Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenellekkään Seronil-lääke aiheuttanut maniaa/hypomaniaa?

Vierailija
02.04.2017 |

Tuntuu kuin tuo aiheuttaisi jonkin sorttista maniaa. Tuntuu, jotenkin levottomalt kokoajan ja pakko tehdä jotain. Puhua papatan kokoajan jne

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin joskus aikoja sitten Seronilia jonkin aikaa, mutta sivuvaikutusten takia oli pakko lopettaa. Aiheutti mulle sydämentykytystä ja paniikkikohtauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kyseistä lääkettä melkein 20 vuotta, eikä ole koskaan aiheittanut minulle tuollaista.

Vierailija
4/7 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaksisuuntainen niin voi aiheuttaa.

Vierailija
5/7 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aiheuttaa touhukkuutta lukee ohjeessa

Vierailija
6/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Sertralin aiheuttaa välillä jotenkin yliaktiivisuutta, ei nyt varmaan manian puolelle ole mennyt mutta just touhukkuutta. Varsinkin jos en ole huomannut syödä (lääke aiheuttaa myös ruokahaluttomuutta) Mutta mulle se sopii ihan hyvin, koska masennuksen vuoksi mulla on ollut aikaisemmin aloitekyvyttömyyttä ja vaikeuksia saada asioita aikaan. On kiva, kun asiat eivät jää pelkästään suunnittelun asteelle, vaan se toteutuskin onnistuu nykyään ja ei jää niin usein kesken.

Vierailija
7/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teinilläni aiheutti ekan viikon aikana unettomuutta, mutta sen jälkeen ei mitään sivuoireita. Oli hyväntuulisempi, jaksavampi ja äänten kuulemiset ja tensiopäänsäryt loppuivat.

Näin siis vuosi sitten, on syönyt siitä lähtien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi