Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko voin pyytää Luis Vuittonin pahviboksista?

Vierailija
02.04.2017 |

Tilanne on se, että olen kipeästi rahan tarpeessa. Nolottaa yrittää saada rahaa "kaikesta mikä irti lähtee" mutta tilanne on mikä on.

Eli... Minulla on käyttämätön Luos Vuittonin pakkaus, jollaisessa esimerkiksi pienet laukut, lompakot jne. tulevat. Tiedän, että on ihmisiä, jotka maksavat pelkästä kotelosta, jossa on logo ja jossa voi säilyttää tavaraa. Palstalla yleisesti kannustetaan myymään "tuollaista rojua" parilla eurolla, mutta kun rahalle on nyt todella iso tarve niin mielelläni ottaisin niin paljon kuin tuosta enintään voidaan maksaa.

Millaiselle lähtöhinnalle voisin tuon boksin laittaa kun ideana on saada maksimaalinen hinta eikä vain antaa tavaraa kiertoon?:/

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti osta mitään tyhjiä pakkauksia? Onhan tämä provo? ONHAN?? 

Kyllä näitä jotkut epätoivoiset ainakin yrittää myydä. Just oli hetki sitten feissarimokissa tällainen ilmoitus, jossa joku (ilmeisesti ihan tosissaan) myi näitä kalliiden merkkien tyhjiä pakkauksia.

Vierailija
22/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poshmarkilla myydään laatikkoja ja kasseja sekä laatikko + dustbag + kassi-yhdistelmiä 35-55 usd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on se, että olen kipeästi rahan tarpeessa. Nolottaa yrittää saada rahaa "kaikesta mikä irti lähtee" mutta tilanne on mikä on.

Eli... Minulla on käyttämätön Luos Vuittonin pakkaus, jollaisessa esimerkiksi pienet laukut, lompakot jne. tulevat. Tiedän, että on ihmisiä, jotka maksavat pelkästä kotelosta, jossa on logo ja jossa voi säilyttää tavaraa. Palstalla yleisesti kannustetaan myymään "tuollaista rojua" parilla eurolla, mutta kun rahalle on nyt todella iso tarve niin mielelläni ottaisin niin paljon kuin tuosta enintään voidaan maksaa.

Millaiselle lähtöhinnalle voisin tuon boksin laittaa kun ideana on saada maksimaalinen hinta eikä vain antaa tavaraa kiertoon?:/

Sen voi laittaa pahvi-/kartonkikeräykseen tai sitten ihan palavin jätteisiin. Muista kuitenkin litistää laatikko, että se vie pienemmän tilan.

Vierailija
24/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä myynti-ilmo, pääset ainakin feissarimokiin: http://www.feissarimokat.com/2016/12/kirpputorin-loytoja-osa-190/

Vierailija
25/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaako LV:n saippuapakkaus saman asian?

Vierailija
26/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tällainen http://www.ebay.co.uk/itm/100-Authentic-Louis-Vuitton-Small-Box-Scarf-B…

Eli äh vaikka on aito niin ei Suomessakaan kaksinumeroisella summalla menisi?:/

-ap

Joku tarjoaa siitä ebay:ssa puntaa. En tiedä kuka tuollaisella suhteellisen ruman värisellä laatikolla tekee jotain, vaikka olisi sitten mitä merkkiä tahansa.

Vierailija
27/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tällainen http://www.ebay.co.uk/itm/100-Authentic-Louis-Vuitton-Small-Box-Scarf-B…

Eli äh vaikka on aito niin ei Suomessakaan kaksinumeroisella summalla menisi?:/

-ap

Siis tuon hinta ebay:ssä on nyt £1.04 joten, ei todellakaan kaksinumeroisella summalla mene. Epäilen, että menee edes eurolla..

Vierailija
28/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ihmeessä myynti-ilmo, pääset ainakin feissarimokiin: http://www.feissarimokat.com/2016/12/kirpputorin-loytoja-osa-190/

Höpöhöpö. Aloittaja on ihan oikeilla jäljillä. Facebookissa voit liittyä esim. Design Corneriin tai Louis Vuittonin kirppariryhmiin. Epäilen, että laatikosta tulee siellä kilpailua, mutta 50e enempää et saa. 20-30e on ihan realistinen. Kyseessähän ei ole perinteinen kartonkilaatikko, koska pinnoitettu pakkaus on todella luja, ja kestää painoa päällään. Vuittonin kasseja ostetaan myös sisustusesineiksi.

Vierailija
29/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla kerran on rahalle tarve niin  mikset myy jotain muuta tavaraa, jolle ihan oikeasti voisi löytyä ostaja? En vaan ymmärrä kuka täysissä järjissään oleva maksaisi pahvilaatikosta (olkoonkin sitten kuinka merkkiloota hyvänsä) yhtään mitään. 

Vierailija
30/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut taitavat ostaa pelkkiä kalliiden merkkien pahvikasseja sisustuselementeiksi eli ajattelin että boksilla saisi ihan kivasti. Kai noita himoitsevat ne, joilla ei ole varaa ostaa aitoa tavaraa.

Eikä ole provo, olisikin.:/

-ap

Jotenkin surkuhupaisaa, että tuollaisten ökytuotteiden ostaja on kroonisesti ihan hätää kärsimässä rahapulassaan.

Vierailija
31/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksat välistä vaihdossa aitoon Hermèsin huivilaatikkoon? Se on kyllä littana eikä siinä voi oikein säilyttää muuta kuin yhtä huivia. Mutta ihan varmasti se Halpa-hallin polyesterhuivi alkaa huokua luksusta aidossa kirkuvanoranssissa huivilaatikossa. Hermèsillä ei myöskään ole Suomessa omaa myymälää, joten pakkohan tuon on olla sen mukaisesti arvokkaampi kuin Luiskan pikkutavaralaatikko joita on jokaiselle teinillä jolla on kesätyörahoistaan ollut VARAA käydä Helsingissä ostamassa itselleen ihka-aito LV-avaimenperä tai peräti lompakko. Koska olen hövelillä päällä, voit saada ruskean Bolduc-logonauhan ilman lisämaksua!

Joskus sitä miettii, onko suurempi epätoivo näiden PAHVILAATIKOIDEN myyjillä vai ostajilla.

Vierailija
32/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zadaa-sovelluksessa menee käytetyt meikitkin kuten huulikiillot, joissa aplikaattori lilluu siellä kiillon seassa. Kaikki menee siellä. Ihmiset varailee siellä onnessaan voidemaisia poskipunia, joissa käytönjälkiä kunhan merkki on vain in eli vaikka M.A.C.

Zadaassa pienin hinta jolla voi myydä on 5€ ja veikkaan että sillä hinnalla tuo pakkaus menisi heti. En sitten tiedä mikä on se hintakatto että boksi ostettaisiin mutta vitonenkin on jo liian vähän miten omituiselta se kenestäkin kuulostaa.

Vierailija
33/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja.

Voi luoja ota minut jo pois tääältääääärrrrrr.

Vierailija
34/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, aika maksimi mitä itse maksaisin jos jollain tuotteella ei olisi laatikkoa, niin 10e, tai esim 20e sis postikulut että eipä tuolla rikastumaan pääse.

Nettiryhmissä ovat usein huutokaupassa nollan euron lähdöllä ja nousevat yleensä max kymppiin.

Vierailija
35/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksat välistä vaihdossa aitoon Hermèsin huivilaatikkoon? Se on kyllä littana eikä siinä voi oikein säilyttää muuta kuin yhtä huivia. Mutta ihan varmasti se Halpa-hallin polyesterhuivi alkaa huokua luksusta aidossa kirkuvanoranssissa huivilaatikossa. Hermèsillä ei myöskään ole Suomessa omaa myymälää, joten pakkohan tuon on olla sen mukaisesti arvokkaampi kuin Luiskan pikkutavaralaatikko joita on jokaiselle teinillä jolla on kesätyörahoistaan ollut VARAA käydä Helsingissä ostamassa itselleen ihka-aito LV-avaimenperä tai peräti lompakko. Koska olen hövelillä päällä, voit saada ruskean Bolduc-logonauhan ilman lisämaksua!

Joskus sitä miettii, onko suurempi epätoivo näiden PAHVILAATIKOIDEN myyjillä vai ostajilla.

Luitko aloitustani? Mietin voinko saada rahaa tuosta pakkauksesta, kun rahantarvetta on ja tuollainen löytyy ylimääräisenä. Minkä ihmeen takia OSTAISIN jotain ylimääräistä kun yritän nopeasti saada pennosia kasaan?

Vierailija
36/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut taitavat ostaa pelkkiä kalliiden merkkien pahvikasseja sisustuselementeiksi eli ajattelin että boksilla saisi ihan kivasti. Kai noita himoitsevat ne, joilla ei ole varaa ostaa aitoa tavaraa.

-ap

LV:n brändiväri on tuo tunkkainen tummanruskea, mikä on ihan jäätävän ruma väri ja aika kaukana esim. pohjoismaisesta sisustustyylistä. Eli musta toi ei sovi sisustuselementiksi toisin kuin esim. Chanel- ja Céline-tuotebrändien pakkaukset, jotka on hyvin pelkistettyjä (musta teksti valkoisella pohjalla). Eli en näe että kukaan tuosta edes kymppiä maksaisi.

nämä vois jo mennä ulkonäkönsä puolesta sisustuselementteinä

http://www.ebay.co.uk/itm/Chanel-Gift-Paper-Bag-/371605343632?hash=item…

http://www.ebay.co.uk/itm/Celine-Paper-Gift-Bag-From-Small-Leather-Good…

Vierailija
37/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin joku tuolla feissarimokan kommenteissa kirjoitti "Rekvisiittaa oman elämäni näytelmään. Minä se olen niin rikas ja tyylikäs, näytös joka päivä kun astun ovesta ulos".

Vierailija
38/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jotenkin surkuhupaisaa, että tuollaisten ökytuotteiden ostaja on kroonisesti ihan hätää kärsimässä rahapulassaan.

Missä sanottiin, että olen ostanut LV:tä? Kuten joku nero huomasikin, kirjoitin jopa merkin nimen väärin aloitukseeni. En tunne näitä luksusmerkkejä eikä minulla ole noita merkkituotteita vaan ainoastaan tämä pakkaus.

Kiitos sinulle ymmärtäväiselle kommentoijalle, joka vinkkasit fb-ryhmästä!:)

-ap

Vierailija
39/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin joku tuolla feissarimokan kommenteissa kirjoitti "Rekvisiittaa oman elämäni näytelmään. Minä se olen niin rikas ja tyylikäs, näytös joka päivä kun astun ovesta ulos".

Aivan! Tällaisia ihmisiä löytyy ja heille tämä kotelo olisi suunnattukin kunhan boksin hinta suunnilleen selviää.

-ap

Vierailija
40/46 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että 20-30 euroa. Kokeile noita Facebook-ryhmiä. Saisiko jossain myytyä eniten tarjoavalle, eli että hinta alkaisi esim. 20 eurolla ja halukkaat saisivat tehdä tarjouksen? 

Kaikilla tuotteilla on joku arvo jollekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme