Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kunnan työntekijät äänestävät kokoomusta?

Vierailija
02.04.2017 |

Omassa tuttavapiirissäkin näitä on... Eivät omista mitään sen suurempaa kuin omakotitalonsa ja autonsa. Luulevatko oikeasti, että kokoomus ajaa heidän asioitansa?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä muuta...

Vierailija
2/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen pohtinut pienpalkkaisten Tehyläisten kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus järjesti monia messeviä palkankorotuksia.

Aina kun joku tärkeä kookomuspoliitikko on hirttämässä kivulaita peräpukamiaan niin tulee veronmaksajille kalliiksi kun herra "tajuaa" siinä perse pystyssä olessaan että ai hitsi että sairaanhoitajat  tekevät tärkeää työtä.

Samoin Sipilä järesti avustajillee ökykorotukset, ai hitsi että ovat ahkeria, ai hitsi että naapuri Harkimo on pätevä eiku veikkauksen johtoon!

Vierailija
4/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluavat että Suomi liittyy Natoon, kannattavat kauppojen aukioloaikojen vapautuksen kaltaista turhan byrokratian purkua jne?

Vierailija
5/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin joskus ihmetyttää kun joku lastenhoitaja tai "sari sairaanhoitaja" on jopa kokoomuksen ehdokkaana. Yleensä taustalta sitten paljastuu iso peritty omaisuus tai rikas yrittäjäpuoliso.

Vierailija
6/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tapailukumppani laitoshuoltajana julkisella vuosia ilman kunnon koulutusta. Kokoomusta äänesti ja varmaan nykyäänkin. Viilaatu ulkokuori, luulisi paremmassa ammatissa olevan, kalliita merkkivaatteita, aika yksinkertainen kaveri henkisesti.

Vierailija
7/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä törmäsin tuttuun lastentarhanopettajaan tekemässä vaalityötä ja jakamassa ilmapallon Kokoomuksen kojulla. Sama lastentarhanopettaja on pitänyt FB:ssä hirveää mekkalaa vastuaessaan Kokoomuksen ajamia leikkauksista päivähoitoon.

Ei pysty ymmärtämään.

Vierailija
8/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kunnan työntekijän parhaiten näkevät kuinka paljon löysää kunnan palveluissa on.

Vierailija
9/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totakai kokoomus ja kepu ajaa julkisen palkankorotuksia kun duunareiksi eivät ole lahtarien jälkipolvet koskaan nöyrtyneet ja ovat sitten veronmaksajien riesana julkisella keksittyine virkoineen.

Nämä on kusilätäkössään istuen kuunnelleet tupailloissa työläisten haukkumista ja hakeutuneet siksi julkiselle "töihin".

Vierailija
10/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja ja kunnalla töissä. En ikinä äänestäisi kokkareita!

Vierailija
11/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kunnalla töissä ja opettaja ja äänestän ehdottomasti kokoomusta. Inhoan tasapäistävää peruskoulua ja vastustan virkoja, josta ei huonoa/hullua kollegaa saa pois millään. Samat ehdot työsopimuksiin kunnalle kuin yksityisellekin. Kunnissa olisi todellakin paljon karsittavaa, vaikkei välttämättä peruspalveluista, byrokratiasta sitäkin enemmän.

Vierailija
12/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Äänestän keskustaa. Olen jopa ehdokkaana.

Vierailija
13/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kunnalla töissä ja opettaja ja äänestän ehdottomasti kokoomusta. Inhoan tasapäistävää peruskoulua ja vastustan virkoja, josta ei huonoa/hullua kollegaa saa pois millään. Samat ehdot työsopimuksiin kunnalle kuin yksityisellekin. Kunnissa olisi todellakin paljon karsittavaa, vaikkei välttämättä peruspalveluista, byrokratiasta sitäkin enemmän.

Viha ja inho motivaationa kokoomuslaisella.

Ihanan suomalaista opettajanlaitosta :D

Vierailija
14/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä, tuttu lähihoitaja kunnalla töissä kokoomuksen ehdokkaana, ihan pikkusen hymyilyttää.

Vierailija
15/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virat ovat todellakin se, joka tekee julkisen sektorin järkeistämisestä ja tehostamisesta mahdotonta. On aivan yhdentekevää, oletko ammattikuntasi parhammistoa vai potkut perseelle ansaitseva luikuri (joka ei siis siitä huolimatta niitä potkuja tule koskaan saamaan). Tätä olen itsekin "päässyt" todistamaan ihan liiankin kanssa. Niin paljon, että usko asioiden paranemiseen on mennyt totaalisesti.

Vierailija
16/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa, että Kokoomus on paitsi suurpääoman puolue, myös suuripalkkaisten hyvä-veli suojatyövirkojen puolue.

Vierailija
17/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä, tuttu lähihoitaja kunnalla töissä kokoomuksen ehdokkaana, ihan pikkusen hymyilyttää.

Todennäköisesti hän on kuitenkin Ritari Ässän näköinen esteratsastustuomari...

Vierailija
18/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katainen osti äänestäjiä veronmaksajien rahoilla ja kantaa tänne asti.Luulin että äänten ostaminen on kiellettyä mutta ei koske kokoomusta ja kepua.

Vierailija
19/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan äänestänyt heitä. Minulla ei ole mitään omaisuutta.

Vierailija
20/64 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan äänestänyt heitä. Minulla ei ole mitään omaisuutta.

Jos olisit äänestänyt kokoomusta, voisi sinullakin olla omaisuutta.