Kämppikseni toi poikaystävänsä tänne viikonlopuksi
Ja nyt hän valittaa että liikun täällä liian vähissä vaatteissa yms. Ärsyttävää.
Kommentit (72)
Tuliko ap:n kämppis itse tänne nalkuttamaan?
Eli jos kämppiksesi vanhemmat tai vaikka isovanhemmat tulisivat käymään niin jolkottelisit ympäri kämppää silti alusvaatteisillasi? Sori, mutta oot kyl vähän horo.
Ei se ap:n kämppistä auta jos ap pukeutuu. Jos hänen poikaystävänsä on ihastunut ap:en niin se on sitten ihan sama onko ap:lla housut jalassa vai pillu paljaana.
Kuljetko kotona usein vähä pukeutuneena kun olette kahden kämppäkaverin kanssa? Jos olet, niin minkä takia tässä vaiheessa kun kämppäkaverin poikaystävä on paikalla otetaan asia puheeksi jos olet ennenkin saanut kuljeskella vähä pukeutuneena omassa kotona. No entä sanoiko kaverin poikaystävä sitä häiritsee, kun kuljet omassa kotona vähissä vaatteissa? Siinä vaiheessa, jos poikaystävä on sanonut että häiritsee ymmärtäisin hieman paremmin, mutta kämppäkaveri niin tuota, jos olet saanut ennenkin olla millä tahansa vaatteilla ja kämppäkaveria ei häiritse nyt häiritsee kertoo kämppäkaverista. On miehet ennenkin puolalostomia naisia nähnyt. Taitaa kämppäkaveri tuntea mustasukkaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ap:n kämppistä auta jos ap pukeutuu. Jos hänen poikaystävänsä on ihastunut ap:en niin se on sitten ihan sama onko ap:lla housut jalassa vai pillu paljaana.
Ei tässä ollut kyse mistään ihastumisesta vaan siitä että onko tuo hyvän maun mukaista. Mun mielestäni ei ole. Kämppä ei ole "apn oma koti" vaan hänen ja kämppiksen yhteinen koti, jossa tulee olla yhteiset säännöt. Ei ole liikaa vaadittu, että kun toinen tuo vieraita niin toinen pukee vaatteet päälle. Samalla logiikalla mä voisin olla alasti "omassa kodissani" kun mun avomiehen vanhemmat tulee käymään avomieheni kutsumana.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos kämppiksesi vanhemmat tai vaikka isovanhemmat tulisivat käymään niin jolkottelisit ympäri kämppää silti alusvaatteisillasi? Sori, mutta oot kyl vähän horo.
Mitä pahaa alusvaatteissa on?
Niinno. Hillutaan ihmisten lapsuudenkodeissakin puolialastomana, kun lapset tuo kavereitaan kylään?
Käytöstävät pitäisi kyllä olla. Itse asuin hetken aikaa soluasunnossa ja kyllä minä yhteisissä tiloissa olin ihan vaatteet päällä, varsinkin jos kämppiksellä oli esim. vanhempansa kylässä tms.
Riippuu tietysti siitäkin, että mitä "vähissä vaatteissa" kenellekkin tarkoittaa.
Loistava tilaisuus kimppaseksiin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tietysti siitäkin, että mitä "vähissä vaatteissa" kenellekkin tarkoittaa.
Tuota minäkin mietin. Voiko esim. illalla tai aamulla olla yöpaidassa? Ja se on minusta myös eri asia onko joku vaan kylässä muutaman tunnin vai asumassa koko viikonlopun. Jos on vaan käymässä niin silloin ei tarvitse käydä suihkussa mutta jos on pidemmän aikaa niin silloin pitää ehkä joskus hyppiä vieraan nähden pelkkä pyyhe lanteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt hän valittaa että liikun täällä liian vähissä vaatteissa yms. Ärsyttävää.
SIellä taitaa olla jo kissakisa tämän pojan huomiosta käynnissä. Sinä tietysti nyt jolkottelet alkkareissa peppu pyörien menemään kun tiedät, että kämppiksen poikakaveri on siellä. Testaat, että saatko huomiota ja että pystyisitkö viemään pojan kämppikseltäsi jos haluaisit. Kämppiksesi tietysti tajuaa mistä vilauttelusi johtuu ja nyt teillä on riita menossa.
Näinhän se menee. Naiset ovat aina vokottelemassa kaverinsa poikaystävää testatakseen viehätysvoimaansa. Tyttöystävän siskot ovat kaikista pahimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIellä taitaa olla jo kissakisa tämän pojan huomiosta käynnissä. Sinä tietysti nyt jolkottelet alkkareissa peppu pyörien menemään kun tiedät, että kämppiksen poikakaveri on siellä. Testaat, että saatko huomiota ja että pystyisitkö viemään pojan kämppikseltäsi jos haluaisit. Kämppiksesi tietysti tajuaa mistä vilauttelusi johtuu ja nyt teillä on riita menossa.
Heh, taidat olla joku aikamiespoika, jolla ei kokemuksia naisista ole tai sitten olet katsellut liikaa telkkaria. Oikeasti naisilla voi olla muutakin tekemistä, kuin yrittää koko ajan iskeä miehiä/kavereidensa poikaystäviä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, taidat olla joku aikamiespoika, jolla ei kokemuksia naisista ole tai sitten olet katsellut liikaa telkkaria. Oikeasti naisilla voi olla muutakin tekemistä, kuin yrittää koko ajan iskeä miehiä/kavereidensa poikaystäviä tms.
Minä olen ainakin miehenä nähnyt tämän omakohtaisesti aivan liian monta kertaa. Peukuista päätellen naiset eivät ilmeisesti tiedosta omaa toimintaansa tai sitten he eivät vain halua myöntää sitä.
AP tykkää vilautella kämppiksen poikaystävälle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kämppiksen poikkis menee tolaltaan vähäpukeisesta vieraasta naisesta, niin siinähän tulee tehtyä vain kämppikselle palvelus. Jos poikkis ei osaa suhtautua tyttöystävän kämppikseen kaverillisesti, vaikka tämä olisi alasti, niin kyllähän tuo suhteesta ja poikkiksesta jotain kertoo.
Ei se mene tolaltaan. Tuo ongelma on kyllä ihan vaan kämppikseni pään sisässä. Ei minussa tai poikaystävässä.
ap
Uuh, pojan puolustelu on jo alkanut. Taitaa AP olla ihastunut.
Mikähän tämän viestin tarkoitus oli? En ole mitenkään ihastunut, sen voin sanoa. Mutta mitä sitten vaikka olisinkin? Onko se joku perustelu että minun pitäisi pukeutua eri tavalla kotona?
ap
Et ole ihastunut? Eli ette kiihkeästi rakastele edes?
Vierailija kirjoitti:
Kuljetko kotona usein vähä pukeutuneena kun olette kahden kämppäkaverin kanssa? Jos olet, niin minkä takia tässä vaiheessa kun kämppäkaverin poikaystävä on paikalla otetaan asia puheeksi jos olet ennenkin saanut kuljeskella vähä pukeutuneena omassa kotona. No entä sanoiko kaverin poikaystävä sitä häiritsee, kun kuljet omassa kotona vähissä vaatteissa? Siinä vaiheessa, jos poikaystävä on sanonut että häiritsee ymmärtäisin hieman paremmin, mutta kämppäkaveri niin tuota, jos olet saanut ennenkin olla millä tahansa vaatteilla ja kämppäkaveria ei häiritse nyt häiritsee kertoo kämppäkaverista. On miehet ennenkin puolalostomia naisia nähnyt. Taitaa kämppäkaveri tuntea mustasukkaisuutta.
Kuljen. Ja välillä vieläkin vähemmän. Samoin tekee kämppäkaverini. Meillä on ihan tavallista olla pukeutuneena jotenkin sinne päin. Eilen hänellä ei vielä ollut oikein mitään valittamista mutta tänään hän otti asian puheeksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Niinno. Hillutaan ihmisten lapsuudenkodeissakin puolialastomana, kun lapset tuo kavereitaan kylään?
Tähän on pakko sanoa, että mun lapsuudessa kavereiden luona ainakin välillä vanhemmat saattoi vilahtaa alastikin, jos tulivat vaikka saunasta, kun olin yökylässä. Samoin omat vanhemmat, etenkin äiti usein oli vähissä vaatteissa kotonaan, vaikka oli kavereita. Ehkä 80-luvulla ei oltu niin hysteerisiä, nykyäähän varmaan tehtäis lasu.
Ihan ot mutta mentiin kerran 18-vuotiaina porukalla miespuolisen kaverini kaverin luokse kahville. Oven aukasi jantterin blondi tyttöystävä ilman housuja. Oli posliini onneksi mutta nauratti kun muija oli ihan pokkana. :D Poikaystävänsä vaan sanoi: "Iida käy nyt prkl laittamassa housut jalkaan!" Muija oli vaan että hä, miks?:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ainakin miehenä nähnyt tämän omakohtaisesti aivan liian monta kertaa. Peukuista päätellen naiset eivät ilmeisesti tiedosta omaa toimintaansa tai sitten he eivät vain halua myöntää sitä.
Ehkäpä sun kaveri-/kokemuspiirissä sitten näin. Itse taidan liikkua fiksummassa seurassa, kun ei ole tuttu ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieras sopeutuu. Ei asukkaat!
Niin sitä luulis mut ei se noi mene.. Kun katsoo suomen maahanmuuttopolitiikkaa niin suomalaisten pitää sopeutua vieraiden tavoille
Taas nähtiin, että oli aihe mikä tahansa (vaikka vähäpukeinen kämppis), pystyy joku hommafoorumilainen vetämään aiheeksi maahanmuuttopolitiikan :D
Kiitos tästä luonneanalyysistä..:) Vittu ei tosin ole paljaana.
ap