Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä parveketyhjennys?

Alan olla epätoivoinen
02.04.2017 |

Olen huomannut kuinka asiantuntevia vastauksia täältä aina saa eli yritänpä.

Eli taloon olisi tulossa sellainen kiva remontti että on huputettavana koko kesän. Toivottavasti ensikesä ei ole se vuosisadan kuumin kesä kun tuuletettua ei pysty. Naapuritalossa oli ja oli aikamoinen metelikoko kesä ja sisällä kuuluu varmaan vielä kovempaa.

Parveke pitää saada tyhjäksi ja selkävikaisena on vähän hankalaa. Vähän kerrallaan onnistuu ja sitten särkylääkettä ja lepoa loppupäivä. Pahimman siitä tekee se että siellä on vanha sohva jonka kuskaaminen on yksin ihan mahdotonta.

Olen yrittänyt turhaan netin syövereistä löytää jonkun pelvelun joka hakisi. Kun ei ole rahanarvoista tavaraa niin sitä on turha millekään punaiselle ristille tai vastaavalla tyrkyttää.

Tietääkö joku sellaisen palvelun tai edes hyviä hakusanoja palvelulle, Asun Lahdessa.

Kohta täytyy jättää se sohva vain siihen ja katsoa mitä tapahtuu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiespalvelu? Täällä on joku työttömien yhdistyksen palvelu, jossa hakevat tavaraa kierrättykseen.

Vierailija
2/6 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa  Aviomiespalvelu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla koko kämpän kalusto siellä parvekkeella?Miten niin tyhjennykseen menee aikaa?

Vierailija
4/6 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallislehdissä on usein ilmoituksia muuttoavusta ym., katso sieltä?

Vierailija
5/6 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Manna kirpputori Lahti. Tulivat sieltä noutamaan yhden asunnon vanhat tavarat kun en niitä itse saanut. Sain tosi hyvää palvelua ja ovat vielä hyvällä asialla!

Vierailija
6/6 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista ja ette tuottanut pettymystä. Ei siellä paljon kamaa ole mutta kun en selän takia tosiaan voi oikein mitään nostella. Ainoa ongelma on juuri tuo vanha sohva. Kiitos vielä kerran ja hyvää alkavaa viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi