Läpeensä kyllästynyt mieheen joka vastaa aina huutamalla ja vi..uilemalla! Annoin takaisin ja mitä siitä seurasi.
Jos jotain sanoo niin mies vastaa huutaen takaisin, oikein tiuskii ja karjuu. Koskaan ei tiedä milloin vastaa normaalisti ja milloin raivohullun tyyliin. Sanoin miehelle, että kato koiraa (koira oli pojan puseron alla), mies huusi että mitä vi..ua taas sä siitä rakista taas, sain tarpeekseni ja ajattelin että painampa miehen näppäimistöstä nappuloita kun herra taas pelaa online peliä. Raivostui siitä niin silmittömästi, että hakkasi näppäimistöllä tietokonepöytää (minun pöytää) ja sen jälkeen halkaisi näppäimistön keskeltä kahtia.
Mielisairaalaan tuo hullu pitäisi toimittaa.
Kommentit (31)
Peliriippuvainen, jota ei saa häiritä, kun pelaa? Vaihtoon.
Impulssikontrollihäiriö on ihan tavallinen raivokohtauksessa.
Itsekin olen paiskonut materiaa lattioille,
kun kiukku yllättää eikä pääse pois tilanteesta.
Miehesi tarvitsee ehkä lisää tilaa ja yksinäisyyttä?
Ehdota (sitten kun hän rauhoittuu), että muutatte suhteenne viikonloppusuhteeksi
siten, että olette yhdessä enää vain yhden tai 2 päivää viikossa.
Miehesi käytös viittaa siihen,
ettei hän kestä liian tiivistä läheisyyttä.
Jotkut eivät halua jakaa elämäänsä,
ei kaikkia ole tarkoitettu parisuhteeseen tai yhdessäasumiseen. Hommatkaa toinen asunto miehellesi,
jossa hän saa asua yksin omassa hiljaisuudessaan.
Meillä se toimii. Ei enää raivokohtauksia,
kun mies asuu naapurikaupungissa ja näemme vain kerran-pari viikossa.
Wt on pariutunut wt:n kanssa. Ihanaa ja auvoisaa. Säälin lasta ja koiraa.
Mistä te näitä löydätte? Miten onnistutte? Hmmm.
Lähde. Heti. Tuo menee pahemmaksi. Lapsi ja koira mukaan.
Toinen vaihtoehto on soittaa jonnekin mt-puolelle (tai vaikka päivystykseen) ja kysyä miten toimia. Pakkohoitoon miestä ei vielä saa...
Säälin lastasi. Kukaan ei ansaitse tuollaista lapsuutta. Siitä voi jäädä arvet loppuelämäksi.
Onneksi olkoon moisesta helmestä. Lapsenkin oikein teit kultakimpaleelle.
Kuulostaa siltä, että seuraavaksi saattaa olla sun tai lapsen pää, jota paukuttaa.
Kannattaakohan tuollaista suhdetta jatkaa?
Olen tehnyt oikein kun olen aina skipannut miehet jotka kertoo pelaavansa pelejä.
Iskää ei saa häiritä. Iskä on tietsikalla pelaamassa. Iskä suuttuu jos häiritsee.
Koko viikonlopun.
Näistä hetkistä tehdään muistoja.
Jos leikitään että tarinasi on totta, niin miksi olet tuollaisen kanssa??
Selvennetään nyt vielä että lapsi on aikuinen ja oli meillä käymässä. Eipä ole enää, lähti kotiinsa ja sanoi ettei jaksa katsella mitään riehumista. Enkä ihmettele. Mies väittää että minä ajoin pojan meiltä pois.
Ohoh.. jollain on hermot kireellä, ap:n miehellä siis. Nämä ap:n miehet on niitä jonneja jotka ragequittaa. En katselisi kovin pitkään tuommoista räyhäämistä.
Muutama vuosi sitten menin itse tuon pelin miehelle ostamaan kun ennen tykkäsi pelata. Ei nähtävästi olisi kannattanut koska mies on mennyt siitä aivan sekaisin. Milloin huutaa ettei kuule kun viholliset hyökkää ja milloin karjuu että turpa kiinni kun peli on kesken ja puhun puhelimessa. Tänäänkin aamusta asti pelannut. Eikä se edes haittaa jos olisi huutamatta. Karjuu myös pelille ja muille pelaajille. Muusta ei osaa edes puhua. Pelissä tapahtui sitä ja pelissä tapahtui tätä. Ja pelissä hänellä on maine jota täytyy pitää yllä. Pelikaverien kanssa kirjoittelee jopa aamu neljään. On näyttänyt niitä keskusteluja ja ne pelikaverit tuntuu olevan yhtä sekaisin. Jos ei pelaa niin katsoo videoita pelistä.
Kerro nyt toki miksi jatkat tuossa suhteessa.
Ehkä on parempi että sulla ja miehellä on omat kodit ja elämät
Mies lähti ostamaan uutta näppäimistöä ja kysyi haluanko tulla mukaan. Sanoin että en tuollaisen raivohullun kyytiin lähde.
Koira oli pojan puseron alla?