Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kunnan työntekijät äänestävät kokoomusta?

Vierailija
02.04.2017 |

Omassa tuttavapiirissäkin näitä on... Eivät omista mitään sen suurempaa kuin omakotitalonsa ja autonsa. Luulevatko oikeasti, että kokoomus ajaa heidän asioitansa?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa tuttavapiirissäkin näitä on... Eivät omista mitään sen suurempaa kuin omakotitalonsa ja autonsa. Luulevatko oikeasti, että kokoomus ajaa heidän asioitansa?

Luuletko sinä että kunnanvaltuuston tehtävä on ajaa yksittäisten kansalaisten asioita?

Vierailija
62/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen opettaja ja kunnalla töissä. En ikinä äänestäisi kokkareita!

Minäkin olen kunnalla töissä ja opettaja ja äänestän ehdottomasti kokoomusta. Inhoan tasapäistävää peruskoulua ja vastustan virkoja, josta ei huonoa/hullua kollegaa saa pois millään. Samat ehdot työsopimuksiin kunnalle kuin yksityisellekin. Kunnissa olisi todellakin paljon karsittavaa, vaikkei välttämättä peruspalveluista, byrokratiasta sitäkin enemmän.

Ei varmaan ole yhtään kokoomuslaista näissä suojatyöpaikoissa... Kokoomuslaisethan ovat keskustan ohella hyväveli-systeemillä täyttäneet lähes kaikki kovapalkkaiset valtion kannalta olennaiset toimet. Siellä se Katainenkin istuu melkoisen vaativalla pallilla ilman mitään todellisia rahkeita hoitaa hommaansa. Johdossa on vikaa, jos huonoja/hulluja ihmisiä ylipäänsä palkataan julkisiin virkoihin tai jos kunnat toimivat huonosti/kalliisti.

Tasapäistävä peruskoulu ei myöskään yhtään sen yksilöllisemmäksi muutu, kun kokoomus leikkaa rahoitusta vieläkin pienemmäksi. Päin vastoin. Luulisi tämän olevan ihan selvää nimenomaan opettajille.

Kokoomuslaisten kanssa on turha yrittää keskustella noin hankalista asioista, ei heidän älykkyys siihen riitä. Kertoohan paljon jo ajatusmaailma, että palkkataso kertoisi jotain ahkeruudesta, osaamisesta tai fiksuudesta.

Kokoomuslaiset eivät tajua edes sitä, että niissä "vassareissa" on aika paljon yrittäjiä. Kuten muidenkin puolueiden edustajissa, onpa jopa yrittäjiä ilman puoluekantaa. Kokoomuslaisen mielestä jokainen yrittäjä on Kokoomuslainen.

Kokoomuslaiset eivät myöskään mantrojaan hokiessa ymmärrä, että porvarihallitukset ovat olleet hallitusvastuussa yli 10 vuotta ja tänä aikana on saatu tuplattua valtionvelka. Ruotsissa taas "vassarit" vallassa saman ajan ja kummalla menee paremmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole rikas mutta Kokoomuksen arvot on lähimpänä itseäni. elikkä vastikkeeton sosiaaliturva on poistettava. Jos todella on niin että niitä töitä ei ole. Niin työttömän pitäisi minusta mennä vaikka, metsätöihin, lumitöihin, tai haravoimaan 6h päivä viikonloput saisi vapaiksi.

Mitä tarkoitat vastikkeettomalla sosiaaliturvalla? Esimerkiksi ansiosidonnainen on itse maksettua. Asumistuet? Suora tulonsiirto hyvätuloisille, Suomessa keinotekoisesti halutaan pitää yllä kohtuuhintaisten asuntojen kroonista vajetta. Yritystuet? Kieltämättä vastikkeetonta.

Kuulostat kovin Neuvostoliiton ihailijalta? Siellä ei ollut työttömyyttä, tarvittaessa laitettiin joka talon aulaan mummo seisomaan ja tekemään... no seisomaan siellä.

Vierailija
64/64 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole rikas mutta Kokoomuksen arvot on lähimpänä itseäni. elikkä vastikkeeton sosiaaliturva on poistettava. Jos todella on niin että niitä töitä ei ole. Niin työttömän pitäisi minusta mennä vaikka, metsätöihin, lumitöihin, tai haravoimaan 6h päivä viikonloput saisi vapaiksi.

Mitä tarkoitat vastikkeettomalla sosiaaliturvalla? Esimerkiksi ansiosidonnainen on itse maksettua. Asumistuet? Suora tulonsiirto hyvätuloisille, Suomessa keinotekoisesti halutaan pitää yllä kohtuuhintaisten asuntojen kroonista vajetta. Yritystuet? Kieltämättä vastikkeetonta.

Kuulostat kovin Neuvostoliiton ihailijalta? Siellä ei ollut työttömyyttä, tarvittaessa laitettiin joka talon aulaan mummo seisomaan ja tekemään... no seisomaan siellä.

"Esimerkiksi ansiosidonnainen on itse maksettua"....en nyt jaksa viestiisi ja idiotismiisi enemmän puuttua, mutta kuten tuosta lainaamastani pätkästä jo ilmi tulee, ei sinulla ole edes perusasiat hallussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän