-kortin voi mainita "erehtyen sivulauseessa"? Se on muuten jännä juttu, ettei oikeiden saavutuksien mainitsemista tulkita itsekorostukseksi. Ja se, ettei klubijäsenyyttä voi kommentoida ilman, että uhriudutaan kun "muut kehittävät itselleen ongelman". ;)
Ääni. Mies voi muuten olla ihan ok, mutta kun avaa suunsa ja ääni kuulostaa kaamealta. Ei jatkoon.
Riippuvuudet(peli-, seksi-, päihderiippuvuus), huono hygienia(esim. ei pese aina hampaita ja nenäkarvoissa räkää), muna ei seiso kunnolla
Sinussa epäilemättä ulkonäkö on iso ongelma kenelle tahansa naiselle, mutta isoin ongelmasi näkyy tuosta tekstistäsi. Tulet olemaan sinkku hyvin pitkään.