Kahvikuppi työtoverilta
Jos yksiasuva nuori nainen pyytää nuoren työtoverimiehen kylään kahville/syömään (päiväsaikaan) niin onko todennäköistä että se on kiinnostunut seurustelemiseta tai seksistä?
Työtoveruus ollut hyvää mutta mahdollinen hakkailu aika viatonta.
Kutsuisitteko te kahville ihan vaan ilman tarkoitusta? Kauhistuisitteko jos tyyppi kaulailisi vai pettyisittekö jos ei?
Mulle on pari kertaa käynyt näin.En oikein osannut edetä. Kerran ex-duunikaveri tarjosi yösijan ja sauna , silloin kyllä päädyttiin samojen vällyjen väliin.
Kommentit (3)
Näin se vaan on. Miehet ei osaa arvata mitä haluamme koska ei me itsekään tiedetä. Jos kutsun jonku kahville, en ehkä tarkoita muuta. Jos juttu kulkee niin yhtäkkiä poika saattaa sanoa jotain ihanaa ja halaan sitä ja sitten ehkä yhtäkkiä tunnen valtavan lämmön ja olen heti märkä ja valmis sänkypuuhiin, ja sitten taas jos tunnelma on tylsä tai jäykkä, niin eipä tulisi mieleenkään. Minun kanssani se on tuollaista spontaania. Olen usein antanut hetken mielijohteesta. Mutta en koskaan ikäville tyypeille.
Pitää vaan lukea tilannetta. Katseita, puheita, vihjeitä, pukeutumista. Riippuu aika paljon tilanteen kemioista. Kyllähän se tykkää susta kun se pyytää kahville mutta ei yritä iskeä, koska tekee sen päivällä. Olet luultavasti kuitenkin tukevasti friedzonella. Sieltä on joskus vaikeampaa päästä pöksyihin kuin inhokkien joukosta.
Jos pyydetään kahville niin todennäköisesti se on kahville. Olet tuikiturvallinen kaverijätkä jonka uskaltaa kutsua. Oletus on että jos nainen haluaa niin se kertoo tai ainakin vihjaa, ja sitten sinä vihjaat jne. Kylmiltään en lähtisi kaulailemaan. kovemmat jätkät ottaa riskiä, mutta voit saada vähän oudon maineen duunissa jos yrität vongata.