Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen tänään mieheni ihastusta

Vierailija
02.04.2017 |

Mieheni on ihastunut työkaveriinsa. Nainen oli sanonut, ettei halua kuin ystävyyttä, koska ei halua rikkoa liittoamme. Mies ilmeisesti halusi. mies tapaili häntä ja viesteili minulta salaa kuukausia. Jäi kiinni. Ei halua kuulemma menettää minua ja lähti pariterapiaan. Jatkaa salailua ja valehtelee päin naamaa. Viesteilee naiselle päivittäin ja kertoi uusimmat käänteet ja pariterapiastakin tuolle naiselle.

Yhdessä vaiheessa mies oli siis tunnustanut tunteensa ja nainen oli torjunut. Mies olisi jättänyt minut.

Tapaan naisen nyt ensimmäisen kerran muiden miehen työkaverien kanssa lounaalla sitten joulukuun, jonka jälkeen asiat pahenivat. Nainen siis ei ole ongelmani vaan miehen valehtelu.

Aluksi halusimme molemmat yrittää liittomme eteen. Nyt alan olla toivoton miehen kanssa, joka on ihastuksesta lähes psykoosissa.

Voinko sanoa hänelle jotain?

Kommentit (222)

Vierailija
21/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se toinenkin nainen aikamoinen! Ystävällisesti jättää tapahtumaan menemättä toisen aviomiehen kanssa, jos se häiritsee vaimoa.

Jestas. Lähde nyt tosta kuviosta.

Vierailija
22/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hermoillani ei tuota miestä kateltas. Minä antaisin mennä, mutta takaisinkaan en ottaisi. Ei se kerran jäähtynyt lempi, lämmittämällä parane. Ikävä tosiasia, että vain kaaliruuatkin lämmityksestä paranee.

Eikö sinusta itsestäsi tunnu, että ansaitset jotain paljon parempaa? Ihmisen, joka antaa sinulle arvoa ja rakastaa sinua omana itsenäsi? 

Eikä tuo voi olla lapsillekaan oikea elämisen malli. Eivät opi tasapainoista kunnioitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ja kysy naiselta suoraan? Kerro, että olette eroamassa naisen vuoksi. Ystävällisesti ja asiallisesti.

Ja jätä mies heti.

Vierailija
24/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se aika. Kunnioita itseäsi.

Vierailija
25/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen "ystävä" on nainen, joka tapailee varattua miestä kuukausia ja viestittelee koko ajan vielä lisäksi? Nainen, joka ei halua mieheltä mitään romantiikkaan tai seksiin liittyen?

Mies on tässä nyt se tarinan roisto, mutta oiskohan tuolla naisellakin nyt edes jotain osuutta asiaan? Vai kulkeeko täysillä? Vai onko jotenkin sairas, kun pitää miestä tuossa psykoottisessa tilassa?

Tietää tilanteen, mutta ei halua edesauttaa mitenkään (vaikka hyvin pystyisi, kun ei ole miestä kohtaan tunteita?), vaikka pariskunnalla on tarkoitus säilyttää liittonsa? En ymmärrä, ymmärtääkö joku muu?

Ja miten joku jaksaa tuollaista ukkoa tukea? Ajattelee hallusinaatioiden vallassa jotain toista ja vaimo se vaan peesailee vieressä, kyllä rakas, kultaseni...

Vierailija
26/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ja kysy naiselta suoraan? Kerro, että olette eroamassa naisen vuoksi. Ystävällisesti ja asiallisesti.

Ja jätä mies heti.

Jos he ovat eroamassa, he ovat sitä miehen eikä naisen vuoksi.

Vierailija
27/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä menisin tuonne lounaalle, kertoisin kyllä ihastukselle suoraan, että suhde on karilla juuri tästä johtuen. Ja kun haluan asiat tehdä aina perusteellisesti kertoisin myös tämän naisen miehelle tilanteesta. Onhan se kaikin puolin huomaavaisempaa, että hänkin osaa sitten tilanteeseen sopeutua, ettei vain  tule yllätyksenä uusi mies suhteeseen.

Ihmettelen kyllä aikuisten ihmisten käytöstä parisuhteessa, miksi pitää toista tylyttää oman ihastumisen takia. Jos kerran on sitä mieltä, että tämä toinen nainen on se parempi vaihtoehto, niin sitten vain eroa vireille ja kokeilemaan. Suomessa, kun tuo kaksinnainti on rikos.

Vierailija
28/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä piinaat itseäsi? Jätä jo mies ja kasvata itsekunnioitus

Älä lähde sinne lounaalle!

Älytöntä kiusata itseään

Tai sitten käytät viimeisen tilaisuuden kertoa totuuden millainen häntäheikki ja liero miehesi on. Sitten tulitikku ja may the bridges i burn light the way!

Let the bridges I burned light up my way.

Vierailija
29/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nainen naimisissa?

Joku vajaa on kyllä. Ei normaali jatkais hommaa, kun tietää toisen liiton kärsivän.

En pysty ymmärtämään koko kuviota.

Mies ei kunnioita sinua, siltä pohjalta ei ole mitään rakennettavissa.

Vierailija
30/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kökkö provo.

0/5

Olisipa...

Niin, olen kahden vaiheilla suhteesta ja lounaastakin.

Ymmärrän kaikki "jätä se sika" -puheet ja mietin itsekin, mitä tässä vielä teen.

Toisaalta hetkittäin on toivoa. Terapeutti kannustaa ja näkee hyvät asiat. Väläytti myös asumuseroa väliaikaisesti.

Lounaalle toisaalta haluaisin mennä näkemään omin silmin totuuden, että mies rakastaa toista muttei minua.

Toisaalta tuo tieto voi olla liikaa.

Haluaisin myös tietää naisen motiiveista.

Olet miehelle nyt vain kiusallinen riippa, koska olet satavarma saalis ja vielä vaadit asioita. Miehellä pitäisi olla tunne siitä, että menettää sinut, jotta voisi valita kumpaa tietä lähtee kulkemaan. Laita se aidosti valitsemaan äläkä ole tuollainen ei-haluttava tossu.

Epäilen miehellä olevan murrosiän ja lähtee ehkä joka tapauksessa.

Vierailija
31/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeasti, tiedän, että se vihoviimeinen päätös lopettaa suhde on todella vaikea. Mutta ajan kanssa helpottaa. Ruoskit itseäsi suotta, et ole ansainnut tuollaista.

Niin, asumusero. Mies on sen ajan sen naisen kanssa ja ottaa ilon irti. Eikä välttämättä haluakaan palata enää yhteen.

Arvosta itseäsi, ajattele itseäsi, ja lähde pois äläkä katso taaksesi!

Vierailija
32/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo "ystävä" häilyy nyt tietenkin oman miehensä ja ap:n miehen välillä. Puntaroi kiivaasti kaikkea mahdollista ja yrittää päättää kumman oikeesti haluaa ja mitä tapahtuu jatkossa. Siihen mennessä pitää toista löysässä hirressä luvaten kaikenlaista ja omalle miehelle teeskentelee, että kaikki on ok.

Ei ole vielä uskaltanut varsinaisesti pettää, koska silloin oma mies voi jättää ja uudesta suhteestakaan ei voi vielä olla varma, kun tuo saakelin ap taistelee suhteensa puolesta! Ja on terapiaakin! :(

"Olen siis neutraali ystävä vain, ja hiljaa uuvuttamalla saan tuon liiton päätökseen ja tarjoan olkapääni, mutta siihen asti pidän omasta miehestäni kiinni"...??? Jotkut jaksaa tällaista jopa vuosikausia (Diana ja Camilla).

Vierailija
33/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan jo edellisen aloituksesi ja täytyy sanoa että surullinen on tarina. Miehesi vaikuttaa tunnekylmältä ja itsekkäältä ihmiseltä. En voi uskoa että hän kokisi toista naista kohtaan mitään aitoa rakkautta, vaikka onkin selvästi kehittänyt pakkomielteisen ihastuksen.

Mielestäni voisi olla ihan tervettä jos löytäisit hetken puhua naisen kanssa kahdestaan. Voisit sanoa rauhallisesti ja asiallisesti esim. "Tästä on todella vaikea puhua koska kyse on avioliittoni tulevaisuudesta, mutta sinun ja mieheni "ystävyys" on täysin tuhoamassa suhteemme. Miehelläni on epäterve pakkomielle sinuun (voit vinkata että miehellä ei mene lujaa korvien välissä, vaikka se ei olisikaan totta, siinäpähän nainen säikähtää). Haluatko tuhota avioliittomme? Et? No hyvä kuulla. Vaikutat fiksulta ihmiseltä niin varmasti ymmärrät että ystävyys teidän välillänne ei ole kyseisten syiden takia mahdollista. Kiitos että sain puhua kanssasi, olet hyvä tyyppi. Niin ja ihan varoitukseksi, miehelläni on pakkomielle myös muutamaan muuhunkin naiseen tällä hetkellä, joiden ikkunan takana hän joskus yöllä seisoskelee. Pidä ovet lukossa"

Vierailija
34/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on ennen tätä eronnut itse 10v suhteesta miehensä petturuuden vuoksi. Laittaa tuskan kiertämään.

Ja nainen on sanonut haluavansa vain yatävyyttä ja toivovansa meidän selvittävän ongelmamme..mutta samalla tarjoaa miehelleni "apua" ja "jutskailuseuraa".

Nyt tuntuu, että haluan eron ja haluan siitä myös kertoa naiselle.

Miehellä on todellakin murrosikä, kiukutteli minulle kun nainen perui tapahtumaan lähtönsä, eli ei suostunut valehtelemaan minulle miehen kanssa.

Ap

Vierailija
35/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan jo edellisen aloituksesi ja täytyy sanoa että surullinen on tarina. Miehesi vaikuttaa tunnekylmältä ja itsekkäältä ihmiseltä. En voi uskoa että hän kokisi toista naista kohtaan mitään aitoa rakkautta, vaikka onkin selvästi kehittänyt pakkomielteisen ihastuksen.

Mielestäni voisi olla ihan tervettä jos löytäisit hetken puhua naisen kanssa kahdestaan. Voisit sanoa rauhallisesti ja asiallisesti esim. "Tästä on todella vaikea puhua koska kyse on avioliittoni tulevaisuudesta, mutta sinun ja mieheni "ystävyys" on täysin tuhoamassa suhteemme. Miehelläni on epäterve pakkomielle sinuun (voit vinkata että miehellä ei mene lujaa korvien välissä, vaikka se ei olisikaan totta, siinäpähän nainen säikähtää). Haluatko tuhota avioliittomme? Et? No hyvä kuulla. Vaikutat fiksulta ihmiseltä niin varmasti ymmärrät että ystävyys teidän välillänne ei ole kyseisten syiden takia mahdollista. Kiitos että sain puhua kanssasi, olet hyvä tyyppi. Niin ja ihan varoitukseksi, miehelläni on pakkomielle myös muutamaan muuhunkin naiseen tällä hetkellä, joiden ikkunan takana hän joskus yöllä seisoskelee. Pidä ovet lukossa"

Lapsellista. Koko tuo kuviteltu keskustelu. Ja tuon keskustelun kuvitteleminen.

Kyse on työpaikan lounaasta. Ap on siellä puolisona. Porukka on vierasta. Sellaisiin tilanteisiin mennään, kun tiedetään että puoliso tukee.

Ei muuten.

Ei niissä mennä kysymään miehen työkaverilta, haluatko tuhota minun avioliittoni...

Tosin sellaista ei mennä kysymään muutenkaan. Anelemaan toista naista. Lapsellista.

Mies on se joka on vastuussa. Varmaan epätoivoisuuden huippu, että anelisi toista naista. Mies kun ei osaa olla aikuinen. Tai mies ei arvosta puolisoaan, laitetaan sitten se toinen nainen jättämään mies. Kyllä se sitten minut taas haluaa.

Älytöntä!

Vierailija
36/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on valokuva miehen tekemästä listasta, missä luettelee mitä RAKASTAA minussa ja mitä tuossa naisessa. Hänen listassaan on 10 kihtaa, minun 4 ja kuulostan äitihahmolta :D oli siinä myös seksi mainittu.. pitäisikö vilauttaa naiselle listaa?

Vierailija
37/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies ja kaikki sen tutut nyt ymmärrä, että sä omistat sen, voi voi. Kauheeta kamalaa, ota tästä tikkari.

Vierailija
38/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt niin on ap että jätä se mies, eihän hän kunnioita teidän suhdetta yhtään vaan sinusta on nyt tullut se varma tikki jos hän ei tuota toista saa. Kunnioita sinä itseäsi. "Ei halua sinua menettää" no teot ei puhu sitä mitä suu puhuu.

Olen pahoillani puolestasi.

Vierailija
39/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen mennä ja tulla. Ota itsellesikin vapautta kulkea omia polkujasi-- ja kulje niitä. Ei toista tarvitse tarkoituksellisesti tehdä mustasukkaiseksi, mutta toisen peesissä kulkeminen koko elämänsä on surullista.

Vierailija
40/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on ennen tätä eronnut itse 10v suhteesta miehensä petturuuden vuoksi. Laittaa tuskan kiertämään.

Ja nainen on sanonut haluavansa vain yatävyyttä ja toivovansa meidän selvittävän ongelmamme..mutta samalla tarjoaa miehelleni "apua" ja "jutskailuseuraa".

Nyt tuntuu, että haluan eron ja haluan siitä myös kertoa naiselle.

Miehellä on todellakin murrosikä, kiukutteli minulle kun nainen perui tapahtumaan lähtönsä, eli ei suostunut valehtelemaan minulle miehen kanssa.

Ap

Haluat kertoa naiselle. Miksi? Ja vieläpä nolata itsesi työpaikan lounaalla. EI!

Ja miehellä ei ole murroosikä. Hän vaan tietää, että sinua voi kohdella kuin paskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi