Näen tänään mieheni ihastusta
Mieheni on ihastunut työkaveriinsa. Nainen oli sanonut, ettei halua kuin ystävyyttä, koska ei halua rikkoa liittoamme. Mies ilmeisesti halusi. mies tapaili häntä ja viesteili minulta salaa kuukausia. Jäi kiinni. Ei halua kuulemma menettää minua ja lähti pariterapiaan. Jatkaa salailua ja valehtelee päin naamaa. Viesteilee naiselle päivittäin ja kertoi uusimmat käänteet ja pariterapiastakin tuolle naiselle.
Yhdessä vaiheessa mies oli siis tunnustanut tunteensa ja nainen oli torjunut. Mies olisi jättänyt minut.
Tapaan naisen nyt ensimmäisen kerran muiden miehen työkaverien kanssa lounaalla sitten joulukuun, jonka jälkeen asiat pahenivat. Nainen siis ei ole ongelmani vaan miehen valehtelu.
Aluksi halusimme molemmat yrittää liittomme eteen. Nyt alan olla toivoton miehen kanssa, joka on ihastuksesta lähes psykoosissa.
Voinko sanoa hänelle jotain?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Muistan jo edellisen aloituksesi ja täytyy sanoa että surullinen on tarina. Miehesi vaikuttaa tunnekylmältä ja itsekkäältä ihmiseltä. En voi uskoa että hän kokisi toista naista kohtaan mitään aitoa rakkautta, vaikka onkin selvästi kehittänyt pakkomielteisen ihastuksen.
Mielestäni voisi olla ihan tervettä jos löytäisit hetken puhua naisen kanssa kahdestaan. Voisit sanoa rauhallisesti ja asiallisesti esim. "Tästä on todella vaikea puhua koska kyse on avioliittoni tulevaisuudesta, mutta sinun ja mieheni "ystävyys" on täysin tuhoamassa suhteemme. Miehelläni on epäterve pakkomielle sinuun (voit vinkata että miehellä ei mene lujaa korvien välissä, vaikka se ei olisikaan totta, siinäpähän nainen säikähtää). Haluatko tuhota avioliittomme? Et? No hyvä kuulla. Vaikutat fiksulta ihmiseltä niin varmasti ymmärrät että ystävyys teidän välillänne ei ole kyseisten syiden takia mahdollista. Kiitos että sain puhua kanssasi, olet hyvä tyyppi. Niin ja ihan varoitukseksi, miehelläni on pakkomielle myös muutamaan muuhunkin naiseen tällä hetkellä, joiden ikkunan takana hän joskus yöllä seisoskelee. Pidä ovet lukossa"
Miksi nainen vastaisi ettei halua tuhota sinun avioliittoasi.
Miten se olisi naisen vastuulla? Ihan sivullinen.
Nainen tuntisi tuon lapsellisen keskustelun vuoksi myötähäpeää. Ja noloa se olisi ihan kaikille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan jo edellisen aloituksesi ja täytyy sanoa että surullinen on tarina. Miehesi vaikuttaa tunnekylmältä ja itsekkäältä ihmiseltä. En voi uskoa että hän kokisi toista naista kohtaan mitään aitoa rakkautta, vaikka onkin selvästi kehittänyt pakkomielteisen ihastuksen.
Mielestäni voisi olla ihan tervettä jos löytäisit hetken puhua naisen kanssa kahdestaan. Voisit sanoa rauhallisesti ja asiallisesti esim. "Tästä on todella vaikea puhua koska kyse on avioliittoni tulevaisuudesta, mutta sinun ja mieheni "ystävyys" on täysin tuhoamassa suhteemme. Miehelläni on epäterve pakkomielle sinuun (voit vinkata että miehellä ei mene lujaa korvien välissä, vaikka se ei olisikaan totta, siinäpähän nainen säikähtää). Haluatko tuhota avioliittomme? Et? No hyvä kuulla. Vaikutat fiksulta ihmiseltä niin varmasti ymmärrät että ystävyys teidän välillänne ei ole kyseisten syiden takia mahdollista. Kiitos että sain puhua kanssasi, olet hyvä tyyppi. Niin ja ihan varoitukseksi, miehelläni on pakkomielle myös muutamaan muuhunkin naiseen tällä hetkellä, joiden ikkunan takana hän joskus yöllä seisoskelee. Pidä ovet lukossa"
Lapsellista. Koko tuo kuviteltu keskustelu. Ja tuon keskustelun kuvitteleminen.
Kyse on työpaikan lounaasta. Ap on siellä puolisona. Porukka on vierasta. Sellaisiin tilanteisiin mennään, kun tiedetään että puoliso tukee.
Ei muuten.
Ei niissä mennä kysymään miehen työkaverilta, haluatko tuhota minun avioliittoni...
Tosin sellaista ei mennä kysymään muutenkaan. Anelemaan toista naista. Lapsellista.
Mies on se joka on vastuussa. Varmaan epätoivoisuuden huippu, että anelisi toista naista. Mies kun ei osaa olla aikuinen. Tai mies ei arvosta puolisoaan, laitetaan sitten se toinen nainen jättämään mies. Kyllä se sitten minut taas haluaa.
Älytöntä!
Haloo, se oli täysi läppä :DDD Parodia saippuasarjoista. Taisi upota kun meni noin tunteisiin
Apn pitäisi nyt antaa miehen olla ja alkaa keskittyä itseensä ja itsensä kunnioittamiseen. Eiköhän sua ole poljettu jo ihan tarpeeksi?
Et mene sinne lounaalle, menkööt mies. Käytät sen ajan asunnon etsimisen aloittamiseen.
Tuommoisessa sotkussa ei kannata roikkua. Eihän sua kukaan kunnioita, kun et itsekään yhtään.
Kyse on työlounaasta, herranjestas, ei mistään pariterapiaistunnosta. Työlounaalla on muitakin ja siellä keskustellaan työasioista tai niitä sivuavista asioista kevyesti, ei käydä ruotimaan ihastuksia tai kehonkieltä. Jätä lounas välistä ja laita viestiä kutsujalle että et pääse valitettavasti tulemaan ja toivottelet hyvät päivänjatkot.
Jolene,Jolene I'm begging of you please don't take my man🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista. Koko tuo kuviteltu keskustelu. Ja tuon keskustelun kuvitteleminen.
Kyse on työpaikan lounaasta. Ap on siellä puolisona. Porukka on vierasta. Sellaisiin tilanteisiin mennään, kun tiedetään että puoliso tukee.
Ei muuten.
Ei niissä mennä kysymään miehen työkaverilta, haluatko tuhota minun avioliittoni...
Tosin sellaista ei mennä kysymään muutenkaan. Anelemaan toista naista. Lapsellista.
Mies on se joka on vastuussa. Varmaan epätoivoisuuden huippu, että anelisi toista naista. Mies kun ei osaa olla aikuinen. Tai mies ei arvosta puolisoaan, laitetaan sitten se toinen nainen jättämään mies. Kyllä se sitten minut taas haluaa.
Älytöntä!Haloo, se oli täysi läppä :DDD Parodia saippuasarjoista. Taisi upota kun meni noin tunteisiin
Upposi! Epätoivo iski, pelottaa että joku voisi olla oikeesti noin lapsellinen.
Sinuna en menis koko lounaalle, mulle ainakin olisi nöyryytys istua miehen vieressä, joka on ihastunut seurueessa olevaan toiseen naiseen.
Järkevin teko mielestäni olisi jos eroaisitta. Ehkä mies siinä tilanteessa havahtuisi näkemään tekojensa seuraukset. Tai ehkä sinä huomaisit, ettet lopulta menettänyt mitään.
Tuollainen arvostuksen puuttuminen on pahimpia turnoffeja mulle.
Ap:llä varmaankin joku kieltämisvaihe menossa, ei vielä ole sisäistänyt että liitto on lopussa.
Jos jostain ihmeen syystä liitto jatkuisikin, niin millä pohjalla liittonne olisi? Mies kiukuttelisi sinulle ja syyllistäisi, että jäit roikkumaan?
Ota se ero ja säilytä itsekunnioituksesi.
Terapeutti on kehottanut rehellisyyteen. Naisen kanssa puhuminen olisi ainakin rehellistä.
Olen ymmärtänyt, että nainen ei ole ongelma vaan mies.
Ehkä haluaisin olla itse näkemässä edes, miten huikean mahtavia keskusteluja heillä on, kun mies ei puhu kotona mitään.
Olen varmaan jo päättänyt erota. Kysymys on vain "miten", haluaisin sanoa viimeisen sanan ja varoittaa myös tuota naista..
Vierailija kirjoitti:
Sinuna en menis koko lounaalle, mulle ainakin olisi nöyryytys istua miehen vieressä, joka on ihastunut seurueessa olevaan toiseen naiseen.
Järkevin teko mielestäni olisi jos eroaisitta. Ehkä mies siinä tilanteessa havahtuisi näkemään tekojensa seuraukset. Tai ehkä sinä huomaisit, ettet lopulta menettänyt mitään.
Ehkä siksi haluaisin mennä lounaalle...että mies näkisi miten typerä on kun luulee, että voi pitää molemmat..
En menetä mitään.
Mies varmaan luulee, etten "uskalla" tulla. Menusin kiusaksi.
Jotenkin mies olisi saatava vastuuseen.
Sun pitäisi AP varoittaa itse itseäsi ja lähteä hyvän sään aikana tuollaisesta suhteesta pois!
Joku itsekunnioitus täytyy ihmisellä olla, et ole kenenkään kynnysmatto. Sä löydät vielä miehen joka haluaa olla vain sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi haluaisin mennä lounaalle...että mies näkisi miten typerä on kun luulee, että voi pitää molemmat..
En menetä mitään.
Menetät taas lisää itsekunnioitusta.
Terapeutti ei tarkoita rehellisyydellä toiselle naiselle avautumista.
Hän on sivullinen
Harva puoliso on sen arvoinen, että hänestä kannattaa pitää kiinni kynsin ja hampain. Joku saattaa olla, ja ihailen ihmisiä, jotka päättäväisyydellä pelastavat liittonsa. En silti menisi lounaalle nolattavaksi. Enintään keskustelisin puolison ihastuksen kanssa kaksin, jos se on tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menetä mitään.
Menetät taas lisää itsekunnioitusta.
Terapeutti ei tarkoita rehellisyydellä toiselle naiselle avautumista.
Hän on sivullinen
Mieheltä et rehellisyyttä saa.
Nainen ei ole sinulle rehellisyyttä velkaa.
Ole itsellesi rehellinen, haluatko olla mukana.
Kun vielä vatvot ja vehtaat niin menee kupoli sulla sekaisin.Et mene lounaalle ja viis rehellisyydestä,sitä kukaan ei ole.Et puhu naiselle ja alat puhumaan ja valmistelemaan eroa.Peli on jo ajat sitten ollut jo menetetty ennen tätä episodia,varmaan tiedät sen itsekkin.Piste.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin mies olisi saatava vastuuseen.
Vastuuseen MISTÄ!??
Siitäkö,ettei rakasta sua enään?siitä ei kukaan voi ottaa IKINÄ vastuuta.
Eihän se nainen voi niin tyhmä olla ettei tajua, että "ystävyys" vaikuttaa liittoonne.
Ja jos mies kertoo asioistanne tuolle naiselle ja nainen jatkaa "ystävyyttä".
Uh Huh.
Sinua pidetään ihan narrina kumnankin taholta.
Miksi haluaisit edes jatkaa tuollaisen miehen kanssa?