Nuoret naiset kuntosalilla: Miten se katse on niin toistuvasti pidettävä kännykässä kiinni?!?
Toki se treeniohjelma on siinä kännykässä (muka), mutta silti...?!?
Kommentit (35)
Ärsyttääkö kun eivät tuijota lihaksiasi lumoutuneina
Nuoret naiset treenaavat muutenkin vain pelkästään pakaroita ja etureisiä
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Mitä kuntosalilla mielestäsi pitäisi katsoa? Sinun kyykkäämistäsikö? Itse saatan joskus teeskennellä olevani keskittynyt katsomaan jotain puhelimelta, jotta minut jätettäisiin rauhaan. Kuntosali on hyvä esimerkki paikasta, jossa naiset joutuvat ei-toivottujen lähestymisyritysten kohteeksi. Katseen pitäminen kännykässä on yksi keino vähentää näitä.
Kuules kaikilla on salilla katse tiukasti kännykässä. Mitä muuta siellä pitäisi tehdä sarjojen välissä? Salilla käynti on jo muutenkin niin tylsää että joku henkireikä pitää olla.
Suako pitäis tuijottaa? Mä katselen ohjelmia samalla kun poljen tai juoksen.
Itse ainakin käyn selailemassa mm. av:ta sarjojen välissä. Enkä istu taukoja laitteessa vaan menen sivummalle räpläämään puhelintani, niin ei pitäisi olla mitään sinulta pois.
N26
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuntosalilla mielestäsi pitäisi katsoa? Sinun kyykkäämistäsikö? Itse saatan joskus teeskennellä olevani keskittynyt katsomaan jotain puhelimelta, jotta minut jätettäisiin rauhaan. Kuntosali on hyvä esimerkki paikasta, jossa naiset joutuvat ei-toivottujen lähestymisyritysten kohteeksi. Katseen pitäminen kännykässä on yksi keino vähentää näitä.
Joidenkin ylemmyydentunto kyl löytää aina yhä korkeampiin sfääreihin. :D
Vierailija kirjoitti:
Ihania selityksiä!
Kysyttiin niin vastataan.
Onko ap se sama jonka mielestä naiset ei saa junassa käyttää puhelinta kun hän ei sitten uskalla mennä iskemään?
Sarjojen välissä snäppään tai olen iltalehdessä, av:lla tms. ihan sama. Joskus olen unohdin puhelimen kotiin ja en saanut olla rauhassa sekunttiakaan kun jotkut maket siellä huuteli et "kattokaa ny ku nuori tyttö kyykkää", "tiiäkkö miten tota käytetää, tuun näyttää", "katos tyttö näin sitä tehdään hauiskääntöjä". Lähdin salilta puolen tunnin jälkeen koska en jaksanu kuunnella enää. :D
Niinku ei jumankauta haluun olla rauhas, tuun sinne tasan ja vaan sen treenamisen takia! Ei mitään intressejä setien kommenteille ja avuntarjoamisille, menen kysymään apua henkilökunnalta jos tarvitsen.
N19
Naisten ihaileva katse salilla imartelee, eivät anna sitä katsetta helposti.
Yh mä en edes halua sitä puhelinta sinne salille kun mietin, kuinka paskasia ne laitteet on. Ja sit kaikki bakteerit on puhelimessa jos sitä räplää koko ajan. Ei kiitos.. Mutta jokainen treenaa tyylillään, en ihan ymmärrä että miten se on sulta pois jos joku haluaa käyttää/tuijottaa puhelintaan salilla?
Itse käytän puhelinta ajastimena.
Miten nuori on nuori? Olen 28, saanko käyttää puhelinta salilla?
Kylläpä löytyy selityksiä Some-addiktion peittelemiseen!
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä löytyy selityksiä Some-addiktion peittelemiseen!
Ja miksi tämä asia sinua häiritsee? Tai ylipäätään sinulle mitenkään kuuluu...
Koska #muoti #instagram #selfie