Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uu ramssansaa, kudikudi ramsanssaa - senkö leikkiminen auttaa työllistymään?

Vierailija
02.04.2017 |

Aloitin viime torstaina kuntouttavan työtoiminnan ja ryhmäyttävänä tutustumisleikkinä leikimme niin motoriikkaa kuin kielellistäkin ilmaisua kehtittävää piirileikkiä. Perjantaina en päässyt paikalle kun oli lääkärissä käynti. Jatkuuko sama leikki ja haaveiden kehän askartelu maanantaina kokopäiväisenä vai mikä on homman nimi? Puolen vuoden kakku lusittavana. Ei oo aikamiehen hommaa...

Ari 38v

Kommentit (509)

Vierailija
501/509 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäilmaa-sarja on varmaan melko pitkälle totta:

https://areena.yle.fi/1-50706776

Vierailija
502/509 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä totta? Miksi varoja hukataan aikuisten nöyryyttämiseen? Pakko saada joku toimittaja tekemään tästä juttu.

http://www.iltalehti.fi/tyoelama/201704112200097548_tb.shtml

On tehty jo. Ei riitä että saataisiin muutosta.

Ehkä me tarvitaan joku ihmisoikeusjärjestö salakuvaamaan näitä ja vuotamaan materiaalin, samaan malliin kuin tuotantotilojen eläinrääkkäyksen... ;)

Miten ihmeessä ne osallistujat ovat niin lampaita etteivät itse kuvaa sitä pelleilyä, pitääkö muiden hoitaa tuo kuvaaminenkin, jos ovat niin vässyköitä etteivät itse halua puuttua tuohon ongelmaan niin kärsikööt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/509 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoileeko siellä lattioilla päivät pitkät joitain työttömiä jotka on kaikesta "kuntouttamisesta" jo niin läpeensä lannistuneita ja masentuneita ettei ne vaan kertakaikkiaan jaksa enää, on menettänyt jo elämänhalunsa?

Vierailija
504/509 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löisin turpaan jos joku tulisi minulle selittämään että nyt leikit tuollaista.

Vierailija
505/509 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän niillä työntekijöillä on tavoitteena. Ne härnää työttömiä, jotta työttömät sairastuisivat ja joutuisivat mielisairaalaan. Tai jotta työttömät hermostuisivat ja hakkaisivat jonkun ja joutuisivat vankilaan.

Noin työttömyys saadaan laskuun, kun heidät pistetään johonkin laitokseen! Sitten ne ei oo enää työttömiä! Kyllä työttömistä eroon päästään kunhan tarpeeksi härnätään!

Vierailija
506/509 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista keikkaa

Vierailija
507/509 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä löisi.  t: mustavöinen leikittäjä

Vierailija
508/509 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli työkkärin valmentavalla kurssilla tuolileikki. Tuolit asetettiin rinkiin ja ohjaaja laittoi nauhurista musiikin soimaan. Kun musiikki pysähtyi, piti löytää äkkiä itsellle tuoli ja joka kierroksen jälkeen otettiin yksi tuoli pois. Se, joka jäi ilman tuolia kertoi nimensä ja yhden asian itsestään.

Vierailija
509/509 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi