Onko rintaliivien poisjättäminen tietoista provosointia?
Olen ihastunut yhteen varsin viehättävään noin 45-vuotiaaseen naiseen työpaikallani ja olen itse vähän päälle 30-vuotias mies. Välillämme on ollut pientä flirttiä ja silmäpeliä jo noin vuoden päivät. Kyseisellä naisella on aika reilunkokoiset rinnat ja yleensä hän näyttäisi pitävän liivejä, mutta meillä oli hiljattain yksi palaveri, jossa ei ollut muita kutsuttuina livenä paikalle (se nainen tiesi sen etukäteen).
Hän olikin yllättäen ilman liivejä ja hänellä oli todella paljastava, ohut trikoopaita päällään. Juttelimme muuten aivan asiallisesti ja pari muuta henkilöä oli puhelimen päässä samassa neuvottelussa. Mutta oli vähän vaikeaa peitellä alkavaa telttaa housuissa. Mietinpä kuitenkin, jättikö nainen ne liivit pois tahallaan? Nimittäin se näky oli anatomisesti varsin paljastava ja erittäinkin kiihottava. Nainen tietää todennäköisesti, että olen kiinnostunut hänestä, mutta hän on sormuksesta päätellen varattu. Mitä veikkaatte, arvon av-palstalaiset?
Kommentit (10)
Mulla on siis siinä mielessä ärsyttävä fiilis, että ihan kuin se nainen nauttisi siitä, kun suunnilleen kiemurtelen tuskissani palvova katse silmissäni. Muuten olen aina hyvinkin asiallinen ja muodollinen, mutta kyseisen naisen seurassa se on vaikeampaa. Kyseisellä unelmieni naisella oli sen kovin paljastavan trikoopaitansa päällä jakku, mutta silti se näky jotenkin paloi verkkokalvoilleni. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jooh, oliko tää jostain netin eroottisista novelleista kopsattu?
Ei ollut, vaan minun arkeani. :) t. Ap
provo tai ei kirjoitti:
oletko varma ettei käyttänyt toppaamattomia? Sellaisiakin kun on.
Voi sekin olla mahdollista periaatteessa, mutta siinä tapauksessa ne liivit olisivat olleet lähes hyödyttömät, sillä nännit erottuivat liiankin hyvin ja hänen rintansa näyttivät aika eri muotoisiltakin kuin tavallisesti. En töllää hänen rintojaan jatkuvasti, mutta välillä vaivihkaa katson, kun hän ei huomaa. Ja eihän häntä voi olla katselematta, sillä hän on sen verran kuuma pakkaus. T. Ap
Siivooja tekee töissä samaa,pitkät päällä tissit heiluen touhuaa ja joskus vähän venytttelee että oikein paistaa paidasta läpi,akoilta ihan normi toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Jooh, oliko tää jostain netin eroottisista novelleista kopsattu?
Aika paska novelli jos oli sanasta sanaan kopsattu.
oletko varma ettei käyttänyt toppaamattomia? Sellaisiakin kun on.