Vasemmistoliitolle tulossa jättijytky kuntavaaleissa!
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että tuleekin!
Ei tule jos viimeisimmät gallupit on edes suuntaa antavia. Ja nähtiinhän se tv-tentissäkin mikä on jälleen kerran vassareiden lääke joka ongelmaan: otetaan lisää velkaa.
Kovat arvot on nyt nähty. Vassarit nousee takuuvarmasti. Gallupit on usein ihan tuulellakäyviä.
Vierailija kirjoitti:
Kovat arvot on nyt nähty. Vassarit nousee takuuvarmasti. Gallupit on usein ihan tuulellakäyviä.
Kovat arvot elää ja voi hyvin. Ja sen nähdäkseen ei tartte kuin surffailla hetki somessa.
Äänestin vasemmiston ehdokasta. En voisi äänestää vanhusten puoluetta keskustaa tai ääririkkaita edustavaa kokoomusta. Kannatan joukkoliikennettä ja kaikki vasemmiston arvot sopivat.olen lastenhoitaja joten kannatan subjektiivista päivähoitoa kuten vasemmisto, erityisen tärkeää lasten tasa-arvon kannalta. Olen myös hoikka ja en ymmärrä autoilua tukevia puolueita koska ihmiset ovat jo liian lihavia.minulla on lapsi joka on jo iso, minua ei lämmitä kokoomuksen ajama ilmainen päivähoito,se on vaan tulonsiirto rikkaille yhteiskunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovat arvot elää ja voi hyvin. Ja sen nähdäkseen ei tartte kuin surffailla hetki somessa.
Kovia arvoja ovat vallankumouksellisuus, neuvostohenki ja vankileirien kaipuu. Stalinin ja Breznevin viitoittamaa tietä!
n39 kirjoitti:
Äänestin vasemmiston ehdokasta. En voisi äänestää vanhusten puoluetta keskustaa tai ääririkkaita edustavaa kokoomusta. Kannatan joukkoliikennettä ja kaikki vasemmiston arvot sopivat.olen lastenhoitaja joten kannatan subjektiivista päivähoitoa kuten vasemmisto, erityisen tärkeää lasten tasa-arvon kannalta. Olen myös hoikka ja en ymmärrä autoilua tukevia puolueita koska ihmiset ovat jo liian lihavia.minulla on lapsi joka on jo iso, minua ei lämmitä kokoomuksen ajama ilmainen päivähoito,se on vaan tulonsiirto rikkaille yhteiskunnalta.
Tämä saattaa tulla järkytyksenä sinulle, mutta myös laihat ihmiset autoilevat.
Vassarit saadaan nyt ääniuurnille. Pakko tehdä jotain.
Juu ei. In vain ajan kysymys milloin EU:n ja Turkin pakolaissopimus kaatuu ja tänne virtaa lössiä kuin viimeistä päivää. Silloin olisi karmeaa jos olisi vihervassarit politiikassa päättämässä ja julistamassa kaikki tervetulleiksi.
tuo olisi hieno juttu. veisi muilta vasemmalla olevilta puolueita äänestäjiä.
Huh, ehdin jo säikähtää.