Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoin turnoff miehessä?

Vierailija
03.04.2017 |

Tummansiniset vaatteet, etenkin farkut ja tylppäkärkiset vakosamettikengät.
Penkkiurheilu.

Kommentit (262)

Vierailija
221/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2683 kirjoitti:

ämmät on vitun pinnallisia,vain ulkonäkö merkitsee ja ratkaisee kaiken heille

Sinussa epäilemättä ulkonäkö on iso ongelma kenelle tahansa naiselle, mutta isoin ongelmasi näkyy tuosta tekstistäsi. Tulet olemaan sinkku hyvin pitkään.

Vierailija
222/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla naisilla onkin paljon varaa valittaa ja vaatia. Kiitos mgtow-aatteen passiivisesta mainostamisesta ketjuun osallistuneille naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkiltti luonne ja älyn puute, sekä epähygieenisyys.

Vierailija
224/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- persu, suomi-ensin, rasisti

- sovinisti

=tyhmä

Mutku mensa sanoi mua fiksuksi?

Meinasi unohtua: mensa-kortilla leveily. Erityisesti, kun ei tee elämällään mitään älyllistä, ei ole minkäänlaisia saavutuksia, ei sivistä itseään ja ulosanti on ala-arvoista.

Se on muuten jännä juttu, että jos erehtyy edes sivulauseessa mainitsemaan että tuollainen kortti löytyy niin heti se tulkitaan leveilyksi tai vähintäänkin on ihan pakko alkaa vähättelevään sävyyn todistelemaan kuinka se nyt ei mistään mitään kerro.

Itse en ole viitsinyt kertoa asiasta enää kenellekkään koska huomasin hyvin nopeasti että ihan fiksuinakin pitämäni ihmiset kehittivät asiasta ongelman itselleen.

Vierailija
225/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty päättämään kumpi on pahempi: 

itaruus vai iso ego

Vierailija
226/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tyhmyys/ajattelun mustavalkoisuus. Ettei halua kehittää itseään tai kykene kyseenalaistamaan omia käsityksiään selkeän faktatiedonkaan valossa

- uskonnollisuus (ei vaan oo mun juttuja...)

-partainen miesten mies, oikea karju joka juo kaljaa, syö makkaraa ja on kuin mikäkin tynnyri lihaksineen (hyh joku tässä vaan ällöttää ...kullekkin omansa)

Vierailija
227/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Se että joka kerta tuottaa minulle useita orgasmeja suuseksillä ja sormin, eikä jätä minua pettyneeksi.

-Varakkuus

-Viisaus

-Terävä äly

-Tyylikäs kasuaali pukeutuminen

-Siisteys ja puhtaus

-Tyylikkyys yleisesti

Haluan sellaisen täysin tyylittömän, saastaisen, perseaukisen tyhmän äijän, joka ei nuole tai sormeta, vaan kurnuttaa kurkustaan räkäklimpin ja räkäisee sen ryppyreiälle ja polkaisee menemään minun nautinnosta piittamaatta. 

Kyllä. Minulle turnoff on todellisuudessa turnon!

Vierailija
228/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ilkeä luonne

-riippuvuus  (mistä tahansa)

-kaksoisleuka

-rumat silmät

Rumat silmät? Aiai, tästä syntyi nyt minulle pakkomielle. Onkohan minulla rumat silmät? Mistä saan tähän vastauksen?

Vierailija
229/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäm koululaisuus. Veltto ja flegmaattinen habitus. Jatkuva puhelimen selaaminen. Ylipaino. Negatiivisuus ja huumorintajuttomuus. Älyllinen laiskuus.

Vierailija
230/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentteja kun lukee, niin olen ihan onnellinen että olen yksin viihtyvä persoona. Ei aikanaan tarvitse oleskella noin hankalien ihmisten kanssa.

Mutta onneksi maailmasta löytyy rennompiakin naisia, jotka ymmärtävät olla vaatimatta omaa tasoaan enempää...

Vierailija
231/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agressiivisuus, huono hygienia

Vierailija
232/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha lompakko, ei ole herrasmies, ei akateemista koulutusta ja lyhyt pituus. Siinäpä ne.

Vierailija
233/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot hampaat, tupakointi ja räkiminen.

Vierailija
234/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiha lompakko, ei ole herrasmies, ei akateemista koulutusta ja lyhyt pituus. Siinäpä ne.

Toivottavasti tää oli provo. Noin pinnallinen ihminen ansaitsee vain oman itsensä loppuelämäkseen. Yäk.

Vierailija
235/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi

Vierailija
236/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- persu, suomi-ensin, rasisti

- sovinisti

=tyhmä

Mutku mensa sanoi mua fiksuksi?

Meinasi unohtua: mensa-kortilla leveily. Erityisesti, kun ei tee elämällään mitään älyllistä, ei ole minkäänlaisia saavutuksia, ei sivistä itseään ja ulosanti on ala-arvoista.

Se on muuten jännä juttu, että jos erehtyy edes sivulauseessa mainitsemaan että tuollainen kortti löytyy niin heti se tulkitaan leveilyksi tai vähintäänkin on ihan pakko alkaa vähättelevään sävyyn todistelemaan kuinka se nyt ei mistään mitään kerro.

Itse en ole viitsinyt kertoa asiasta enää kenellekkään koska huomasin hyvin nopeasti että ihan fiksuinakin pitämäni ihmiset kehittivät asiasta ongelman itselleen.

Miten mensa-kortin voi mainita "erehtyen sivulauseessa"? Se on muuten jännä juttu, ettei oikeiden saavutuksien mainitsemista tulkita itsekorostukseksi. Ja se, ettei klubijäsenyyttä voi kommentoida ilman, että uhriudutaan kun "muut kehittävät itselleen ongelman". ;)

Vierailija
237/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäloogisuus

Vierailija
238/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio-ongelmat

Vierailija
239/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni. Mies voi muuten olla ihan ok, mutta kun avaa suunsa ja ääni kuulostaa kaamealta. Ei jatkoon.

Vierailija
240/262 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuudet(peli-, seksi-, päihderiippuvuus), huono hygienia(esim. ei pese aina hampaita ja nenäkarvoissa räkää), muna ei seiso kunnolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi