Kämppikseni toi poikaystävänsä tänne viikonlopuksi
Ja nyt hän valittaa että liikun täällä liian vähissä vaatteissa yms. Ärsyttävää.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan pari vuotta sitten jussina mentiin mökille tyttöporukalla ja yksi kavereista otti väkisin mieheni mukaan ja lupaili ettei hän vaikuta mitenkään. Sitten paikan päällä tämä kaveri alkoi valittaa siitä kuinka puhumme liian irstaasti tai kun käymme alasti saunassa vaikka hänen miehensä on siellä. Vitutti aika rankasti.
Sori typo... siis otti MIEHENSÄ mukaan. Ei minun miestäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan pari vuotta sitten jussina mentiin mökille tyttöporukalla ja yksi kavereista otti väkisin mieheni mukaan ja lupaili ettei hän vaikuta mitenkään. Sitten paikan päällä tämä kaveri alkoi valittaa siitä kuinka puhumme liian irstaasti tai kun käymme alasti saunassa vaikka hänen miehensä on siellä. Vitutti aika rankasti.
No, mää jo ajattelinkin:)
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt hän valittaa että liikun täällä liian vähissä vaatteissa yms. Ärsyttävää.
SIellä taitaa olla jo kissakisa tämän pojan huomiosta käynnissä. Sinä tietysti nyt jolkottelet alkkareissa peppu pyörien menemään kun tiedät, että kämppiksen poikakaveri on siellä. Testaat, että saatko huomiota ja että pystyisitkö viemään pojan kämppikseltäsi jos haluaisit. Kämppiksesi tietysti tajuaa mistä vilauttelusi johtuu ja nyt teillä on riita menossa.
Jos kämppiksen poikkis menee tolaltaan vähäpukeisesta vieraasta naisesta, niin siinähän tulee tehtyä vain kämppikselle palvelus. Jos poikkis ei osaa suhtautua tyttöystävän kämppikseen kaverillisesti, vaikka tämä olisi alasti, niin kyllähän tuo suhteesta ja poikkiksesta jotain kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan miksi hänen piti välttämättä ottaa miehensä mukaan sinne? Pelkäsikö että muut naiset iskevät häntä jossain jos ei ole mamman valvovan silmän alla?
Lähdeppäs lenkille ja kämppiksellesi panorauha.
Vierailija kirjoitti:
Jos kämppiksen poikkis menee tolaltaan vähäpukeisesta vieraasta naisesta, niin siinähän tulee tehtyä vain kämppikselle palvelus. Jos poikkis ei osaa suhtautua tyttöystävän kämppikseen kaverillisesti, vaikka tämä olisi alasti, niin kyllähän tuo suhteesta ja poikkiksesta jotain kertoo.
Ei se mene tolaltaan. Tuo ongelma on kyllä ihan vaan kämppikseni pään sisässä. Ei minussa tai poikaystävässä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIellä taitaa olla jo kissakisa tämän pojan huomiosta käynnissä. Sinä tietysti nyt jolkottelet alkkareissa peppu pyörien menemään kun tiedät, että kämppiksen poikakaveri on siellä. Testaat, että saatko huomiota ja että pystyisitkö viemään pojan kämppikseltäsi jos haluaisit. Kämppiksesi tietysti tajuaa mistä vilauttelusi johtuu ja nyt teillä on riita menossa.
Omassa kotona saa olla vähissä vaatteissa jos haluaa. - ei ap
Siis mitä??? Asun itse kolmen tytön kämpässä. Joskus tuon jätkäkaverin tänne eikä nyt saatana tulisi mieleenikään että alkaisin määräillä kämppiksiä silloin että heidän pitää sopeutua tilanteeseen.
Ala puhdistamaan uunia tai luuttua lattiaa nelinkontin alushousuissa.
Tuo joskus oma poikaystävä sinne ja katso suostuuko kämppiksesi itse pukeutumaan siveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mene tolaltaan. Tuo ongelma on kyllä ihan vaan kämppikseni pään sisässä. Ei minussa tai poikaystävässä.
ap
Uuh, pojan puolustelu on jo alkanut. Taitaa AP olla ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Uuh, pojan puolustelu on jo alkanut. Taitaa AP olla ihastunut.
Mikähän tämän viestin tarkoitus oli? En ole mitenkään ihastunut, sen voin sanoa. Mutta mitä sitten vaikka olisinkin? Onko se joku perustelu että minun pitäisi pukeutua eri tavalla kotona?
ap
Tuota tuota.. ymmärrän että kämppistilanteessa omassa huoneessa voi hengata vaikka alasti, mutta miksi siellä yhteisissä tiloissa pitää hillua puolialasti. Taidat vaan tykätä kun kämppiksesi poikakaveri tuijottaa sua himo silmissä ja saat kaverisi raivon partaalle. Siis eikö ihmisillä oo mitään järkeä ja käytöstapoja enää? Näköjään sulle löytyy sympatiaa kun oot saanu noin paljon yläpeukkuja. En itse tekis ystävälleni tolleen. Tosi hienon ensivaikutelman annat kaveris poikaystävälle.. se varmaan aattelee "toi on helppo reikä". Jessus.
Ps. Ootko 14v?
Ei ole sivistynyttä roikotella puolipukeissa. Kuten muuallakin, on sama millaiset vaatteet on, kun on vaan puhtaat ja peittävät.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sivistynyttä roikotella puolipukeissa. Kuten muuallakin, on sama millaiset vaatteet on, kun on vaan puhtaat ja peittävät.
Se riippuu siitä miten paikalla on toimittu. Minun solukämppikseni tulee aina aamulla keittiöön keittämään kahvia topissa ja pikkuhousuissa. Jos minulla olisi poikaystävä ja hän olisi luonani niin kysyisin kämppikseltä silloin voiko hän tulla keittiöön jos kämppis ei halua tai itse kokisin mustasukkaisuutta tilanteessa niin sanoisin poikkikselle että pysyy huoneessani sen aikaa enkä alkaisi vaatimaan kämppistä laittamaan lisää vaatetta.