Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kassamyyjä ilman niitä.. eikö pomo sano mitään!!!!

Vierailija
02.04.2017 |

Siis ilman rintsikoita. Uh. Asiakaspalvelussa. Eikä mitkää upeat rinnat.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitäisi käyttää rintsikoita, jos ei niitä halua käyttää?

Vierailija
2/17 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskalsit kuin uskalsitkin käyttää r-sanaa. Hienoa! Olet esimerkillisen rohkea ihminen! Sanotaanpa kaikki nyt ääneen: RINTSIKAT, RINTSIKAT, RINTSIKAT!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep!

Henkilökunta huomio: Huomisesta alkaen kaikki naiset sitten muistavat pukea "ne" päälleen, kun tulevat työpaikalleen. Vapaa-aikana voitte pukeutua miten haluatte, mutta työssä ollessanne edsutatte kauppaamme ja teidän tulee olla ryhdikkään näköisiä. 

Vierailija
4/17 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sinä nyt mielesi pahoitit, AP. 

Missä noin herkkiä mimosa-kasveja sikiää?

Vierailija
5/17 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun pomo siitä mainaasee työntekijälle, hän syyttää seksuaalisesta ahdistelusta. "Pomo tujoittaa mun rintoja!"

Vierailija
6/17 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se pomo on sanonutkin: Hyvältä näyttää.

Vierailija
7/17 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BRA BRA BRA, sano ruottalaine

Vierailija
8/17 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sillä ollut, varmaan sellaiset tosi ohkaista matskua olevat. 

Pomolla on ehkä aika korkea kynnys kuitenkin pyytää Pirjoa huoneeseensa keskustelemaan oikeaoppisesta rintojen tukemisesta.

Vierailija
9/17 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaana arvostan.

Vierailija
10/17 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten pitäisi käyttää rintsikoita, jos ei niitä halua käyttää?

Ei muuten mut jos on rintavammainen niin silloin pitää.

Vierailija
11/17 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on oikeus olla töissä ilman rintaliivejä, vaikka tissit roikkuis napaan saakka. Hyi ap! Eletään vuotta 2017 ja haluat edelleen alistaa naiset tuollaiseen pakkopukeutumiseen? Kai haluat että myyjillä olisi hameet ja korkkaritkin? Siis pakosti, ei valinnaisesti. Housut vain miehille!

Vierailija
12/17 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on oikeus olla töissä ilman rintaliivejä, vaikka tissit roikkuis napaan saakka. Hyi ap! Eletään vuotta 2017 ja haluat edelleen alistaa naiset tuollaiseen pakkopukeutumiseen? Kai haluat että myyjillä olisi hameet ja korkkaritkin? Siis pakosti, ei valinnaisesti. Housut vain miehille!

Kyllä toki ja itse diggailen sitä aivan mielettömästi. Mutta se on yhtä kiihottavaa ja provosoivaa kuin ehkö joillekin naisille (ja miehillekin!) valkoiset tiukat trikoot miehillä ainoina housuina...siis siten, että vehkeet erottuvat liiankin tarkasti.

Vierailija
13/17 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toki ja itse diggailen sitä aivan mielettömästi. Mutta se on yhtä kiihottavaa ja provosoivaa kuin ehkö joillekin naisille (ja miehillekin!) valkoiset tiukat trikoot miehillä ainoina housuina...siis siten, että vehkeet erottuvat liiankin tarkasti.

Mää en tiedä yhtäkään naista kenen mielestä toi olis kiihottavaa :D

Itseä lähinnä ällöttää ajatus.

Vierailija
14/17 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai hänellä oli sentään pusero tms. eikä pelkkiä paljaita tissejä?

Vierailija
15/17 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon itse nainen, selibaatissa olen ollut jo useamman vuoden seksittömän avioliiton vuoksi (kun en halua pettääkään) ja käviisin kyllä aika kuumana, jos näkisin niin rivon näyn. :D Itse asiassa kävisin kuumana myös nähdessäni kaunisrintaisen naisenkin ilman rintsikoita läpikuultavassa paidassa, mutta ehkä olenkin piilo-bi.

Vierailija
16/17 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täys komppi! Toinen seksintappaja miehillä on pyöräily- ja hiihtotrikoot. Voi morjens!

Vierailija
17/17 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskalsit kuin uskalsitkin käyttää r-sanaa. Hienoa! Olet esimerkillisen rohkea ihminen! Sanotaanpa kaikki nyt ääneen: RINTSIKAT, RINTSIKAT, RINTSIKAT!!!

myötistä sun raivonpuuskalles