Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin sairaalaan kun olin työmatkalla kolarissa

Vierailija
02.04.2017 |

Ystäväni ei voinut hakea lapsiani tarhasta vaikka pyysin, hänellä oli kuulemma tärkeää menoa, nyt kuulin että oli sit olleet miehensä kanssa syömässä ja leffassa.

Pistin viestin että meidän ystävyys oli tässä.

Mitä mieltä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ystävälläsi on ollut joku parisuhde-kriisi päällä ja tämä on ollut tärkeä ilta? Kuitenkin on selvää että ne lapset eivät heittelle jää missään tilanteessa, kävi miten kävi. Asioilla voi olla monta puolta.

Ystäväni olisi siis pitänyt hakea lapset tarhasta ja olla heidän kanssaan 4 tuntia että äitini ehtisi paikalle.
Ei heillä ole mitään parisuhde-kriisiä.

Mutta tosiaan en tarvitse tuollaista ystävää.

Ap

Mistä tiedät, ettei ole? Ihmisillä voi olla  henkilökohtaisia murheita, joista ei puhuta muille.

No se kriisi ei taida pahentua jos sen käsittelyä lykätään 4-5 tuntia. Ja mitä kriisiä nyt yleensäkään käsitellään ravintolassa? Kotona tuollaiset keskustelut käydään eikä kaikkien kuullen julkisella paikalla ravintolassa. Itsekästä tuo on, ei mitään muuta. Itse ainakaan en olis yhtään epäröinyt tuossa tilanteessa vaan hakenut ystävän lapset tarhasta ja hoitanut heitä sen mutaman tunnin kunnes mummi heidät hakee. Aviokriisin olis ehtinyt käsitellä sen jälkeen. Kriisi ehtii odottaa, lapset ei.

Vierailija
22/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä vähän itsekin tyypiltä jonka kohdalla ystävä ei menetä mitään vaikka ystävyys loppuukin, ehkä toi oli vain viimeistään se tapa lopettaa ystävyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hädässä ystävä tunnetaan!

Eli olet kuullut, että sinulla on ystävä ja hädän tullen hänen oikea luontonsa paljastui.

Ole iloinen, että pääset eroon moisesta valeystävästä.

Sanoitko AP jo tälle henkilölle, että ei tarvitse enää soitella?

Vierailija
24/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 keksi parempi

Vierailija
25/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet kuullut, että sinulla on ystävä ja hädän tullen hänen oikea luontonsa paljastui.

Ole iloinen, että pääset eroon moisesta valeystävästä.

Sanoitko AP jo tälle henkilölle, että ei tarvitse enää soitella?

Joo laitoin viestin missä kerroin etten koskaan olisi jättänyt häntä pulaan tälläisessä tilanteessa ja en arvosta häntä enää pätkän vertaa. Pistin myös tuon että huomasin nyt kuka on oikeasti ystäväni.

Ap

Vierailija
26/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hakisin lapset tuossa tilanteessa vaikka olisin itse töissä. Lähtisin töistä ja hakisin lapset, sopisin, että tulevat joko työpaikalle, tai sitten olen omalla ilmoituksella pois töistä. Mutta kyllä tuo on todellakin tilanne, että lähtisin ravintolasta vaikka kesken ruuan tai elokuvista kesken elokuvan.

Miten teillä sitten kävi, sosiaalityöntekijän kauttako lasten haku hoidettiin?

Vierailija
27/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 keksi parempi

Ei tarvi keksiä, en olis itsekkään uskonut että näin kävi.

Ap

Vierailija
28/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hakisin lapset tuossa tilanteessa vaikka olisin itse töissä. Lähtisin töistä ja hakisin lapset, sopisin, että tulevat joko työpaikalle, tai sitten olen omalla ilmoituksella pois töistä. Mutta kyllä tuo on todellakin tilanne, että lähtisin ravintolasta vaikka kesken ruuan tai elokuvista kesken elokuvan.

Miten teillä sitten kävi, sosiaalityöntekijän kauttako lasten haku hoidettiin?

Ei tarvittu sosiaalityöntekijää, onneksi tajusin soittaa naapurilleni joka lähti heti hakemaan lapsia, samoin äitini lähti tulemaan kotoaan heti kun sain hänet kiinni.

Ap

Vierailija
29/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni perheelle tapahtui aivan kamala asia ja hän soitti minulle myöhään illalla kertoakseen. Ei edes kysynyt minua apuun, koska oli niin shokissa, mutta silltä istumalta kävin pyytämässä omaa ihanaa naapuriani tulemaan meille kolmen lapseni kanssa, jotka jo nukkuivat ja itse lähdin ystäväni luokse. Siellä meni aamuyöhön, jäin lapsenvahdiksi sinne, mutta kumpikaan ei valittanut, ei minä eikä ihana naapurini.

Vierailija
30/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kyllä vähän itsekin tyypiltä jonka kohdalla ystävä ei menetä mitään vaikka ystävyys loppuukin, ehkä toi oli vain viimeistään se tapa lopettaa ystävyys.

Sä kuulostat tyypiltä jolla ei ole ystäviä.

Vierailija
31/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ystävälläsi masennusta yms, jonka takia hän ei vaan jaksa/pysty huolehtimaan muiden asioista? Joskus myös esim. omaan lapsettomuuteen liittyvä kipuilu voi aiheuttaa sen, ettei halua olla lasten kanssa ja lähtee vaikka mieluummin sinne ravintolaan. Syitä voi olla takana vaikka mitä.. Toki, jos olette hyviä ystäviä, luulisi, että voisi sanoa syyn suoraan. Olitteko riidelleet tai muuta sellaista? Oletko kysynyt häneltä suoraan syytä päätökseensä olla auttamatta sua? Jos ei syytä ole, niin sitten en ymmärrä, ettekä ystäviä olekaan.

Vierailija
32/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oltu riidoissa, ensiksi hän kysyi puelimessa kuinka kävi ja ei ilmeisesti pahasti kun pystyn hänen kanssa puhelimessa puhumaan. Ja sitten kun kysyin hän vastasi tyyliin että on niin tärkeää menoa ettei voi peruuttaa ja toivottavasti saan jonkun..

Nyt kun katsoo hänen päivityksiään facebookissa niin on poikaystävänsä kanssa syömässä paikassa X ja kuvia ruuista ja viinilasista..

Minun lähettämään viestiin ei ole vielä vastannut mitään.

Ap

Vierailija
33/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä kuulostat tyypiltä jolla ei ole ystäviä.

Onneksi ap:llä niitä ilmeisesti on enemmänkin joita vaivata seuraavallakin kerralla kun luottoystävällä nyt sattui olemaan muuta eikä hän heti ollut valmis siirtämään menoaa. Todennäköisesti tiesi että hän nyt vain on se eka jolta aina pyydetään vaikka muilla satuisi olemaan siihen paremmin aikaa ja paremmat mahdollisuudet.

Vierailija
34/34 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tarina menisi ihan toisin jos tämä ystävä kertoisi. 

Mahdollisesti he ovat yrittämässä pelastaa parisuhdettaan ja on ensimmäinen vapaahetki kuukausiin, ja paha kriisi. Sitten ystävä soittaa että "Moi, voitsä hakee mun lapset tarhasta?" niin on sanonut että ei voi kun nyt on tärkeää menoa. Sitten jälkikäteen kerroin että oltiin syömässä ja leffassa, mutta jätin mainitsematta syyt ja sen että itkin koko ajan. Sitten se katkaisi välit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä