Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ystävä: miehesi on kosketellut minua kun nukun teillä

Vierailija
02.04.2017 |

Mitä tekisitte? Avosuhde,pieni lapsi ja mies on mitä parhain isä. Sana sanaa vastaan. Mies kiistää. Ei ole tehnyt aiemmin mitään mistä olisi eripuraa tullut. Ystävä ei ole antanut syytä epäillä valehtelusta. Hän puhuu useasta kerrasta. Tilanne loppunut heti kun, ystäväni on tehnyt heräämisen merkkejä. Hänen käynnit harvenivat ja välillemme nousi kummallisia riitoja, jotka tunnustuksen jälkeen saavat loogisen selityksen.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on myöntänyt istuneensa sohvan päädyssä. Käyttämässä puhelimen internettiä latauksessa. (Lyhyen johdon takia lataus onnistuu parhaiten siinä)

Kannattaa jatkossa ladata keskellä päivää koko vuorokauden annos internetiä puhelimeen niin ei tarvitse yöllä käydä latailemassa lisää internettiä.

0/5

Vierailija
22/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ystävä, jonka siskon avomies oli pussanut ystävääni ja sanonut "hyvää yötä rakas", kun oli ajatellut ystävän nukkuvan. Nukkui pokkarin lattialla telkkarin edessä ja mies oli tehnyt noin sammuttaessaan telkan. Ystävä ei kai koskaan kertonut siskolleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa tilanteissa ystäväsi on ollut teillä yötä? Voisin kuvitella, että vaikka toisella paikkakunnalla asuva voisi toistuvasti yöpyä ystävän luona työmatkoilla tai jotain sellaista ja koska yöpaikasta on hänelle hyötyä, hän ei heti kertoisi ekasta episodista, kun ajattelisi että menettää yöpaikan. 

Työmatkoilla työnantaja maksaa hotelliyöpymisen.

Vierailija
24/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholilla ei ole osuutta asiaan. Vieraamme nukkuvat usein housut ja paita, sekä peitto päällä. Asunnossamme vetää talvikausina. Kumpikaan ei ole antanut aihetta pitää valehtelijoina joten olen patti tilanteessa. Ystävälleni sanoin jo ettei hänen tarvitse tulla meille todistelemaan itseään, näen sen (jos näin on käynyt) uhrin häpäisynä.

Vierailija
25/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuli teille toistuvasti nukkumaan, vaikka miehesi lähenteli?

Miksi miehesi latailee aina sitä akkua, kun tietää että ystäväsi kuitenkin nukkuu sohvalla?

En varmaan luottaisi oikein kumpaankaan.

Vierailija
26/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tilanteet joissa hän jää yöksi ovat aivan normaaleja. Hän on tullut töiden jälkeen pe meille syömään ja la aamuna olemme lähdössä (minä, y ja lapsi) uimaan aamusta.

Vierailija
27/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nukkuu teillä usein farkut jalassa? Tulee uudestaan, vaikka väittää seksuaalisesti hyväksikäytetyn?

Sori nyt vaan kaikille, jotka jo kiihdyttivät itsensä lynkkausmielialaan, pa**apuhetta koko juttu.

Vierailija
28/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt niin kuin ystävällesi. Hänen aviomiehensä lähenteli minua porukassa vietetyn illan jälkeen. Olin yötä heillä koska asuin toisella paikkakunnalla.

Mies itse väitti ettei mitään ollut tapahtunut, itselleni jäi elinikäiset arvet siitä kun heräsin siihen että miehen käsi oli alushousujeni sisällä.

Ystäväni uskoi miestään ja ystävyytemme päättyi. Tästä on jo vuosia mutta ovat vieläkin yhdessä. En ole pystynyt näkemään heitä enää, jo ajatuksena tilanne olisi inhottava.

Sinuna uskoisin ystävääsi. Mieti olisiko hänellä mitään syytä tehdä tuollaisia väitöksiä? Varsinkin jos olette hyviä ystäviä.

En suosittele tapaamaan heitä molempia yhtäaikaa ja päättelemään sitä kautta kumpi puhuu totta, sillä se on ystävällesi todennäköisesti todella kova paikka henkisesti kohdata ahdistelija uudelleen.

Suosittelen kysymään asiasta suoraan mieheltäsi, jos tunnet hänet niin tiedät kyllä jos hän valehtelee.

Vierailija
29/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole yöpynyt meillä tämän keskustelun jälkeen. Sanoi keskustelleensa asiasta toisen ystävänsä kanssa, joka oli neuvonut kertomaan. Tietäen minun luontoni rehellisyyden suhteen. Ystäväni odotti että olen edes suht voimissani vastaanottamaan tietoa. Olen siis ollut univelkainen pikkulapsiarjessa.

Vierailija
30/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on myös lievästi sanoen hankalassa tilanteessa. Hänellä on hyvä ystävä, jonka on tuntenut jo lapsesta asti ja pyynnöstä ryhtyi kummitädiksi ystävänsä lapselle. Oli hirveä järkytys, että ystävän mies, kummilapsen isä, alkoi häiritä häntä seksiaalisesti. Ensimmäinen kerta oli, kun mies tarjosi ystävälleni kyydin asemalle ristiäisten jälkeen (asuvat eri paikkakunnilla). Mies oli pysäköinyt auton ja anellut runkkausta, koska vaimo ei ole antanut pitkään aikaan, yök. Synnytys jne., mikä ällöttävä mies! Ystäväni meni ihan puihin järkytyksestä. Tämä mies ei kiinnosta häntä tippaakaan eikä hän halua rikkoa välejään lapsuudenystäväänsä, joten tilanne on hirvittävä. Hänkin pelkää, että ystävä ei uskoisi häntä.

Vierailija
31/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholilla ei ole osuutta asiaan. Vieraamme nukkuvat usein housut ja paita, sekä peitto päällä. Asunnossamme vetää talvikausina. Kumpikaan ei ole antanut aihetta pitää valehtelijoina joten olen patti tilanteessa. Ystävälleni sanoin jo ettei hänen tarvitse tulla meille todistelemaan itseään, näen sen (jos näin on käynyt) uhrin häpäisynä.

Pointsit sinulle ap tästä!

En sano että tästä tarvitsisi mennä tekemään (ainakaan sinun) mitään päätöksiä sen enempää parisuhteeseesi kuin ystäväsi suhteen. Jos kukaan ei edes väitä koskettelun olevan oikeasti törkeää, ei tästä välttämättä tarvitse rikosasiaa tehdä.

Mutta olet hyvä ystävä kun kuuntelet häntä etkä "pakota" kohtaamaan miestäsi asian tiimoilta. Ehkäpä voit helpottaa asiaa tulevaisuudessa ja pitää tämän ystävyyssuhteen erillään parisuhteesta. Tietysti jos jotain vastaavia tapauksia tulee ilmi tulevaisuudessa, suosittelen katsomaan miestä uudemman kerran. Mutta se on sinun asiasi.

Vierailija
32/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro AP lisää jatkoa. Miten sitten kävi?

Tyypillinen pätkittäin tippuva tarina.

Olisit keksinyt lopun heti = moitteeton mies onkin syyllinen! 

Valitettavasti liikaa epäloogisuuksia jne. Hieman lisää kekseliäisyyttä seuraavalla kerralla.

Vierailija
33/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ystävällä ole ollut yövaatteita mukana? Farkuissa nukkuminen kuulostaa kovin epämukavalta. Vai nukkuiko farkuissa juuri siksi että jotain hipelöintiä oli tapahtunut jo aiemmin?

Vierailija
34/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita limaisia miehiä on. Eräs tuttavapiirissäni on toiminut täsmällee samoin, tosin käsi kävi housujen sisäpuolellakin.

Vierailija
35/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on hyypiö. Ystäväsi teki sulle suuren palveluksen, nytpä tiedät.

Nyt vaan sitten miettimään että yritätkö saada hyypiön tunnustamaan, tyydytkö elämään valehtelevan hyypiön kanssa vai alatko harkita eroa.