Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäminen tekstiviestillä:(

Vierailija
02.04.2017 |

Miesystävä lähetti juuri viestin,että ei ole sillä lailla tunteita mua kohtaan,että haluaisi jatkaa enään suhdettamme!ollaan oltu kimpassa jo muutamia kuukausia..mitä mä teen?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex, lääkäri, jätti 6 vuoden seurustelun jälkeen mut tekstarilla. Meni melko kauan päästä yli.

Sama. 6 vuotta yhdessä ja sitte vain tekstarilla ilmoitti asian.

Vierailija
22/33 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty nyt laittamaan mitään viestiä:(

Toivon,että saisin hänet muuttamaan mielensä.

Ap

Tuota noin, ymmärrän että sua harmittaa mutta mietipä nyt pikkuisen mitä odotat/toivot toiselta. Oletko sinä itse valmis muuttamaan mielesi ja pitämään eroa oikeana ratkaisuna? Tai oikeastaan kysehän ei edes ole mielensä muuttamisesta vaan siitä että tällä miehellä ei ole tunteita sinua kohtaan eli pystyisitkö sinä muuttamaan omat tunteesi?

Miksi aina odotetaan että se toinen olisi halukas muuttumaan tai muuttamaan mielensä? Miksi ei olla valmiita muuttumaan itse? Se kun on ainut mitä itse voi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et mitään, pane sille tekstari, jossa iloisesti toteat, että hyvä ajatus, sopii minullekin oikein hyvin!

Et hänen mieltään saa käännettyä kumminkaan, joten eiköhän ole syytä antaa mennä mokoman. Jätä sille mieluummin semmoinen vaikutelma, että olet iloinen päästessäsi hänestä eroon ;-)

Omille tunteillesi anna aikaa toipua ja sure, jos surettaa. Mutta älä kaada sitä sen miehen niskaan, koska siitä ei mitään apua ole kumminkaan.

Sitä paitsi, OIKEASTIKIN mies, joka jättää tekstiviestillä on sen tason mulkero, että good riddance!

Harvemmin miehet jättää tekstiviestillä. Naisten touhua se on.

Totta, miehet ei yleensä ilmoita ollenkaan vaan haihtuvat vähin äänin.

Vierailija
24/33 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sil on jo uus.

Vierailija
25/33 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystävä lähetti juuri viestin,että ei ole sillä lailla tunteita mua kohtaan,että haluaisi jatkaa enään suhdettamme!ollaan oltu kimpassa jo muutamia kuukausia..mitä mä teen?

Et tietenkään tee mitään. Miksi ihmeessä sä haluaisit olla miehen kanssa jolla ei ole tunteita sua kohtaan?

Vierailija
26/33 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä haluaisin kyllä vielä yrittää..tuntuu,että on vaikea päästä yli.

Ap

Eihän se ole sun halusta tai yrittämisestä kiinni vaan sen miehen. Ja se mies ei halua sua eikä edes yrittää enää.

Vierailija
27/33 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex, lääkäri, jätti 6 vuoden seurustelun jälkeen mut tekstarilla. Meni melko kauan päästä yli.

Miksi mainitsit eksän ammatin?  

Sekö siinä harmitti ja "vei kauan päästä yli", kun elintaso tippui eikä ollut heti uutta elättäjää?

Vierailija
28/33 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kanssa jätettiin noin puolen vuoden jälkeen samalla verukkeella paitsi sentään ei tekstiviestillä.Tästä on pian vuosi ja en oo toipunut kunnolla vieläkään.

Vierailija
29/33 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mainitsit eksän ammatin?  

Sekö siinä harmitti ja "vei kauan päästä yli", kun elintaso tippui eikä ollut heti uutta elättäjää?

Itse asiassa minä maksoin kaiken myös tämän lääkärin menot. Tekis mieli laittaa lasku perään.

Vierailija
30/33 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä Ap.En saa miestä pois mielestäni ja hänestä ei ole kuulunut mitään.Kannattaisiko laittaa viestiä(olisiko hölmöä)Voiko olla ,että en kuule hänestä enään mitään?

Vierailija
31/33 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita! Älä tee samaa virhettä kuin minä vaan säilytä itsekunnioituksesi! Se äijä ei oo ap sun arvoinen. T. Lääkärin jättämä

Vierailija
32/33 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.Yritän sinnitellä ja olla ottamatta yhteyttä,vaikka mieli tekisi.

Ap

Vierailija
33/33 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kohtalotoverit! Munkin rakas mies jätti mut viestillä koko iän kestäneen yhdessäolon jälkeen, yli 20 vuotta. Alkuun laitoin viestejä, nyt en enää kuukauteen. Vaan täyshiljaisuus. Joinain päivinä tuntuu että kyllä tästä selvitään, joinain sitten taas tuntuu mahdottomalta jaksaa seuraavaan päivään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi