21v tyttäreni ilmoitti olevansa raskaana poikaystävälleen, joka on 22v. Olen pettynyt.
Tytöllä ei ole koulutusta.
On ollut lukion jälkeen töissä..
Ei mitään erityisiä opiskelu suunnitelmia vielä toistaiseksi ja hänen poika ystävä on käynyt on vain peruskoulun.
Johtuen vaikeesta lapsuudesta ja siitä aiheutuneista psyykkisistä ongelmista teini-iässä.
Nyt molemmat voivat ihan hyvin ja lapsi tulossa.
Vuokralla asuvat!!
Voi hyvänen aika, että olen pettynyt ja huolissaan 21v on aivan liian nuori!!!!
Olisi pitänyt oottaa sellaset 10-15 vuotta, että kypsä äidiksi.
Lapsi oli tyttären mukaan ihan tarkoituksellinen ja poikayståvänsäkin oikein halusi lasta.
Kommentit (5)
Sä kutsut tyttäresi avomiestä poikaystäväksi ja puutut heidän elämään muutoinkin?
Miten kummassa mammapalsta on täynnä lapseensa pettyneitä äitejä, kun muualla äidit tukevat lapsiaan liiankin pitkälle?
Ei tuossa ikä ole ongelma vaan elämäntilanne.
Itse olen saanut esikoisen 21 vuotiaana, mutta minulla ja miehellä oli koulutus ja työpaikka.
Vai että ihan 15 vuotta olisi pitänyt odottaa vielä 😂
Meneeköhän kaikilla äideillä pasmat yhtäsekaisin kun oma "pikku"tyttö tulee raskaaksi. Pelottaa jo valmiiksi miten oma äitini sekoaa saatika isä jos minä paksuksi pamahdan kun se nyt puolison kanssa suunnitelmissa. Ikää kuitenkin JO 28. Minusta 21 v on hyvä ikä, jaksaa olla äitinä ja terveydentila paras mahdollinen. Oma äitini tuli äidiksi 19 vuotiaana.
20 vuotiaana lapsia. Ei tuossa ole mitään outoa.
Ymmärtäisin sinua ap jos tyttäresi olisi 17v.