Nuoret naiset kuntosalilla: Miten se katse on niin toistuvasti pidettävä kännykässä kiinni?!?
Kommentit (35)
Itse teen kyllä sarjat ja eri laitteet niin ripeään tahtiin, ettei siinä mitään kännykkää ehtisi vilkuilla. Eikä kiinnostaisikaan, olenhan salilla ja keskityn siihen.
Ei se jää kuntosaliin. Nuoret naisethan tuijottaa koko ajan puhelintaan. Myös kävellessä, kassajonossa, töissä, autoa ajaessa jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei se jää kuntosaliin. Nuoret naisethan tuijottaa koko ajan puhelintaan. Myös kävellessä, kassajonossa, töissä, autoa ajaessa jne.
Mikä siinä puhelimessa niin kiinnostaa?
Näprään luuria sarjojen välissä jotta maltan pitää riittävät tauot, ilman puhelinta pitäis vaan tuijotella seiniä ja toisten perseitä, sekö ois jees?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä puhelimessa niin kiinnostaa?
Etkö tosiaan tiedä, mitä kaikkea nykypuhelimessa on? Sieltä voi lukea uutisia, katsoa televisio-ohjelmia, ruokaohjeita, karttoja, kalenteria, voi viestittää kaverille, lukea sähköpostit, lukea vauvapalstaa ym yhtä viihdyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Sarjojen välissä snäppään tai olen iltalehdessä, av:lla tms. ihan sama. Joskus olen unohdin puhelimen kotiin ja en saanut olla rauhassa sekunttiakaan kun jotkut maket siellä huuteli et "kattokaa ny ku nuori tyttö kyykkää", "tiiäkkö miten tota käytetää, tuun näyttää", "katos tyttö näin sitä tehdään hauiskääntöjä". Lähdin salilta puolen tunnin jälkeen koska en jaksanu kuunnella enää. :D
Niinku ei jumankauta haluun olla rauhas, tuun sinne tasan ja vaan sen treenamisen takia! Ei mitään intressejä setien kommenteille ja avuntarjoamisille, menen kysymään apua henkilökunnalta jos tarvitsen.
N19
Miksi et sitten mennyt? Sanomaan, jotta täällä ei saa treenata rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Näprään luuria sarjojen välissä jotta maltan pitää riittävät tauot, ilman puhelinta pitäis vaan tuijotella seiniä ja toisten perseitä, sekö ois jees?
Treenaat väärin. Jos tauon aikana tekee muuta kuin juo vettä, puuskuttaa tai ehkä vähän venyttelee, on treeni tehty aivan puoliteholla.
Vierailija kirjoitti:
Kattoonko pitäisi tuijottaa?
Kyllä, aikana ennen kännyköitä niskavaivat olivat salillakävijöiden suurimpia ongelmia, kun tuijottivat jatkuvasti kattoa.
Ei ne lapsukaiset osaa olla enää ilman luureja. Kasvattavat seuraavasta polvestakin samanlaisia. On äitylillä, isukilla ja vauvelilla kaikilla omat laitteet eikä lapset opi edes puhumaan. Nuorissa on tulevaisuuden toivo.
No ainakaan en tuijota muita ja mitä he tekevät, vaan näpyttelen tätä / luen uutisia / vaihdan biisiä / mitä ikinä.
Mitä kummaa se sinun persettä kutittelee mitä minä teen? Miksi itse tuijotat minun tekemisiäni?
Ei mua muuten haittaa muitten puhelimien käyttö, mutta puhelimien tuijottajilla tauot venyy tosi pitkiks ja ne varaa painoja/laitteita suhteettoman pitkään itellään. Se ärsyttää.
Sitä häiritsee kun ei uskalla mennä iskimään kuin vain tumput suorina seisovia naisia.