Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoja yhteensattumia

Vierailija
03.04.2017 |

Hain pari vuotta sitten pitkään töitä, lähetin kymmeniä hakemuksia ilman että mitään tapahtui. Sitten yhtäkkiä sain parin päivän sisään kaksi haastattelukutsua. Yritykset olivat puolen kilometrin päässä toisistaan, esimies oli molemmissa nainen ja heillä oli sama etunimi. Heidän puhelinnumeronsa erosivat toisistaan vain yhdellä numerolla. Minut myös valittiin molempiin paikkoihin, joten pääsin valitsemaan.

Vastaava tapaus oli äskettäin deittaillessa. Yhtäkkiä törmäsin Tinderissä saman päivän aikana kahteen mielenkiintoiseen ja keskenään hyvin samanoloiseen tyyppiin. Kuinka ollakkaan, heillä oli sama etunimi ja tutustuessa kävi ilmi että ovat kotoisin samasta melko pienestä kaupungista.

Pari päivää sitten luonani kävi Tori-asiakas. Sovimme puhelimessa kaupoista, ja kun mies kuulosti niin hauskalta ja sinkku kun olen, niin etukäteen googlasin hänet. Tavallisesta nimestä huolimatta löysinkin hänen kuvansa netistä. Kun ovikello sitten soi, hölmistyin kun ovella oli ihan eri näköinen tyyppi. Mutta tyyppi totesi että otin veljeni mukaan makutuomariksi, ja se googlaamani tyyppi käveli ovesta sisään. Tori-asiakkaan nimi oli Matti Möttönen, mutta olin saanut päähäni että nimi olisi Pekka Möttönen. Ja sitten olin googlannut tämän veljen, joka sattui tulemaan mukaan ostosreissulle, vaikkei myymäni tavara ollut mitenkään iso ja kantoapua ei tarvittu.

Onko muille käynyt vastaavia juttuja?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä katson aina kelloa, kun aika on 11:11.

Mulla on ollut mm. xx.13, xx.38, ja xx.43. En yhtään ymmärrä miksi. Tai... ehkä ajalla on kerran ollut jokin merkitys, ja jokin tietoisuudessani on pysyvästi sen käsittänyt. Tavalla, jota minä en voisi rationaalisesti käsittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi